Pojan jatkuva loukkaantuminen...aina karjuu.

Poikamme on 2v ja aina läpi auki :/ ...nytkin taas iskä tuli leikkimästä pojun huoneesta niin poju alkoi karjumaan ja juoksi huoneeseensa. Okei...se pettyi kun leikki loppui mutta kun sitä pettymyshuutoa/loukkaantumishuutoa on twenifooseven!? Ukkoki kyllästyny ainaiseen pojan karjumiseen :\| ja mä.
Ihan mistä van se keksii aiheen alkaa huutaan. Vaikka leikittäs ja kaikki mielestämme menee niin kuin hän haluaa niin yht äkkiä NAPS BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...??? Hä? onko se uhmaikä nyt noin hemmetin vaikeeta ettei ees ite tiiä mitä haluaa :x ...tana. Ei jaksa tota kiljukaulahuutoo. *murisee*
 
Mamma-Myy
Meillä on tuon vanhimman pojan kanssa käyty vauvasta asti läpi noita kiukku itkuja ja nyt poika on 6v ja vieläkin sen on vaikea hyväksyä negatiivisia tunteita.Ollaan käyty ns.terapiassakin asian takia,mutta poika oli siellä kuin enkeli,eikä siis asiantuntijat ymmärtäneet miksi siellä olimme.Tarhasta opastivat sinne,kun poika oli itkuherkkä jne...
Uskosin kuitenkin että kuuluvat myös uhmaikään,samoin meillä muiden lasten kohdalla on uhmailtu,mutta ohi ovat menneet ajan kanssa.Pitää vaan antaa paljon aikaa lapselle ja kyllä niitä huonojakin kokemuksia on lapsen opittava hyväksymään.

Voimia sulle!

 
luulen, että hutaa pettymystään. Saattaa myös kokeilla, saako huudollaan tahtonsa läpi! Muistanko oikein, että sinä juuri kirjoitut männä päivänä pojan mustasukkaisesta väliintulosta vanhempien hellitellessä? Poika voi testata ja katsoa mitä huudolla saa aikaan.

Muistan, kun tyttömme oli noin 2½v, ja halusi jotain (en muista enää mitä). Hän huusi kun viimestä päivää 45 min. näytti että tulee maailmanloppu. Nooh, meinasin jo antaa periksi ja ihmettelin, että miten kauan tätä kestää... Kun oli huutanut 45min, rauhoittui ja sanoi: "kylläpäs jaksoin kauan huutaa". :whistle: ;) Siitä sitten läksi leikkimään.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 13:21 Mankell kirjoitti:
luulen, että hutaa pettymystään. Saattaa myös kokeilla, saako huudollaan tahtonsa läpi! Muistanko oikein, että sinä juuri kirjoitut männä päivänä pojan mustasukkaisesta väliintulosta vanhempien hellitellessä? Poika voi testata ja katsoa mitä huudolla saa aikaan.

Muistan, kun tyttömme oli noin 2½v, ja halusi jotain (en muista enää mitä). Hän huusi kun viimestä päivää 45 min. näytti että tulee maailmanloppu. Nooh, meinasin jo antaa periksi ja ihmettelin, että miten kauan tätä kestää... Kun oli huutanut 45min, rauhoittui ja sanoi: "kylläpäs jaksoin kauan huutaa". :whistle: ;) Siitä sitten läksi leikkimään.
Juu minä kirjotin siitäkin =)
 
No minäpä kirjoitin 3,5v. tyttömme itkuherkkyydestä tässä muutama päivä sitten (kylläkin vieraana, kun en jaksanu kirjautua - heh laiskeliini), mutta taitanee liittyä samoihin uhmakausiin ja vanhempien testailuun sitten sekin - mitä hiukan arvelinkin. Mutta ärsyttäväähän tuo on kun tosissaan 24h päivittäin (ei nyt ihan mutta melkein) kuuntelee, eikä mikään järkipuhe auta...
 

Yhteistyössä