pojan alushousuista

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja äiti-kysyyy, 23.07.2014.

1. äiti-kysyyy

äiti-kysyyy Vieras

hei, minun 15 vuotias poika haluaisi bokserit, koska hän ei kuulema tykkää käyttää enään alushousuja. Ennen hän on mukisematta käyttänyt alushousuja, mutta tänään ilmoitti että haluaa bokserit, koska kaverit käyttää mutta hän ei. Hän sanoi myös, että häntä ollaan härnätty asiasta. Sanoin vain että höpöhöpö, ei kaverisi ole niin lapsellisia, ja mitä vikaa alushousuissa on, puetko semmoisia vaatteita mitä kaverisi sanoo. Poika on 165cm ja hyvin mahtuu 164/170 koko alushousuita. Olen yksinhuoltajaäiti, joten en oikein tiedä näistä miesten jutuista. Mitä pitäisi tehdä?

2. "Ööp"

"Ööp" Vieras

Ööö... Ostaa niitä boksereita vaikka?!?

3. Vierass

Vierass Vieras

Osta niitä boxereita.

(Vaikka ei tätä aloitusta tosissaan olekaan kirjoitettu)

4. aloittajaa

aloittajaa Vieras

[QUOTE="Ööp";30118604]Ööö... Ostaa niitä boksereita vaikka?!?[/QUOTE]

no en oikein tiedä, tuntuu että lapseni on vielä lapsi, enkä haluaisi että käyttää aikuisten vaatteita, siis bokseeita

5. juiolk

juiolk Vieras

eiköhän se poika voi itse mennä johonkin kauppaa ostamaan housunsa

6. vierass

vierass Vieras

Meillä siirtyi käyttämään pelkkiä boksereita jo kauan ennen kouluikää. Toiselle pojalle taas ei kelpaa kuin tietynlaiset pikkualkkarit, hän inhoaa boksereita.

7. Se on semmosta hömpötystä nykyään noilla nuorilla! Meidänkin Taavetti 25v yritti 10 vuotta sitten tommosta, ettei muka vaarilta perityt ihan hyvät raappahousut kelpaisi. Kaikenmailmaman ihme poksereita olis pitäny ostella. Mutta minä sanoin jotta, ne hyvät raappa housut on kestäneet vuodesta 1753 asti meitin suvun miehillä ja mitään hömppä humpuukki housuja ei kuules poika ostella.
    Niinpä lopetti Taavetti poika moiset höpinät ja siitä asti on tyytynyt hyviin perintö kalsareihinsa.

8. Taavetti 25v

Taavetti 25v Vieras

Iskä: perintökalsarit on yhdyssana.

9. äippä22

äippä22 Vieras

just joo...
    Meillä pojat rupes 2-vuotiaana pitää boxereita :)

10. Mies.

Mies. Vieras

Stringit ovat huomattavasti paremmat ja mukavammat kuin bokserit. Varsinkin näin kesähelteillä aivan ylivoimaiset muihin alusvaatteisiin verrattuna.

11. Huonoin provopostaus ikinä.

12. Volmiira

Volmiira Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.06.2014
    Saadut tykkäykset:
    2
    Meillä on bokserit olleet ainoat alushousut lapsilla ihan pienestä asti. Muita malleja ei olla ikinä ostettu tai käytetty.

13. Riitelemme tänään pojan kanssa aiheesta. Ostimme väljät kangasbokserit kirpputorilta

14. krut

krut Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    2 270
    kyyyyllä bokserit on oikeat aluhousut karvakullipoijjalle

pikkulapset käyttää akkojen aluhousuja

15. Aloittajaa

Aloittajaa Vieras

Poikani sanoi tänään, että nämä bokserit tuntuvat epämukavalta, koska ovat niin löysät. Joten hän sanoi että alkaa käyttämään normi alkkareita. Ja kehui että kuinka äiti oli taas oikeassa ja sitä rataa :)

16. "Hömelö"

"Hömelö" Vieras

Kyllä mä nyt lapsen antaisin ainaki alushousumallinsa päättää itse.

17. ...........

........... Vieras

Niinkauan kuin audi kotona, toivon että kunnioittaa minun mielipiteitä.

18. vierailija

vierailija Vieras

Ai näinkin päin on päössyt tapahtumaan. Yleensä toisin päin.

19. vierailija

vierailija Vieras

Kyllä nyt jo 15 vuotiaana pitäisi saada valita omat alushousunsa. Itse käytän molempia malleja eikä siinä ole ongelmaaa.

20. vierailija

vierailija Vieras

Kyllä munkin pojalla oli tuo sama ongelma 9 vuotiaana kun kaikilla kavereilla oli jo bokserit. No sitten ostin muutamat bokserit ja ei ole sitten enää valittanut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu