pöhkö kysymys uimahallista, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Bikineissä on paljon helpompi käydä vessassakin. :D
Ja suoraan sanottuna mä käytän aina biksuja ihan siitä syystä, että kokouikkarit ei ole laudalla kovin imartelevan näköisiä, mut biksuja löytyy runsaasti topattuinakin ja niissä näytän sit aika paljon paremmalta (ettei ihan pojaksi luulla).
 
vierailija
Meet niissä uimavaatteissa mitä ite halut on siellä uimahallissa jopa 12v tyttöjä jo bikineissä ja jopa 6v oon nähny bikineissä mutta mä tykkään tyttö näyttää paremmalta uimapuvussa hmmm wierd?... oon varmasti ainut on tytötkin bikineisdä tosi nättejä mutt uimapuvussa aiva saa***an nättejä en tiiä mikä siinä uimapuvussa on niin nättiä varmasti kun se muotoituu tytön vartaloa myöten
 
vierailija
No enpä ole moista miettinyt ja olen itse ollut bikineissä uimahallissa, myös raskaana!!! Tai siis etenkin raskaana. :D

Ja niin näkyy olevan moni muukin biksuissa.
kyllä ja jopa lähes kaikki pikkutytöt ja tytöt on bikineissä. Harmi kun tykkään että tytöt näyttä paremmalta uimapuvussa. En oo vastaan bikineitä, bikinejä mun mielipiteestä saa pitää uimahallissa lapset ja aikuiset
 
vierailija
Onko teidän mielestä ok mennä bikineissä uimahalliin? ihan normi alaosa ja yläosa kiinnitetään selän taa naruilla, niskan takaa menee narut.
Kun tuli tuossa miehen kanssa siitä juttua että mentäis ja sillä oli mielipide että tarttisin kokouimapuvun, rannalla sit vaan käytetään bikineitä..
Tottakai voit mennä onhan siellä pikkutyttöjäkin bikineissä ja preteen:it joille alkaa tulla tissit on niilläkin bikinit ja nuorilla naisilla jotain 18v niillä on jo isot tissit :D "ei ku sinne niitten sekaan vaan" ha ha :D
 

Yhteistyössä