pöhkö kysymys uimahallista, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti
akuntehdas
Mielestäni bikinit on auringon ottoon ja ei se siellä hallissa paista,ittensä näyttelystä on tullu sellanen peli nykyään että EI ihme jos jo 13v ahdistellaan kun jo aivan pikku tytöille puetaan huoran vaatteet,taas ÄLY HOI!
 
Ilman muuta voit mennä biksuissa! Jos kaunis vatsa ja muutenkin varaa biksuja käyttää niin miksi ei saisi! Kyllä mä laittaisin jos vaan vatsani olisi esittelykelpoinen :xmas:
:LOL: Kyllä niitä bikineitä voi muutenkin käyttää. Elämän merkit (mm. se arpinen vatsa) on mun mielestä ok. Itse haluan olla ihminen jonka ei tarvitse hävetä itseään, ja olen sen kannalla että muidenkin kannattaisi lopettaa sellainen turhuus. Olkoon kaikki sellaisia kuin ovat ja käyttäköön niitä vaatteita mitä haluaa :)
 
ll
[QUOTE="vieras";22544295]Tarkoitatko, ettei biksuja saisi pitää ellei ole esittelykelpoinen kroppa..?[/QUOTE]

no todellakin... en tajua miks joku xxl-kokoinen edes haluaisi käyttää bikineitä...
 
mies68
Ihan vaan pikineissä olen ainakin itse ollut. Hieman tulee joskus katseita ja joskus on joku tullut jotain sanomaankin, mutta uimahallin seinässä lukee, että tule sellaisena kuin olet.
 
"Ellamaaria"
Itse ostin kokouimapuvun ihan uimahallikäyttöön. Itse en menisi biksuissa. Kyllä mä itse ajattelen sen mauttomuutena, mutta ei se mua niin paljon kuitenkaan häiritse, että samaan altaaseen en menisi ;)
 
novoi
Tietysti voi mennä. Monet käy vaan pari kertaa vuodessa uimahallissa eikä viitti ostaa vaan sen takia kokouikkaria jos muuten rannalla käyttää bikineitä. Se on ihan itestä kiinni. Ite käytän uimahallissa kokouimapukua, koska menen sinne kuntouintia varten ja itelläni on mukavampi olo kun tiedän ettei se putoa päältä :)
 
jatosta
Ja kun joku täällä väittää että bikineitä pitävät haluu vaan esitellä vartaloaan, niin mites sä sitten luokittelet ne, jotka käy Yrjönkadulla uimassa alasti? Onko ne susta jotain pervoja tai todella itserakkaita kun kerta haluavat siellä kaikille esitellä täydellistä kroppaansa kaikille ilman rihman kiertämää.. hahh! Kyllä siitä kokouikkaristakin ne kropan muodot aika yhtälailla näkyy.
 
Joskus ihan skidinä olen koko uimapuvussa uinut hallissa, muuten aina biksuissa.
Mun mielestä biksut käy ihan yhtä hyvin kuin koko uikkarikin.

Koko uikkarista on silloin hyötyä jos hyppelee hyppytornista alas, ei sitten tarvitse hädissään etsiskellä yläosaa, kun sieltä syvyyksistä nousee pintaan tissit paljaana:xmas:
 
"vieras"
Joskus ihan skidinä olen koko uimapuvussa uinut hallissa, muuten aina biksuissa.
Mun mielestä biksut käy ihan yhtä hyvin kuin koko uikkarikin.

Koko uikkarista on silloin hyötyä jos hyppelee hyppytornista alas, ei sitten tarvitse hädissään etsiskellä yläosaa, kun sieltä syvyyksistä nousee pintaan tissit paljaana:xmas:
Oioi tissit! Eiku Lispetti, ei mitään.
 

Yhteistyössä