Poikuus meni koulun vessassa

Viestiketju alueella 'Eroottiset tarinat' , aloittaja StarMars, 18.02.2019.

1. StarMars

StarMars Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olin neljäntoista, vielä neitsyt poika. Tiesin kyllä että oli jotkut luokan pojista jo sekstaillutkin. Itselläni ei ollut mitään kokemusta edes hiplailusta, joskin olin ahkerasti fantasioinut ja runkannut eräille luokkani ja edellisen luokkani tytöille.
    Olin kyllä sen tytön tuttu, oli ollut jo ala-asteella samalla luokalla. Tyttö oli suunnilleen minun pituiseni, sopivan kokoinem, ei laiha eikä lihava. Rinnat olivat ikäänsä nähden hyvin kasvaneet, sen näki paidankin alta. Kasvoiltaan hyvin kaunis, pitkät vaaleanruskeat hiukset, samaa sävyä kuin omani. Se oli ollut edellisenä kesänä Thaimaassa, olin sen instagram-postauksia katsellut aika kiihkoissani. Niissä se esiintyi yleensä bikineissä, vaikkei mikään rietas tyttö ollutkaan. Luonteeltaan mukava ja kiltti, ei olleenkaan sellainen tuhma tyttö.
    Ai niin! Nimensä on Henna.
    Oli kuuma syyskuun aamu. Oli koko kesä ollut tajuttoman lämmin täällä Suomessakin. Koulussa ensimmäinen jakso menossa. Päivän lukkarissa oli ensiksi matematiikkaa.
    Heti toisella matematiikantunnilla oli syksyllä todettu että melutaso oli niin kova että opettaja teki tyypillisen "tyttö poika järjestyksen." Ja uskomatonta kyllä, olin päässyt istumaan Hennan viereen. Vitsi mikä mäihä! Sinä päivänä sillä oli ohut vaaleasävyinen reisipituinen mekko päällä. Alla polvipituiset shortsit. Itselläni t-paita ja shortsit. Mekko oli sen verran ohut ja läpinäkyvä, että rinnat painautuivat kankaaseen kauniisti. Voi kun sillä oli kaunis keskittynyt katse tehtäviä tehdessään. Sitä katsellessani tehtävät unohtuivat, mutta jalkovälissä alkoi uusi tunne. Näin jatkui varmaan kymmenen minuuttia. No, kyllähän tehtävät ehtisi kun oli kaksoistunti.
    Mutta sitten tapahtuikin ratkaiseva käänne;
    Henna huomasi katseluni. Ja vastasi hymyilemällä. Siitähän halkoni vain innostuo, ja senhän Henna huomasi, sillä hän siirsi kättään ja muka huomaamattaan hipaisi housujen pullistumaa. Opettajamme -pyylevä vaalea nainen- oli toisessa pääsdä luokkaa.
    Tulkitsin Hennan käytöksen luvaksi ja siirsin oman käteni hänen rinnalleen ja koskettelin sitä. Hymy hänen kasvoillaan vain leveni. Ja sitten tuli opettaja kysymään tarvitaanko me apua, eipä tarvittu. Tuntia jäljellä nelisen minuuttia. Sain aikaan yhden tehtävän. Repäisin sivun reunasta palan ja kirjoitin siihen: ruokalan takainen WC?
    Annoin sen Hennalle, joka kirjoitti siihen:
    Joo.
    Välituntikello soi ja olin ensimmäisiä joka poistui luokasta. Harpoin portaat alas kohti alimmassa kerroksessa olevaa ruokalaa. Se takana oli tavallaan sermi, jonka ruokalanpuoleisella sivulla oli ovi keittiöön ja toisella inva WC.
    Lukitsin vessan oven ja runkkasin nopeasti pönttöön, enhän halunnut liian aikaisen siemensyöksyn pilaavan tätä välkkää. Äsh...se oli kylläkin vaan 5min, mutta ehkä sitä voisi yhdeltä runnilta pinnata tämän takia.
    Ovelta kuului koputus ja Henna astui sisään. Hän taklasi heti minut seinää vasten ja alkoi suudella intohimoisesti. Suutelin häntä suulle ja välillä painoin huuleni niskaansa ja hän huokaili. Käteni viruivat tyhjänpanttina, joten aloin pyörittelemään hänen ritojaan käsissään. Ihanaa, tätä olin aina halunnut. Siirsin käteni hänen lantiolleen ja suutelin intohimoisesti.
    Siinä olimme monta minuuttia kunnes hän heitti minun paitani pois ja samaa kyytiä housut.
    Olin boksereissani hänen kanssaan ja sitten hän lankesi polvilleen eteeni ja alkoi imeä munaani, hän todellakin tiesi mitä teki. Sitä hän teki vain hetken, ja hyvä niin, sillä muuten olisin varmasti tullut.
    Vihdoin hän heitti mekkonsa ja shortsinsa pois ja sain nähdä hänet alusvaatteisillaan. Miten täydellinen lantion kaari ja täyteläiset rinnat. Hän kävi makuulleen meidän vaatteittemme päälle ja vedin häneltä rintaliivit pois. Voi sitä kauneutta. Imin hartaasti nännejä ja vatkasin tissejä käsissäni. Ja sitten vielä viimeiseksi, vedin pikkuhousut pois ja sieltä paljastui hänen riemurasiansa. Se oli aivan sileä, joko hän oli ajellut pillunsa, tai sitten siihen ei ollut vielä kasvanut karvoitusta.
    Voi kun kaunista, ja ensimmäinen kerta minulle. Aloin ensin sormella tunnustelemaan, ja sitten rohkeammin kielellä, Henna voihki kovaäänisesti, onneksi tämä vessa oli epäsuosittu sen kehnon sijainnin takia.
    -Nyt tule sisään, en jaksa oottaa! Henna melkein huusi.
    Tein työtä käskettyä. Nostin Hennan reidet omilleni ja painoin reisiä alaspäin kohti keskiruumista. Henna harrasti sirkusta, joten hän taipui hyvin ja reidet painuivat rintoihin.
    Vihdoin otin kaluni kouraan ja työnsin sen ensin häpyhuulten edustalle ja leikittelin siinä hetken. Sitten työnsin sen hänen kuumaan ja märkään loveensa. Aloin hitaasti naimaan ja Henna voihki allani. Aloin rintojen hieronnan ja siitähän voihke yltyi. Näin jatkoimme. Piakkoin aloin tuntea orgasmin tulevan. Vedin kiireesti munan pois, ensinnäkin siksi etten halunnut nautinnon loppuvan vielä, toiseksi siksi että ei ollut minkäänlaista ehkäisyä käytössä, paitsi jos Henna käytti pillereitä. Hän nousi ja pakotti minut alleen, nousi vatsalleni istumaan ja alkoi naimaan minua ratsastusasennossa. Nyt näin hänen kasvonsa ja rintansa esteettömästi, se oli mielettömän kiihottavaa.
    Hän selvästi nautti siitä mitä teki. Voihke yltyi. Hänkin melkein laukesi. Jälleen hän nousi ja pyllisti kohti minua. Tungin yhä kovan kullini häneen takaapäin ja kiihdytin, nyt tarkoitus oli laueta. Hän tuli ennen minua. Hän huusi suoraa huutoa ja sitten hiljeni. Heti perään tulin minä, ja koko sperma, mitä varmasti oki paljon, hänen sisäänsä. Pillusta tuli ohut vana vaaleaa siemennestettä kun nousimme istumaan ja huohotimme. hän hymyili minulle taas. Katsoimme kelloa; 9.34, tunti alkoi yhdeksältä. Päätimme olla poissa lopputunninkin ja menimme pusaailemaan rappukäytävään. Kaverit olivat vähän kateellisia.

Kaikki tämä on tositatarinaa, uskokaa tai älkää.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen