Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Pontiac, Trans Sport
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="xxxxxxx, post: 12324491"]</p><p>On joissakin, ja jollei ole niin voi ostaa purkuautosta sellaisia.</p><p>Niskatuet hieman hankalaoittavat penkkien taittelua, tai ei kun sen oppii.</p><p></p><p>Vikoja on kaikissa autoissa. Pontiac Trans Sportin vikoja.</p><p></p><p>Ovenkahvat menevät helposti toimimattomaksi.</p><p>Ovipahvi irti (4 ruuvia) ja kampeaa pois meisselillä. Lampulla näkee sellasen mustan tikun kahvamekanismissa oven sisässä. Se luiskahtaa helposti pois paikaltaan. Se reikäänsä. Tikun päähän korimassaa nokare ja antaa kuivua. Samalla siihen sen patin alapuolella tikussa ylempänä niin avaa oven paremmin.</p><p></p><p>Apurunko on ainoa ruostuva kohta. Kori on muovia ja pohjarunko muuten sinkitty. Tuo moottorin tukirunko on maalattua peltiä. Se kannattaa öljytä esim. teräketjuöljyllä ja sitten massaa suihkuttaa sen päälle. Myös sinne sisälle reistä. Jos on ruostunut pahasti, kannattaa vaihtaa. Jos apurunko murtuu, niin alhaalta alkaa kuulumaan kova napsuminen montuissa. Autolla ei kannata ajaa. Jos molemmat aisat katkeavat, niin voi tulla vaaratilanne. Apurungossa on kiinni kone, laatikko, pyöräntuenta ja ohjausakseli. Vaihtoon menee n. 4 tuntia korjaamolla. 2.3l koneisiin löytyy apurunko käytettynä helposti, mutta v6 -moottorin apurunkoa (sama runko 3,1 ja 3,8 koneissa) ei kovin hyvin, koska niitä puretaan vähemmän (koneet kestää paremmin kuin 2.3 koneet). Ruostetta saattaa esiintyä myös rungon takapäässä.</p><p></p><p>Ilmaiskunvaimentajat takana saattavat alkaa vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa, jos menettävät tehonsa ja ovat edullisia kun oikeasta paikasta kysyy (78e kappale letkuineen, Monroe) ja helppo vaihtaa. Joskus ilmaletkuun voi hiertyä reikä. Letkut kannattaa asentaa niin, että eivät pääse hankamaan mihinkään.</p><p></p><p>Pyörän laakeri saattaa alkaa vonkumaan. Niitä saa käytettynä hyvin. Uudet ovat turhan kalliita osia. </p><p></p><p>Seisontajarru on sellainen, että saa kiristää toisinaan. Muuten jarrut ovat hyvät ja kestävät.</p><p></p><p>Joskus ABS -valo voi alkaa palamaan. Yleensä syynä on anturin johdon liitos pyörän lähellä. Liitosta liikuttamalla asia on korjaantunut.</p><p></p><p>Öljyvuotoja saattaa olla. Lähinnä niitä aiheutuu öljynjäähdytysputkien ruostumisesta, jolloin kumiletkun pätkällä voi korjata muutamaksi vuodeksi tilanteen. Hydrauliikkaletkujen valmistajalla saa muutamalla kympillä uuden osan teetettyä. Öljynpaineanturi saattaa myös alkaa vuotamaan ja sen kustannus on 40e. </p><p></p><p>kannattaa tarkistaa, että jäähdyttimen tuletin lähtee käyntiin jäähdytysnesteen kuumennettua. Niitä on kaksi kappaletta. Jotkut ovat yhdistäneet johdot niin, että molemmat tuulettimet lähtevät yhtä aikaa käyntiin ja se kannattaa tehdä mielestäni.</p><p></p><p>Valot eivät ole kovin hyvät alkuperäisenää. Kannattaa vetää vähintään 4 neliömillin johdot ja valot releellä toimiviksi, niin maisemat kirkastuu jonkin verran.</p><p></p><p>Vararengasta kannattaa joskus vilkaista, ettei ole ruostunut pilalle ja että sen saa vaijerilla laskettua alas auton alta.</p><p></p><p>Isommat koneet kestävät hyvin, mutta 2,3 l koneiden kanssa on ollut kansiongelmia. Automaattilaatikot kestävät samanlailla kuin muutkin automaattilaatikot. Huollot kannattaa tehdä ajallaan kunnolla niin kuin kaikissa autoissa.</p><p></p><p>Pieniä sähkölaitevikoja sattuu silloin tällöin. Se on tuurista kiinni miten ne sattuu pelittämään.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="xxxxxxx, post: 12324491"] On joissakin, ja jollei ole niin voi ostaa purkuautosta sellaisia. Niskatuet hieman hankalaoittavat penkkien taittelua, tai ei kun sen oppii. Vikoja on kaikissa autoissa. Pontiac Trans Sportin vikoja. Ovenkahvat menevät helposti toimimattomaksi. Ovipahvi irti (4 ruuvia) ja kampeaa pois meisselillä. Lampulla näkee sellasen mustan tikun kahvamekanismissa oven sisässä. Se luiskahtaa helposti pois paikaltaan. Se reikäänsä. Tikun päähän korimassaa nokare ja antaa kuivua. Samalla siihen sen patin alapuolella tikussa ylempänä niin avaa oven paremmin. Apurunko on ainoa ruostuva kohta. Kori on muovia ja pohjarunko muuten sinkitty. Tuo moottorin tukirunko on maalattua peltiä. Se kannattaa öljytä esim. teräketjuöljyllä ja sitten massaa suihkuttaa sen päälle. Myös sinne sisälle reistä. Jos on ruostunut pahasti, kannattaa vaihtaa. Jos apurunko murtuu, niin alhaalta alkaa kuulumaan kova napsuminen montuissa. Autolla ei kannata ajaa. Jos molemmat aisat katkeavat, niin voi tulla vaaratilanne. Apurungossa on kiinni kone, laatikko, pyöräntuenta ja ohjausakseli. Vaihtoon menee n. 4 tuntia korjaamolla. 2.3l koneisiin löytyy apurunko käytettynä helposti, mutta v6 -moottorin apurunkoa (sama runko 3,1 ja 3,8 koneissa) ei kovin hyvin, koska niitä puretaan vähemmän (koneet kestää paremmin kuin 2.3 koneet). Ruostetta saattaa esiintyä myös rungon takapäässä. Ilmaiskunvaimentajat takana saattavat alkaa vuotamaan. Ne kannattaa vaihtaa, jos menettävät tehonsa ja ovat edullisia kun oikeasta paikasta kysyy (78e kappale letkuineen, Monroe) ja helppo vaihtaa. Joskus ilmaletkuun voi hiertyä reikä. Letkut kannattaa asentaa niin, että eivät pääse hankamaan mihinkään. Pyörän laakeri saattaa alkaa vonkumaan. Niitä saa käytettynä hyvin. Uudet ovat turhan kalliita osia. Seisontajarru on sellainen, että saa kiristää toisinaan. Muuten jarrut ovat hyvät ja kestävät. Joskus ABS -valo voi alkaa palamaan. Yleensä syynä on anturin johdon liitos pyörän lähellä. Liitosta liikuttamalla asia on korjaantunut. Öljyvuotoja saattaa olla. Lähinnä niitä aiheutuu öljynjäähdytysputkien ruostumisesta, jolloin kumiletkun pätkällä voi korjata muutamaksi vuodeksi tilanteen. Hydrauliikkaletkujen valmistajalla saa muutamalla kympillä uuden osan teetettyä. Öljynpaineanturi saattaa myös alkaa vuotamaan ja sen kustannus on 40e. kannattaa tarkistaa, että jäähdyttimen tuletin lähtee käyntiin jäähdytysnesteen kuumennettua. Niitä on kaksi kappaletta. Jotkut ovat yhdistäneet johdot niin, että molemmat tuulettimet lähtevät yhtä aikaa käyntiin ja se kannattaa tehdä mielestäni. Valot eivät ole kovin hyvät alkuperäisenää. Kannattaa vetää vähintään 4 neliömillin johdot ja valot releellä toimiviksi, niin maisemat kirkastuu jonkin verran. Vararengasta kannattaa joskus vilkaista, ettei ole ruostunut pilalle ja että sen saa vaijerilla laskettua alas auton alta. Isommat koneet kestävät hyvin, mutta 2,3 l koneiden kanssa on ollut kansiongelmia. Automaattilaatikot kestävät samanlailla kuin muutkin automaattilaatikot. Huollot kannattaa tehdä ajallaan kunnolla niin kuin kaikissa autoissa. Pieniä sähkölaitevikoja sattuu silloin tällöin. Se on tuurista kiinni miten ne sattuu pelittämään. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
SOTEen yhä vähemmin rahaa kun taas SOTE-johtajien kultaisiin kädenpuristuksiin enemmän
24 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Kommentti: Thatcheriin verrattu Riikka Purra ihmetteli, miksei ”Rautarouva” kelpaa feministeille esikuvaksi – siihen on aivan selkeä syy
29 min sitten
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Onkohan tällaisessa tilanteessa mitään toivoa saada töitä?
Tänään 20:32
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?
Tänään 19:23
Echo
18 Viestiä
Aihe vapaa
5.
RITKEMINEN! PUOLA ALOITTAA SODAN VENÄJÄN KANSSA
Tänään 18:12
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Jeesus tulee
Tänään 16:32
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Raískauksesta tuomion saanut henkilö on Li Anderssonin (vasemmistoliitto) hyvä ystävä
Tänään 16:26
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vasemmistoliittolainen ja Sohvaperunoista tuttu Teemu Tanner sai vankeustuomion raískauksesta
Tänään 16:24
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Naiset, jos lastenne isä on muslimi, niin varautukaa tähän vauvaan tai varhaisteiniin kohdistuvaan rikokseen
Started by vierailija
Maanantai klo 12:27
Luettu: 6K
Aihe vapaa
2.
Mikä on sun ikä ja verenpaine?
Started by vierailija
Maanantai klo 21:37
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Nykyisellä syntyvyydellä suomalaisia on 90 vuoden kuluttua enää vain yksi (1) miljoona
Started by vierailija
Maanantai klo 08:39
Luettu: 826
Aihe vapaa
4.
Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.
Started by vierailija
Eilen 15:03
Luettu: 667
Aihe vapaa
5.
Minne täältä hävisi se joku mies?
Started by vierailija
Tiistai klo 11:32
Luettu: 596
Aihe vapaa
6.
Ay-mafia taas niin mielensä pahoitti totuudesta
Started by vierailija
Sunnuntai klo 12:05
Luettu: 565
Aihe vapaa
7.
Älykäs ja upean kova putlerin vastustaja, ulkoministerimme Valtsu-Ellu hakkaa pian maailmansuosioansioillaan jopa Marinin Sannan. Upeeta 👍
Started by vierailija
Sunnuntai klo 14:47
Luettu: 545
Aihe vapaa
8.
Pushbackin sijaan raja pitäisi avata
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:20
Luettu: 453
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Onkohan tällaisessa tilanteessa mitään toivoa saada töitä?
Latest: vierailija
7 min sitten
Aihe vapaa
2.
Aikamoinen puutarha
Latest: vierailija
11 min sitten
Aihe vapaa
3.
Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?
Latest: Rätti Väsynyt
11 min sitten
Aihe vapaa
4.
Greedflation ja oikeistohallitus pakottavat kansaa roskaruokaan, jälki tulee olemaan ikävää
Latest: vierailija
13 min sitten
Aihe vapaa
5.
Kommentti: Thatcheriin verrattu Riikka Purra ihmetteli, miksei ”Rautarouva” kelpaa feministeille esikuvaksi – siihen on aivan selkeä syy
Latest: vierailija
18 min sitten
Aihe vapaa
6.
SOTEen yhä vähemmin rahaa kun taas SOTE-johtajien kultaisiin kädenpuristuksiin enemmän
Latest: vierailija
24 min sitten
Aihe vapaa
7.
K/B-komposti
Latest: vierailija
24 min sitten
Aihe vapaa
8.
Mikä on mongolipoimu silmässä?
Latest: vierailija
27 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Pontiac, Trans Sport
Ylös
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu