Pömppömahaiset plussaajat!!

Jatkoa sen verran, että listalle voipi päivittää mulle kp 2,
kunhan Kamilla seuraavan kerran siihen puuhaan ryhdyt...liihottele nyt vaan rauhassa :D

Joten Kurre the Valloittaja, täältä tullaan, Naikkari vapiskoon!
Toivottavasti saat työaikataulut fiksattua. Meidänkin aika on keskellä päivää, joten
koko loppupäivän joutuu ottamaan töistä vapaata...hankalaa, kun tekee asiakasvastaanottotyötä. Mutta pääasia kuitenkin, että asia etenee.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Kiitos Kamilla. Mutta en oikein uskonutkaan Clomeihin, kun tiedän limiksen olevan niitten
takia aivan surkeassa kunnossa, jotain 4 mm oviksen jälkeenkin.
Joten nyt lähden metsästämään jotain lääkeapuja limiksen kasvatteluun.
 
Kamilla, meillä on eka aika Naikkarille tiistaina, sen jälkeen tiedän lisää.
Arvaan, että ehdottavat inssejä ovulaation induktiolla höystettynä.
Raportoin lisää heti, kun tiedän. Aikastenlailla jo jännittää!
Jos asiat etenevät kovin hitaasti, tekisi mieli harkita yksityisiä klinikoita...mutta mutta...
katsellaan nyt. Mukavan raskautunutta sunnuntaita kamu!
 
Voi Kamilla! :D :heart: :D :hug: Aivan älyttömän hienoa! Kultapieni, tää on siis joka tapauksessa aivan loistava juttu, kuten itsekin totesit. Nyt olet raskaana muru, ja ylpeästi oletkin. =) Ihana uutinen. :heart:

Ade-darling, me mennään nyt tosiaan samaa tahtia, kp3 täällä menossa. Eli eiköhän teillekin tiistain käynnillä nyt vaan sovita se inssiaika, niin voidaan sitten mennä kimpassa operoitaviksi. :p Tän täytyy olla hyvä enne, eiks vaan? :wave: Oishan se nastaa juoda vaikka kahvit siellä alakerran kahviossa yhdessä. =)

Rouva Puh, tsemppiä pistelyyn, sen oppii nopeasti. Ja hienoa, teillä siis inssi jo ehkä ens viikolla. =) Perässä tullaan.

mmm
, kiitos. :hug: Ja kyllä vain, inssilläkin voi tosiaan onnistua. Siihen täälläkin uskotaan. Keräilen vielä vaan vähän taistelutahtoa ja eiköhän se piikittelyn myötä kohta ole taas huipussaan. Ei muuta kuin lippu liemumaan! Millanen olo sulla on ollut? Kovin raskaana olevan varmastikin. :D
 
Taas linjoilla..Kiitos Kurre, tosi mielelläni joisin kanssasi kupposen kahvia Naikkarilla tai missä vaan!
Pelkäänpä, etten ehdi tähän kiertoon saada mitään kättä pidempää, tiistainahan on jo kp 4.
Ainakin varaudun siihen, etten saa. Olen silti samaa mieltä, että hyviä enteitä on ilmassa...kasvattelehan Kurre oravan taistelutahtosi huippuunsa.
Kiitos myös Hobelle kannustuksesta!
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä. . .

Vautsi vau- Onnea Kamilla plussasta! :flower: Paljon olet taistellut mm. painonpudotus-rintamalla ja nyt sait parhaimman palkinnon.

Rouva Pikkumyylle myös onnittelut, muutama päivä vielä ja voit olla varma testin tuloksesta!

PeePeelle onnittelut kyytiläisistä. Olelehan nyt rauhassa ja nautit olostasi ja testipäivänä sitten pistät tuon plussanneet listan taas uusiksi, eiks vaan?

Ja Hobe sinähän muokkaat plussanneiden listaa jo ensi viikolla, vau!

Kaikille pömppiksille oikein värikästä syysviikkoa!

Täällä suunnalla odotellaan seuraavan kierron alkua, josko jo sitten passiin päästäisiin. :ashamed:
 
Ade-kamuseni, kyllä sitä kuules vielä tiistainakin ehtii, jos vaan saat sellasen lekurin, joka tarttuu tuumasta toimeen. =) Ja mä voin vähän koittaa raivat tietä siellä Naikkarilla, jotta sitten katsos vaan purjehdit sisään ja käyt vaan kääntymässä ja palailet sitten synnyttämään ens keväänä. ;)

PeePee, hei, voi että, noi masun kivistelyt tässä vaiheessa on tosi hyvä juttu. =) Ihan uskomatonta, meillä on ollut todellinen pömppisten plussasyyskuu meneillään, aivan mahtavaa! :D Ja jotenkin tuntuu, ettei tää kokonaissaldo tosiaan ole vielä tässä.

Ella, tsemppiä kierron odotteluun! :hug:

Hobe, kiitos. :flower: Millanen olo ja vointi siellä on ollut? Koska testailet?
 
Oire listaa: Rinnat kipeet ja kasvaa (lugeista aina), mutta mies vannoo, että nännipihat on tummentuneet, parempi kai häntä on uskoa on se asiantuntija. Eilen ja tänään unettaa. Olin ihan rätti tänään. Onneksi lääkäri pakotti mut kahden viikon koti lomalle, sillä olis ollu pitkä työkokous tänään. En olisi selvinnyt. Pahoinvointia on kun nousen ylös, eikä tee mieli syödä. Nyt hieman enemmän kuin normaalisti lugeista. Paino laskenut viikossa kilon ainakin, vaikka mies ruokkii päivittäin. Lämpö koholla ja paleltaa, vaikka kämpässä on varmasti 25 astetta. Vessassa juoksen useammin, joskin juonkin. Hetkittain ollut menkkakramppi, mitä mulla ei ole ikinä ennen kuukautisten alkua ja varsinkaan kun luget on päällä. Ja lopuksi painon tunne on melkein jatkuvaa alavatsalla. ELI olen uskotellut itselleni, että vatut kasvaa ja voivat hyvin.
 
Hobelix: Ihania ja niin tutun kuuluisia sinunkin oireesi, toivotaan , että vatut ovat nyt hyvin tarranneet kiinni!



EllaElias kiitos, nopeastihan nuo päivät kuluvat tosin tällä hetkellä edelleen sairastelle ,aamulla taas lääkärille.


Hyvää yötä kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
mmm
Kamilla järjettömän paljon onnea!!!!! MAHTAVAA!!!! :heart: :heart: No johan on plussapuhuria ollut tänä syksynä, yes! Ja lisää toivotaan, vai mitä

Rva Pikkumyy suakin tahdon varovaisesti onnitella :flower:

Hobe hyvältä kuulostaa....ihan siltä, kun olisit raskaana ;)

Kurre epäuskoisuus edelleen valloillaan täällä ja pelko :ashamed: Ja oireita tarkkailen haukan lailla :D Yritän varovaisesti edetä tän asian kanssa. Mutta jokainen päivä on aina eteenpäin ja sillä mennään :)

Onnea kaikille ultriin, pistelyihin, punktioihin, siirtoihin jne......Ja onnea kaikille plussanneille!

Hyvää alkavaa viikkoa

mmm
 
Kamilla Sä teit sen!! Mieletöntä! Isot rutistukset täältä tulevalle äipälle :heart: :heart:

Hobe jano ja rintakivut oli mulla eka oire. Kuulostaa siis tosi lupaavalta.. :heart:

Mulla on ollut ihan mahdotonta väsymystä, mutta tänään väsymyksen tilalla ollut ällöolo. Aamulla hampaita pestessä meinas laatta lentää kun pesin takahampaita. Mahassa tuntuu kokoajan jotain myllerrystä/jomottelua. Viikonloppuna olin rapujuhlissa ja kokoajan ällötti niiden haju. Torstaina meen ultraan.
 
Täällä hermoillaan verikokeen tulosta, tänään kävin siis ja huomenna kuulen tuloksen...
Vuotoa ei ainakaan oo, kuvotusta vaihtelevasti. Nännit edelleen kipeet, saapi nähdä kuinka tässä käy. Jotenkin negatiiviset fiilikset, pelkään että hcg on liian alhainen :ashamed:
 
Voi anteeksi rakkaat pömppikset etten ole kirjoitellut toviin... eli siis ne menkat alkoi viime viikon tiistaina, oli taas sen verran kova isku, etten jaksanu tehä mittään. Sitten lähettiin reissuun ja oon ollu nettipimennossa, nyt ajattelin vaan pikaseen kertoo kuulumiset ja lukea teidän jutut paremmalla aikaa =) Eli sen verran sain omalle polille soiteltua, että seuraava IVF olis marraskuussa vkolla 47. Palajan asiaan =)
 
Onnea Onnea Kamilla, mahtavaa!!! Ja Rouva Pikkumyylle myös kovasti peukuttelen plussan vahvistumiseksi! :heart:
Hobella tuntuu myös menevän hyvin pienten vattujen kanssa, jatka samaan malliin!
Retulille :hug: ja jaksamista uuteen koitokseen. Vielä sieltä tullaan kunnon pömppis edellä :) Niin se on!
Ja Kamilla tiedän miltä susta tuntuu, ihan karmeaa odottaa sitä tietoa, se kun ei valehtele suuntaan tai toiseen. Mielessään toivoo ja laskee että mitä se vähintään pitäis olla että olisi tyytyväinen ja varma olo. Ja sitten kuitenkaan ei usko vaikka hyvän luvun saisikin. Auttaa se kuitenkin hieman tähän hermoiluun. Toivotaan oikein hyvää lukemaa, hcg puhalluksia siihen suuntaan siis.

Kiitos Miru ihanasta viestistäsi, se sai minut hieman rentoutumaan :D
Uskottavasti kirjoitettu se että kroppa tottuu raskaushormoniin eikä enää niin ilmoittele oireillaan, oikein hyvä selitys, kiitos! :hug: :heart:
Ja tosi on se ettei raskaudessa välttämättä ole niitä oireita kaikilla yhtä paljon josko ollenkaan. Minun se jo pitäisi tietää kun yksi oireeton odotus on takana, ei vaan paljoa tässä vaiheessa rauhoita mieltä. Mutta tiedoksi vain muillekin hermoilijoille että oireettomanakin voi nyytin saada kotiin! Kertaakaan ei tehnyt pahaa, lämmöissä ei muutoksia ainakaan alussa, rinnoissa ei kipuja, ei niin mitään. Paitsi vuotoja..Silloin ajattelinkin että näin ne ihmiset voi olla tietämättään raskaana, kun aina olin sitä vastaan että niin ei vaan voi olla.

Nyt mua odotellaan saunaan, kipaisen miehen perässä lauteille.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
-Hannele-
 
Retuli - ISO :hug: ja onnea jatkoon. Toivottavasti reissu oli onnistunut.
Kamilla - syytät nyt vain niita hormooneja niista nega fiilliksistä, eikö nekin ole jo jonkinlainen oire? Muista, sinä OLET raskaana! :hug:
Hannele - hyviä löylyjä! Olen muuten kade, sauna olis kiva.
(.) Mä kuvittelin olevani vahva ja odottavani... Kauhea taistelu, mä haluan tietää ja en halua tietää, ja rinnatkin kehtasivat 'lopahtaa' sitten lauantain, eli epäilys hiipi nurkkiin, vaikka on huono olo pitkin päivää. ELI piti tehdä testi, nyt illalla, vajaan kahden tunnin vessakäynnin jälkeen - ma EN vaan jaksanut odottaa. Se on haamu, kaikenlaisissa valoissa mitä huushollista löytyy. Lähdetään Tescoon hakemaan uutta testia aamulle. Onneksi on auki 24h.
 
Heissan ja yöllisiä tervehdyksiä :heart:
Kamilla: Aivan normaalia juuri tuollainen , välillä tuntuu, kaikki ei voi olla hyvin, ihan seuraavassa silmänräpäyksessä saattaa taas tuntua olo seesteiseltä ja että ihanaa olla "raskaana" siis puhun nyt vain omista tuntemuksista mihin verrata..vaikka en siis itse tiedä olenko vai en?Eilis illalla "mökötin "lakanoita manklatessa, mies ei edes tiedä siitä mitään, kaikki oli olevinaan huonosti, no mankeloituani, olikin ihana olo..(taidan olla raskaana) olot vaihtelevat siis ihan itkusta hymyyn , alakulosta , iloon :headwall:
Pidän peukkuja pystyssä, että hcgarvosi olisivat hyvät tänään kun saat tietää vastauksen, minulla sama edessä perjantaina tai niin lääkäri suositteli, että voisin mennä hcg:n mittaukseen aamulla ja sitten rauhallisesti soittaa neuvolan tervhoitajalle, mikä arvo on??Siis enhän pysty ,millään olemaan rauhassa :headwall: Peukut pystysä sinulle kamilla!

Hannelelle: Ihanaa alkuraskautta! :heart:

Hobelix: Ihanaa, vatut taitavat olla hyvin kiinnittyneitä! :heart: + :heart: *peukut pystyssä täällä* :wave:

Kiitos jokaiselle, olette ihania, kun peukutatte vahvistumisen puolesta, no toiv tänään tulisivat 10 vahvuuden rtestit.. :saint:

Teiltä : sain ohjeita, kun kirjoittelitte, että on tärkeää pitää alkio/alkiot lämpimänä, sitä olen noudattanut ahkeraan juoden lämpimiä-haaleita juomia, sellaisia , joita suuni kestää, teetä, kaakaota, mustaherukkamehua..jätin kaikki kylmät pois kuten joku teistä yleisesti suositteli! En ole paljoa pystynyt liikkumaan sairasteltuani, mutta olen sitäkin enemmän nukkunut, varsinainen unikeko olen ollut! :xmas:

Teille kaikille ihanille pömppiksille olen kiitollinen, teillä, jos kellä on paljon arvokasta tietoa, kokemustenne ansiosta! :heart: :saint: :flower:

Hetken ylhäällä siis, suun kipu herätti jälleen, nyt on antibioottikuuri menossa suun aftojen ja kurkun tulehduksen hoitoon, ja lääkettä voi käyttää myös raskaana ollessa, jos on siis raskaana! :heart: Lääkärini oli niin positiivinen plussauksen suhteen, mitä minä en vielä ole. :ashamed: Toivon kylläkin! :heart:

Hyvää yötä kaikille! :xmas:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Tiistai 23.9 :wave:

Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp28/30-32/ktt12
Haave........................pupuilua..........................kp28/-/ktt
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp28/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp26/29-31/ktt7
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp25/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp23/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp18/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp14/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp13/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp10/28-38/syys
Retuli82....................2.IVF.................................kp8/-/marras
Kurreliini....................inssi.................................kp5/-/ktt
Adeliini.......................pupuilua..........................kp4/27-34/ktt
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

Hobelix 25.9
PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:

Kamilla :)
Hobelix :)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
 

Yhteistyössä