pojan synttärit

  • Viestiketjun aloittaja "daa"
  • Ensimmäinen viesti
äx2
Lennokkisynttärit. Syömistä kotona ja sit pihalle tekemään paperilennokit ja vaikkapa pieni kisa, jos haluavat. Ajattelin lapselleni sellaisen pitää tällä kertaa.
 
"äitix3"
Meillä näin 7v synttärit:
*Lahjojen avaus "pullon pyöritys"
*synttärikakku & jätskibaari (lapset saa itse luoda oman jätskikupin koristeineen päivineen=SOTKUA)
*aarteen etsintä
*olympialaiset
*Pinata
*(ompelen laukkuja) Oman nimen maalaus/kirjoitus tekstiiliväreillä laukkuun. Saadut namit ja voitetut "palkinnot"voi sitten laittaa laukkuun ja viedä kotia juhlien jälkeen
*ihan lopuksi grillaataan lapsien kanssa.

Aikaa synttäreihin varaan n. 3,5-4 tuntia.
 
"daa"
Kiitos vinkeistä, otan varmasti jotain käyttöön :) Kuinka ton pinatan voi toteuttaa? Tiedän, että siinä lyödään jotain palloa silmät peitettyinä, mut mistä teet sen pallon tms. ja pitääkö jokaiselle lapselle olla oma pallo vai kuinka?
 
"vieras"
[QUOTE="daa";24501741]Kiitos vinkeistä, otan varmasti jotain käyttöön :) Kuinka ton pinatan voi toteuttaa? Tiedän, että siinä lyödään jotain palloa silmät peitettyinä, mut mistä teet sen pallon tms. ja pitääkö jokaiselle lapselle olla oma pallo vai kuinka?[/QUOTE]

Yleensä tuo Pinjata on jokin hahmo. Jos itse tee, niin otat ison ilmapallon ja liimaat sen päälle sanomalehtisuikaleita, muotoja voit tehdä käyttämällä vaikka paperimassa ja kananmunakennojen paloja. Jätät tietysti aukon pallon suun kohdalle, että saat sen poistettua. Lopuksi täytät sen karkeilla tai pikkuroinalla ja suljet aukon ja maalaat. Kaikille yhteinen, jota kaikki mätkivät vuoron perään silmät peitettyinä. Valmiinakin noita voi ostaa.
 
"vieras"
Toi pinjata on ollut ihan ykksnumero meidän 7-8v. poikien synttäreillä. Valmiita olen ostanut ne on aika jäykkiä, pojilla menee n. 30min. kun saavat sen rikki. Niin ollaan tehty että jokainen saa lyödä 2 kertaa peräkkäin vuorollaan.
 

Yhteistyössä