Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
Juu onhan se dyyni vähä"teinipaikka" ;) tälläsille mammaihmisille heh B) ;) taitaa olla kesemmällä paremmat esiintyjät merisärkällä vasta. =) B) Jep mutta eipäs sen kummempaa paksusti edelleen voidaan...mutta eiköhän tää tästä. =) =)
 
Moikka kaikille =)

Mites on nyt sen dyynin kans?Mä ainaskin voisin lähtä jos on muitakin tulossa...eikä haittaa vaikka on teinejä kunhan näkee vähän muitakin kun nämä kotona olevat ihmiset =)

Meidän neiti nukkui viime yönä elämänsä eka kerran yhdellä syötöllä läpi yön. Piti kattoa monesta kellosta yöllä, että voiko olla totta et on nukkunu noin kauan yhteen kyytiin=) Mutta enpä usko toistuvan ens yönä....

Tänään neiti on sit nostellu takapuoltaa mahallaan olessa, että kohta lähtee ja lujaa, jos aattelee kuin lennokas tuo nykyäänkin on=)

mutta ruokakin se tais jo jäähtyä...
 
harmaa Hanne26
Heipsistä!

Minä laiskimus kirjottaja täällä! :wave:

Minä oon myös messissä siinä ens viikon Dyyni-jutskassa! B) Tulen siis jos vain lapsenvahti järjestyy ja sehän riippuu hyvinkin paljon siitä onko meillä isukki kotona.

Tapaaminen Marthalla passaa, eli keskiviikkona mut mihin aikaan??

Meki oltiin Lumimaan avajaisissa ja ilotulitteet oli kyllä näkemisen arvoiset!! Oli vaan tänä vuonna pienempi tuo "linna" ku edellisvuotinen...

Mut joo, kirjottelin tossa rästiin jääneet sähköpostit sun muut ja nyt ei keksi muuta jutskattavaa, joten se on :wave: tältä erää!!

Palaamme asiaan!!!
 
Moikka!

Keskiviikon tapaaminen käy kyllä mulle, mutaa minä pääsen aikasintan kolmelta. Mutta päättäkää te monelta tapaaminen on?

Käytiin eilen ylivieskassa shoppailemassa. Kirppareillakin tuli käytyä, mutta nyt ei oikein mitään löytyny. Muksusta ja marista kylläkin löytyi kivoja vaatteita.

Me taidetaan tänään mennä katsomaan talvimaata. =)

Mites henriikka voi?

Täytyy vähän alkaa siivoamaan näin sunnuntain kunniaksi. Moi :wave:
 
Morjes!

Voipi olla että en pääse keskiviikkona Marthalle, kun mun kaveri tulee meille huomenna Tampereelta ja en tiiä kauanko se meillä viihtyy. Voipi olla että ainaski loppuviikkoon asti. :attn:

Mutta nyt vähä kiire, että heippa! :wave:
 
Kokonaisena ollaan vielä :/ Äsken käytiin kävelyllä ja kun meillä puu lämmitys niin isäntä ajo kottikärryillä puita kellariin niin minä laitoin niitä sitte luukusta sisälle siinä jonku verran tuli kyykittyä jospa se vähä jouvuttas että alaks jo tapahtumaan jotaki. =) =) Mulle kyllä passaa keskiviikona kolmeltaki jos ei satuta olemaan synnyttämässä.
 
Moikka!

Käytiin tuossa ykassa kirppareilla. Jotain tuolta jäi kainaloon, mutta eipä paljon kyllä ollu mitään mielenkiintoista. No äisti ja sisko oli ostanut neidille puolivuotissynttäreiden kunniaksi vaatteita=)

No käviskö keskiviikkona klo 15.30 meillä?

Nyt kutsuu sohva =)
 
Emppuliina
Mulle passaa se 15.30,mites se tarjoilupuoli,tuoko jokainen jotain vai??
Neiti meni pappan kans tuohon pihalle.Lähdetään tässä käymään neitin kummitätillä kun poju heräilee nokosilta.

Minä vielä sivuutan sen dyynikeikan mutta lähden tässä keväämmällä. =)
 
harmaa Hanne26
Iltaa!

Oisko teistä kuinka tympeetä jos se tapaaminen alkais esim. vaix klo 16?!?! Kun Vien ton pojan synttäreille jotka alkaa klo 16 niin en sit kauheesti myöhästyis tosta klo 16:sta...

Yritin et oisin "parveenki" käyny kirjottaa mutta eipä pystyny kirjottamaan mitään kun ei päässy siihen tekstiosioon olleskaan. HÖH, mikähän lie siinäkin oli.

Meen torstaina kattomaan vauvaa, se onki näitä "parvelaisia", siis tän vauvan äippä. ;) On se jännä kuinka se vauvakuume pukkaa päälle vaikka järki sanoo jotain ihan muuta tällä hetkellä. :whistle:

Kuinkas moni oottaapi jo lauantain "hiletystä"?!?! Oiski kiwa käydä kattelee jotain ihan uusia vaatteita, onx sielä Stationin liikkeessä mitään kivaa ku siinä uudessa paikassa en oo käynykään vielä? Treffataankos me jonkun luona ennenkun mennään tonne Dyyniin?

Paljon kymysyksiä, mut vastailkaa! :D

Minä tässä jatkan surffailua! B)
 
harmaa Hanne26
Heipsutirallaa!! :LOL:

Missäs kaikki on, huhuu!!! :attn:

Mites nyt on, onks Beetin lähdössä lauantaina Karnevaaleihin?!?! Elix me nyt suunniteltiin et mentäs nyt ainaki koko poppoolla syömään MammaLeoneen ja sieltä sit ketkä tahtoo niin jatkettas Dyyniin. Mut tällä hetkellä viihteelle asti ois sit lähössä minä, Martha ja sit jos Beetin lähtee..?! Mut mun lähtö on vielä auki koska ei vielä tietoa onko isukki lauantaina kotona... Ilmottelen siis pääsenkö syömään/viihteelle!

Tytty tydy ty, ihan ois kyllä menofiilikset! :xmas: Et ei kun Samba El Gambo vaan ja toivottavasti minäkin pääsen messiin!!

Ai niin ja sinne syömään ajateltiin et jos siinä yheksän aikaan mentäs.

Hiljaseks on menny meininki täällä! :/

Mut jottei tää mee ihan yksinpuheluksi niin poistun takavasemmalle, palataan!! B)
 
Morjens kaikki! =) minä täällä pitkästä aikaa! :wave:

Jaahans jaahans, eli syöpöttelyä lauantaina?!? ;) Dyynistä en vielä tiiä varmaks, että raaskinko lähtä mutta katotaan sitä vielä sitte huomenna.

Nyt on kaveri lähetetty kotiin junalla. Tietokone on vieläki ilman nettiä, yritin sitä ite asentaa, mutta ei siitä tullu mitään... :headwall: Eli pitää tulla aina mummulle, jos meinaa jotain kirjotella. Onko muutes kaikki tulossa sinne syömään?

Ai nii ja kaiken lisäksi mulla on ollu jo pari päivää kurkku kipeenä, mutta jos tää ei hullummaksi mee niin oon ainaski mammaleone kunnossa. Eikö kurkkukipuun autakki joku terävä paukku??? :LOL:

Okei, mutta eipä muuta! Palataan! :wave:
 
harmaa Hanne26
Heipsuti!! :D

Tulin tässä ilmottelemaan siitä tämäniltaisesta... Elikkä nyt kun baariinlähtijöitä/-pääsijöitä ei olekaan niin mennäänkin nyt syömään pelkästään ja klo 18.

Elikkä MammaLeonessa klo 18 nähellään!!

Nyt pitää lähtee laittamaan neitiä päiväunille..

Kävin muuten siellä Stationin liikkeessä mut ihme ja kumma sieltä ei tarttunut mitään matkaan, vaikka kävin sovittelemassakin muutamia vaatteita. :/

Mut nyt pois... :wave:
 

Yhteistyössä