Pömppömahaiset plussaajat!!

Astarte
Stella, kiitos kiitos! Me jatketaan heti putkeen PASilla. Perjantaina on kp 9 ultra eli siirto ensi viikolla tai sitä seuraavalla. Meillä oli hyvä säkä, että saatiin kuulemma oman klinikan ainoa lääkäri, joka suosii luonnolliseen kiertoon tehtävää PASia heti tuoresiirron jälkeiseen kiertoon. Tai ainakin suostuu siihen; en tiedä suosiiko erityisesti. Puhelimessa hän ei ainakaan edes kysynyt milloin haluan tai muutenkaan ei neuvoteltu asiasta. Todettiin yhdessä, että antaa palaa vaan. Kolme palleroista on kylmissä oloissa, ja jokainen köllii omassa oljessaan. Yksi siirretään, siitäkään ei edes keskusteltu. Olen kuitenkin "nuori" 31v ja terve kaikinpuolin. Kaksi huurunokkaa jää (jos eka selviää sulatuksesta), ja niitä käyn sitten muutettuani hakemassa naapurikaupungista, jos tarpeen.
Itsekin olen nyt ajatellut että hoitoja hoitojen perään, kyllä minä kestän. (juu, mieli voi muuttua jos tulee samanlaisia kolauksia kuin sinulla) Ja oikeastaan olen ajatellut että en kestäisi odottaa välikuukausia. Haluan HETI tietää onnistuuko lapsettomuushoidot, ja jos ei niin adoptioputkeen vaan. Elämässäni olen hakannut päätä seinään sen verran, että uskon kestäväni tämän rymistelyn läpi aika nopeaan tahtiin. Onpahan sitten selvä homma viimeistään ensi keväänä. Ja jos adoptioon mennään, niin sitten lasta odotellessa vaan uraputkea päälle muutama vuosi kotiäitiyden sijaan. Voipi kuulostaa kylmältä ja laskelmoidulta, mutta tämä on tällä hetkellä ajatustapani, josta saan energiaa ja jonka avulla jaksan mennä eteenpäin.


Alkoholista ja kylmy-kuumista aineista. Minä olen koulukuntaa "alkoholista ei voi olla hyötyä raskautumisessa, mutta haittaa kyllä". Kävelylenkki jne on takuulla terveellisempi verenkierron nostattaja kuin viini. Kylmät ja kuumat aineet, greippimehut, etikat, öljykapselit ja hedelmällisyystipat lasken kategoriaan "jos johonkin uskoo kovasti niin ehkä psykofyysinen olento tuottaa sellaisia hedelmällisyyshormoneja, että niistä on hyötyä".
 
Torstai 18.9 :wave:

Kurreliini....................inssi..................................kp42/-/syys
Kamilla.......................clomit, metut....................kp26/28-30/dpo13
Adeliini.......................clomit...............................kp26/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp23/30-32/ktt7
Haave........................pupuilua..........................kp23/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp23/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp21/29-31/ktt2
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp20/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp18/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp13/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp9/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp8/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp5/28-38/syys
Retuli82....................pupuilua...........................kp/-/dpo16
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hobelix 25.9
PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
 
Olen lueskellut viestejänne, mutta aina joku vastaa niillä sanoin kuin minäkin olisin. Luin tossa tota avointa keskustelupalstaa ja olis siella puhetta ohimennen turvaverkosta. Mä olen melkein tai siis toivossa täysin varma, etta pikku vatut on kiinnittyneet jne. En ole aiemmin kokeillut nipukkaani, mutta nyt voin todeta, etta on ylhäällä ja pehmeämpi kuin aiemmin. Menkkakivut on loppunu, oli kolme päiväa kramppeja, joten olen varma, siis vahvasti toivon, että kiinnittyivät. Eli jos kaikesta tästä varmuudesta huolimatta pettymys tulee, niin tiedan, että tunkiverkkoni avulla on turvallista surra ja parantua. Ja ihanaa on tietää, etta osa mun tukiverkkoa olette myös te!
Tosta punaviinistä ajattelin, että jos se alkoholi olisi se ainoa tärkeäaine, niin eikö silloin mikä tahansa alkoholi olisi suositeltua. Joten itse siinä punaisessa rypäleessä pitää olla jotain suositeltavaa kiinnittymista ajatellen. Siis koska alkoholissa on myös miinuspointseja päadyin itse vain rypälemehuun, joka on aivan ihanaa täällä. Eilen yksi pullo joka oli jäänyt jääkaappiin räjahti ihan kunnolla. Tuli ainakin jääkaappi siivottua :LOL: .
Vielä kerran onnea mmm ja Hannele - aivan ihanaa!!!
Ja PeePee onnea pikkusista. Olet raskaana kultapömppis!
 
PeePee - täälla vannotaan mustikan suhteen, maailman paras marja sanotaan. Ja sita ei tietenkään saa ihan noin vaan. Muita oireita on tietty toi rintavarustuksen kipu, kamalaa kun kissa haluaa lussuttaa ja tassuttelee päällä. Luget kyllä aina saa ne kipeeksi. Sitten lämpö on koholla asteen verran normaalista ja palella saa, joskin meillakin alkoi syksy ja lämmityskausi ei ole alkanut. Kaikki vihlaisut on ollut kohdun kohdalla ei munasarjojen. Olen kylla viisastellut, että jos (sorry) kun kiinnityminen tapahtui sunnuntai-maanantai akselilla, niin vastahan siella rakennellaan sitä yhteyttä ja pahoinvointia ja väsymystä odotan vasta viikonlopulla tai ensi viikon alussa. Luge pahoinvointi on pysynyt hallinnassa B6:lla ja on tässä pitänyt maatakin ihan tarpeeksi ja juon paljon.
 
Stella Olet suurenmoinen ihminen. Näissä käydyissä kamppailuissa olet laittanut itsesi niin täysin peliin. Olet tehnyt enemmän kun edes voi. Olet aina lähtenyt rohkeasti seuraavaan haasteeseen, kerännyt pettymysten jäljiltä itsesi uudestaan ja uudestaan ties monennenko kerran. Nyt kun pidät pitkän lepotauon, jaksat kohdata sittemmin tulevan raskauden (hoitojen kautta tai ilman) virkeänä ja fyysisesti, sekä psyykkisesti vahvana. Stella sinut on ihan varmasti tarkoitettu äidiksi. :heart:

PeePee Etiäinen täälläkin ja hyvin vahva. :heart:

Hobelle onnea, vitamiinejä ja toivoa :heart:
 


Jos sää olet itsenäine,
sää olet pelottava.
Jos sää olet ystävälline ja ymmärtäväine,
sää olet liian kiltti!
Ku sää sanot mitä sää ajattelet,
sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa on sus jotta kummallista.
Jos sää anna,
sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat haeta jolta muult.
Yrit sit täsä olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semottes et pää menee taakse
ja kattelet maailma ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.
Pan lähettäen kaikil,
joil o väsymyst
ja kaikil joil halut viesti laitta!




Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Perjantai 19.9 :wave:

Kurreliini....................inssi..................................kp43/-/syys
Kamilla.......................clomit, metut....................kp27/28-30/dpo14
Adeliini.......................clomit...............................kp27/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp24/30-32/ktt8
Haave........................pupuilua..........................kp24/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp24/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp22/29-31/ktt3
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp21/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp19/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp14/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp10/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp9/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp6/28-38/syys
Retuli82....................pupuilua...........................kp/-/dpo17
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hobelix 25.9
PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
 
Ultrattavana käyty PAS:ia varten taas ja kaikki näytti siltä miltä pitääkin. Oikealla puolella olis munasolu kehittymässä ja limakalvokin oli sopiva ajankohtaan. Sunnuntaista aloitan ovulaatiotestit ja sitten katsotaan taas millon olis siirron ajankohta.
Juttelin lääkärin kanssa siitäkin montako siirretään ja nyt suunnitelma on edelleen siirtää yksi kerrallaan. Kaksi alkiota pakkasessa on, että saa nähdä kuinka sitten sulatuksessa käy, miten selviävät siitä. Oletan, että siirto olis ens viikon to-pe suunnilleen.
Sitten jos vielä joudutaan pistoshoitoon, niin tuoresiirrosta edelleen siirretään yksi, mutta sen jälkeen sitten PAS:it siirretään kaksi kerrallaan.
 
Huhuu, missä kaikki luuraa? =)

Kuinka Retulin piinailujen kans meni, ootko testaillu vai onko täti yllättänyt?

Astartella tänään sit ultra, tuuthan sit kertomaan kuulumiset!

Ade, joo hyväs mallis on jo laihdutusurakka :) Tän aamuisen lukeman perusteella 5.2kg uupuu tavoitteesta. Jännä kuinka välillä paino jumittaa ja sit taas lähtee paremmin.

Onko mmm käynyt verikokeessa? Tiedä kuinka hyvät lukemat on, eikös se oo täysin mahdollista että pikkuisia voisi olla kaksi matkassa? =) :wave:

Stellalle :hug: Ihana kuulla että kaavinta meni hyvin ja oot jo paremmalla mielellä.
Hurja vuosi sulla takana, nyt on varmasti hyvä hetki levähtää ja kerätä voimia :heart:

(.) Eipä oikein mitään. Nännit on vähä arat mutta muita oireita (ainakaan todellisia) ei oo. Odottelen siis rauhassa tätsyä huomiselle tai sunnuntaille. Jos sunnuntai-aamuun mennessä jostain syystä ei olis hanat aennut niin sit testaan. Mutta veikkaanpa että huomenna alkaa jo tuhruttamaan jos menee samalla lailla ku viime kierrossa.
 
Astarte
Jepulis. Mun viesti on melkein sama kuin Minzulla. Kopioin huvin vuoksi Minzun viestin ja muutan siitä vain vaihtuvat kohdat. hih.

Ultrattavana käyty PAS:ia varten taas ja kaikki näytti siltä miltä pitääkin. Oikealla puolella olis munasolu kehittymässä ja limakalvokin oli sopiva ajankohtaan. En aloita ovulaatiotestejä ja siirron ajankohta on tiedossa. Pregnyl-irrotuspiikki tiistaiaamuna.
Lääkäri kertoi, että suunnitelma on edelleen siirtää yksi kerrallaan. Kolme alkiota pakkasessa on, että saa nähdä kuinka sitten sulatuksessa käy, miten selviävät siitä. Tiedän, että siirto olis ens viikon pe.

Kyselin montako kertaa meidän kohdalla kannattaa yrittää. Sanoi, että ainakin 4 tuoresiirtoa ja PASit. Neljän siirron jälkeen kumulatiivinen raskaustodennäköisyyteni on vähän yli 80 %. Toivoa on runsain mitoin!

Muuttopäivänkin jo tiedän, ja aloitan uudessa työssä marraskuun alussa. Saas nähdä menenkö sinne pömppömahaisena ;)

PARASTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!
 
Ihanaa Astarte, ihanaa. Mua hymyilytti suuresti toi sun Minzun viestin kopsaaminen ja adaptoiminen omaan tilanteeseen. Viikonloppu on aina oiva aloittaa huumorilla!

Tykkäsin myös toisesta kohdasta: Toivoa on runsain mitoin! Niin onkin.

Ihan parasta viikonloppua kaikille toivottelee myös Stella, joka lähtee kohta maalle viikonlopun viettoon. Edessä on paaaaaljon hyvää ruokaa ja ehkä vähän viiniäkin... Tää vaikuttaa varmaan ihan mielenvikaiselta mutta jotenkin se viinin juominen tuntuu vaan vähän väärältä, edelleen. Varsinkin kun raskaustesti näytti tänä aamuna edelleen kiljuvan paksua ja kirkasta plussaviivaa (testasin toiveikkaasti josko se hcg olis jo laskenut kaavinnan ja verenmenetyksen seurauksena nollaan niin alkais uusi kierto...) . Mutta nyt se on vaan kuivattava kyyneleet ja hyväksyttävä kaikki tämä, mitä elämä kasvojen eteen heittää. Kuten se, että kroppa tosiaan ottaa oman aikansa toipuakseen tästä harjoitusraskaudesta, mihin olimme sen mieheni kanssa uutteralla puutarhanhoidolla saattaneet. Kiitos Ulpu ihanista sanoistasi, nuo kopsasin talteen ja luen joskus kun maailma murjoo.

 
Lauantai 20.9 :wave:

Kamilla.......................clomit, metut....................kp28/28-30/dpo15
Adeliini.......................clomit...............................kp28/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp25/30-32/ktt9
Haave........................pupuilua..........................kp25/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp25/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp23/29-31/ktt4
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp22/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp20/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp15/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp11/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp10/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp7/28-38/syys
Kurreliini....................inssi.................................kp2/-/ktt
Retuli82....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hobelix 25.9
PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
 
Pelkkää omaa napaa taas tulossa :(
En tiedä miksi mutta tänään tuntuu vahvasti siltä että tämä ei nyt onnistu. Olen välillä jo
hieman uskaltanut iloita ja haaveilla tulevasta, oireitakin on ollut: vilutus ja nälkä, kiskovia tuntemuksia munasarjoissa. Tänään tuntuu tyhjältä, erilaiselta kuin eilen. Ei ole kylmä niin usein, aamulla ei ollut yhtään nälkä eikä muitakaan tuntemuksia ole. Kävi mielessä voisko lugejen lopetus olla syynä tähän, loppuivat to aamulla.. En tiedä, ultraan on ikuisuus, se on 8.10. Jos sinne menee nyt niin ei varmaan viisastu yhtään vai mitä mieltä olette? Mä en halua edes ajatella loppuun sitä ajatusta ettei tämä onnistu, en halua, EN! Mieli ihan maassa vaikka periaatteessa mitään syytä siihen ei ole.
-Hannele-
 
Hannelelle tahdoin niin kovasti tulla kirjoittamaan, että yritin kirjautua 'Hannele':lla sisään..
Tiedän IHAN TASAN miltä sinusta tuntuu.. ja kultamurunen voin kertoa, että samalta tulee tuntumaan vielä monta kertaa raskauden aikana. Ensin odotat oireita, sitten pelkäät niiden päättymistä, hätäännyt kun ne hetkeksi tasaantuu tai lakkaa ihan kokonaan. Mutta kuule, sun kroppa se vaan tottuu raskaushormoneihin pikkuhiljaa eikä vaikutus tunnu ihan samalta minään päivänä. Mulla alkuraskauden oireet pysyivät poissa niin pelottavasti, että ramppasin mittauttamassa HCG:tä ihan vain uskoakseni, että raskaus jatkuu edelleen. Nyt, kaikenlaista vaivaa kokeneena sanon vain: nauti olostasi - ei raskauden onneksi tarvitse tuntua tietynlaiselta tai samanlaiselta. Itse ennen masua sen jopa unohti - eikä muistaessaankaan aina suostunut uskomaan, kun se ei tuntunut siltä miltä olin aina kuvitellut sen tuntuvan. Ja monesti surin ja masennuin jo pelkäämään sitä pahinta. Ihan suotta. Luota raskauteesi ja pikkuiseen ihmisen alkuun sisälläsi - kuka niinhin lapsiin uskoo, jollei äiti :heart:

Miru
 
Lauantaita ihanaiset!

Voi että, täällä on monta pömppistä piinailemassa tällä hetkellä (tai viimeistään ensi viikolla) ja tuntuu hyvältä lukea teidän juttuja ja fiiliksiä. Aivan hurjan paljon onnea matkaan itse kullekin! :heart: Jotenkin tuntuu siltä, että lähiviikkoina plussapinomme vaan pitenee. =)

Kamillalle
piti vielä sanoa, että aivan mahtava nainen kyllä olet tuon painonpudotuksen kanssa! Ja siis muutenkin! :flower: Mahtava juttu, ja eiköhän tuolla ole positiivinen vaikutus myös siihen tulevaan hoitoon, mutta katsotaan nyt tämä luomukierto ensin loppuun saakka. ;)

Täällä tosi hektinen viikko menossa ja pikaisesti olen vaan ehtinyt lukaisemaan teidän kuulumisia. Päivitetään omaa napaa sen verran, että täti päätti tehdä iskun sitten tännekin, 42 kp:n jälkeen sitten. Nyt siis kp 2 menossa. Soittelin myös Naikkarille ja kyselin, että millaiset mahikset meillä on päästä hoitoon tässä kierrossa. Puhelimessa ollut kätilö oli ihan mukava ja lupasi selvittää tilannetta lääkärin kanssa ja sanoi soittavansa sitten takasin. Ja soittikin, ja ohjeena oli hakea puregonit maanantaina ja aloittaa pistelyt tiistaina. Ekaan ultraan sitten perjantaina, ja kun tuli puhetta ultra-ajasta, niin mulle tarjottiin tasan yhtä kellonaikaa, ja kun huokasin syvään (sillä ei tosiaan osunut helpoimpaan saumaan töiden kannalta), niin kätilö vaan tuumasi äkäisesti, että yksi aika on nyt tarjolla ja jos tämä ei käy, niin sitten jää hoito kokonaan väliin. No tosi kiva, aika reilua kiristää tolla, että jää hoito väliin. Kun tietää, että julkisella puolella hoitoja saa odotella muutenkin... Ja siis ihan kun tässä kukaan nyt huvikseen aikojen kanssa vehtaisi, mutta valitettavasti ei aina voi olla töissä hoitopaikan naapurissa ja viikon varoajalla pitää kalenteria wide open. No joo, mikäs siinä auttoi, otin ajan luonnollisesti, ja koitan hoitaa tilanteen jotenkin töissä kuntoon.

Fiilikset muuten olleet vähän matalalla ja tuntunut taas aika toivottomalta tämä koko homma. Ehkäpä se tästä kuitenkin, kun ja jos tämä hoito nyt saadaan tehtyä. Olen kuitenkin täydestä sydämestä hengessä mukana täällä ja jännitän teidän puolestanne! =) Ja raskaana oleville lähetän voimarutistuksen :hug:

Aurinkoista viikonloppua!
 
mmm
[/b]Hannele täällä myös yksi ylihysteerinen oireidentulkitsija :ashamed: Rankkaa on jos pahoinvointi aaltoa ei ole tullut pariin minuuttiin(oikeasti tulee n. 1-2 kertaa vrk:ssa ja lähinnä väsymyksen yhteydessä) iltaisin tulee kunnon kylmänväristyksiä, mutta APUA eilen ei tullut kunnollista jne.....Eli hulluksi tässä tuloo :LOL: Mullakin ultra vasta 10.10 ja yritin saada lähetettä verikokeeseen, mutta....täällä päin ei ilmeisesti ole tapana ja yksityiselle en sitten jaksanut enää lähteä, joten jäi sitten ottamatta ja olkoon....Mietin tuossa, että paljonko siitä hyödyn jos on mennäkseen mönkään niin menee, otin lukemat tai en, näin siis järkeilin. Polilla sanottiin, että jos se kerta näyttää plussaa niin sitten odotellaan rauhassa sitä ultraa, eikä hysterisoida siellä :D Mutta kyllä se pelko tuppaa hiipimään mieleen päivittäin, siihen vaan täytyy tottua niin ku MIRU viisaana opasti. Ja niitä oireettomia/vähäoireisia raskauksiahan on vaikka kuinka paljon, eikö?
Joten yritetään ottaa rennosti ja yritetään olla antamatta sille pelolle valtaa ;) Muista Hannele: Olet siis oikeasti RASKAANA :heart:

Stella vietä ihana ja rentouttava viikonloppu siellä maalla. Nauti hyvästä ruuasta ja viinistäkin :wave:

Minzu ja Astarte kirjoitan näin yhteisesti kun kopsaattekin jo toisten kirjoituksia :) Onnea molemmille tulevaan Pas:iin :heart: :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille rakkaille pömppiksille

mmm
 
mmm
No voi hyvänen aika näitä mun boldauksia :p

Kurre jippii ja onnittelut tädin vierailusta. Loistavaa, että pääsette heti tosi toimiin. Noi julkisen hoitajat ovat joskus aika "erikoisia". Eivät todellakaan ajattele miten asiat esittävät, eivätkä varmaan tajua kuinka herkällä meidän asiakkaiden mielet ovat ja kuinka vaikeaa on järjestellä elämäänsä heidän aikataulujen mukaan. Itsekkin olen väliin saanut osakseen tylyä kohtelua ja juuri puhelimessa. Itkuhan siitä monesti seurasi.
Inssiinhän te olitte nyt menossa? Tsemppiä rakas ystävä ja nosta lippu korkealle ja muista, että insseilläkin aina välillä onnistuu(siis ainakin plussaamaan) ;) Kummasti se toivo taas herää henkiin jahka alat pistellä sitä mahanahkaasi :D

mmm
 
Heissan yöllisiä terveisiä, minusta ei ole paljon kuulunut mitään.... :ashamed: :heart:
Tiistaina kp 21/32 oli siis se jälkitarkastus tmraskauden jälkeen, jossa kaikki hyvin, tmraskaus materiaali poistunut kokonaan lääkkeellisellä tyhjennyksellä.
Kohdun limakalvon paksuus 15mm , jota lääkäri ihmetteli, koska juuri km takana..kerroin hänelle niistä runsaista jälleen alkaneista roireista, otettiin se hcg, mikä oli raja arvo, eli kun en tiedä, milloin olen ovuloinut, vaikea tietää , milloin raskaus olisi alkanut..No käskivät tehdä rtestin ensi viikolla, jos siltä tuntuu.....No tuntunut on siltä ja tuntuu tällä hetkelläkin..

Eilen illalla tein rtestin babyplussan testillä ja kyllä siihen haalea kakkosviiva tuli vahvuus oli 25 ja yöllä tein uudelleen Clinic merkkisellä ja edelleen siihenkin tuli se toinen viiva haaleana..Oviksesta ei siis tietoakaan, mutta kp 10, kp 15 tai kp 18 arvelisin, että ehkä olisi ollut, tosin touhuilimme niin paljon koko kierron, että tärppiin oli hyvät mahdollisuudet :heart:


Olen siis sairaana ja siksi tälläkin hetkellä herellä, lämoöä ja ylähengitystietulehdus, kipein aftarakkuloin:=// Valkosipulinkynsillä olen niitä painellut, koska tässä epävarmassa tilanteessa en uskaltanut aloittaa viruslääkitystä. :headwall:

Minua ei kannata laittaa plussanneisiin, eikä haamuilijoihin kuitenkaan, koska aikaa vielä on tapahtua vaikka mitä!

Todella Varovaisen toiveikas Rva Pikkumyy :heart: :wave

 
...mutta mä tein aamulla plussa-testin Aconin kympillä :eek: :eek: :whistle: :D
Viiva on selvästi näkyvissä, mutta ei kyllä yhtä vahva ja tumma kuin kontrolliviiva.
Oon luullut, että oon kuvitellut oireet.. Olisko se ollut dpo 11 tiistaina kun nännit tuli kipeiksi, ei siis kosketusarat, puristaessa kipeet. Rinnat ei muuten oo yhtään kipeet. Sit dpo 13 alkoi jotkut hajut ottaa nenään, mutta luulin sitäkin kuvitteluksi. Minä kun oon mestari kuvittelemaan suotuisia oireita B) Perjantaina alkoi kuvotus, mutta pistin sen väsymyksen/dieetin piikkiin. Eilen kuvotus jatkui aika voimakkaanakin ja kun vuotoa ei alkanut niin Toivo alkoi herätä. Mitään kiinnittymistuntemuksia/vuotoa ei oo ollut, eikä masu oo ollut kipee. Aika myöhään alkoi vähäiset oireilutkin.

Varovaisesti laitan itseni haamuilleisiin, katsotaan nyt rauhassa että kuinka täs käy... Verikokees ajattelin käydä huomenna tai tiistaina, sehän kertoo jo sit paljon.. Pelkään tuulimunaraskautta, mutta yritän nyt vaan nauttia tästä. Onhan tää uskomatonta että kahden nega-ICSI:n jälkeen tuleekin clomitärppi :eek: Meidän alkiotkin on ollut vähä laiskanpuoleisia eikä mitään kiinnittymisyritystäkään oo ollu. Nyt näyttäis siltä että pikkuinen/pikkuiset ovat kehittyneet blastoiksi ja kiinnittyneet. Se on jo hurjan hyvä juttu, käy tässä sitten miten tahansa!
Onko tää sit tosiaan ollut mun painosta kiinni koko ajan :headwall: Lääkäreiden mukaan ylipaino haittaa ovulointia, mutta nyt kyllä vaikuttaa siltä että epäterveellinen ruokavalio on se isompi juttu. Tai mistä sitä tietää, ihmetten vaan kovasti että nyt tärppää vaikka clomi&inssi-kiertoja on takana useampi.

Rouva Pikkumyylle varovaiset onnittelut :heart:, mieluusti siirtäisin sinutkin haamuilleisiin, mutta odotellaan vielä sun toiveesta :)

t. oloaan ihmettelevä Kamilla :wave:
 
Sunnuntai 21.9 :wave:

Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp26/30-32/ktt10
Haave........................pupuilua..........................kp26/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp26/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp24/29-31/ktt5
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp23/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp21/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp16/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp12/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp11/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp8/28-38/syys
Kurreliini....................inssi.................................kp3/-/ktt
Adeliini.......................pupuilua..........................kp2/27-34/ktt
Retuli82....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hobelix 25.9
PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:

Kamilla :)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
 
Ihanaa Rouva Pikkumyy, onnea :heart:. Toivotaan, että kaikki menee nyt parhain päin =).

Stellalle kiitokset kirjoituksesta punaviineistä ja muista "poppakonsteista". Taisit vakuuttaa tämän punaviinin ystävän välttämään sen puolilasillista sitten tulevien piinapäivien ajan ;).

Onnitelut Kurrelle menkoista. Hienoa, että inssi lähestyy! Peräkkäin edetään :).

).( Tänään pistetty eka kertaa Menopuria :D. Alku tuntui hankalalta, mutta eihän se sitten käytännössä tuntunut juuri miltään. Neula oli tosi lyhyt (odotin jotain kamalaa :eek:) ja terävä. Ainoastaan se aineen ruiskuttaminen tuntui pienenä kirvelynä. Huomenna vielä toinen piikki ja tiistaina sitten ultraan. Jos kaikki menee putkeen, voi inssi olla jo ens viikolla, tuskin menisi viikonlopun yli.. jännittää :).
 
:attn: Kamilla!!!
Rakas Clomisisko, räjäytit potin!!!! Ja kylläpäs uskotaan!
Voi mikä ihana palkinto kaiken kokemasi jälkeen ja
sitten vielä tuo kunnioitettava dieettipinnistelysi!
Täältä tulee iiiisoooo rutistus :hug: joka laittakoon hcg:n riehakkaaseen nousuun!

rouva Pikkumyy, toivottavasti sinun nimesikin koreilee pian tuolla komeassa plussanneiden listassa!! Tulethan kertomaan jatkouutisia?!!
 

Yhteistyössä