PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 18:28 -mammutti- kirjoitti:
Hei taas kaikille,

Jonnalle onnea vauvan syntymän johdosta. Tervetuloa uudet joukkoon mukaan. Minulla on taas tyypilliseen keväiseen tapaan kiire töissä, joten en ehdi tänne yhtään käymään. Kirjoitan taas pikaisesti muutaman rivin meidän kuulumisia.

Lapsilla alkaa koulun ensimmäinen vuosi olla pian takana päin. Lomaa odotellaan kaikki. Pojalla on taas (!!) kuumeeton keuhkokuume, sai maanantaina lääkekuurin. Että sitten vähän rasittaa. Sairaalassa oltiin tutkimuksissa, mutta mitään uutta ei löytynyt. Nyt on taas jokin pöpö päässyt menemään keuhkoihin.

Kävimme viime tipassa ilmoittamassa pojan musiikkikoulun pääsykokeisiin. Nyt pitää treenata muutamaan laulua, ei kenelläkään olisi Tuiki Tuiki Tähtönen-laulun nuotteja? Ko. laulu pitää osata pääsykokeissa. Sanat meilläkin löytyy, muttei nuotteja. Vähän jännittää, miten pojan käy. Poika haluaisi soittimeksi rummut (apua!!), äiti pianon. Päätimme, että opettaja saa ratkaista soittimen, jos poika musiikkikouluun pääsee.

Likalla on esimurrosikä, mikä tietää äidille harmaita hiuksia. Nyt meidän neiti on päättänyt, että hän ehdottomasti haluaa korvikset. Sitä anelua on nyt kuunneltu tämän viikkoa. Meillä on likalla 29.5. baletin kevätnäytös, ihanaa mennä katsomaan, miten pienet tytöt ovat jaksaneet harjoitella koko talven upeaa ohjelmaa.

Itse kävin viime viikolla vihdoin ja viimein gynellä. Yksityisellä ja palvelu oli ihan huippua! Gyne oli aivan ihana sympaattinen ja sydämellinen nainen. Syy meidän lapsettomuuteen on melko varmasti selvinnyt. Lääkäri tutki ja ultrasi. Minulla on monirakkula oireyhtymä ja vahvasti viitteitä metaboliseen oireyhtymään (koetulokset tulevat parin viikon päästä). Eli minulla on ongelmana se, että minulla muodostuu munarakkuloita, jotka estävät munasolun irtoamisen. Munasarjani ovat kuin viinirypäleet. Lääkäri määräsi minulle keltarauhashormonia kierron tasoittamiseksi ja munasolunkin pitäisi sitten alkaa irrota. Näilä ohjeilla jatkamme syksyyn ja jos vauvaa ei kuulu, niin minun pitää mennä marraskuussa uudestaan. Silloin lääkäri kirjoittaa lähetteen gynenpolille jatkotutkimuksiin.

Nyt sitten mietitään olemmeko valmiita lisätutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin. Ikää minulla viikon päästä 36 ja mies on 39. Mutta katsotaan nyt rauhallisin mielin ensin syksyyn.

Niistä tapaamisista. Meille ei käy tämä viikonloppu, ei seuraava, ei sitä seuraava, eikä sitä sitä seuraavakaan. Eli kesäkuun puolivälin jälkeen on kalenterissa tilaa. Minä olen päivät töissä, joten en pääse puistotapaamisin. Mutta yritän päästä mukaan johonkin tapaamiseen. Yritän houkutella myös lapsia mukaan, heitä ei meinaa enää millään saada mukaan mihinkään. Ja vasta ne olivat ihan pieniä vauvoja, niisk.

Nyt pitää taas rientää kodin askareisiin. Mihin nämä viikot oikein katoavat?? Huomenna jo taas viikonloppu, aurinkoista viikonloppua kaikille teille!

-mammutti- B)
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Heipä hei.. mitäs tänne kuuluupi. aattelin vaan kertoo että mä olen nyt sitten muuttamassa porvooseen kun vuokra isäntä laitto tän talon myyntiin mis asutaan. ja uudesta asunnosta ei ole tietoakaan.. :( mut eiköhän se tule se asunto. käytiin kyl vvo:lla laittaa paprut sisään niin he tarjos kamppulasta meille asuntoo. ite en sinne mielelläni muuta mut jos ei muualata niin kaipa se on sitten pakko... ahdistaa jo ajatus muutto kerrostaloon. kun sitä on asunu jo muutaman vuoden omakoti talossa.. mut jos jotain positiivistä pitää hakea tästä niin kai se on se että jää 100-200? enemmän rahaa käteen. kun bensa kustannukset laskee.. joo mutta nyt pääsen sit tapailee teitä muita jos vaan tapailette? joku keskiviikko niin valsuun laulaa hevi karaokea.. on muuten ihan sika hauskaa... kannatan... mut jep tällästä minulle..
 
Kukkuu kaikille!!

Tänään pitäsi sit mennä heitää talviturkki pojan kanssa... Saas nähä kuinka käy... Poika ollut ainakin tosi innoissaan.. Sai eilen kellukkeet ja on nyt olkkarin lattialla suorittanut kuivaharjoittelua....

Ihanaa kun nää kelit vihdoin ovat lämmenneet...

Lumineella: kuinkas reissu meni?
 
my selene
Hei! olen kirjoittanu pari kertaa tänne ja ajattelin kirjoittaa nyt taas. muakin kiinnostais tapaaminen kun ollaan kotona lasten kaa niin ehtii. mun tytöt siis syntyneet 04/02, 07/03 ja nuorin 5.6.06. kohta siis juhlia tulossa kun on keskimmäisen 3 v synttärit ja ristiäiset jossain vaiheessa. kamppulassa asutaan ja hyvin viihdymme. ei oo niin kauhee paikka mitä jotkut antaa ymmärtää. onneks meiän talossa (kerrostalo) asuu vaan vanhuksia ja lapsiperheitä.

=)

Hyvää kesää kaikille!

my selene ja Emma 4v, Alva 2v 11kk ja Mai 13 vrk (terveisiä vaan jos joku tunnistaa =) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 12:16 äiti eteläsuomesta kirjoitti:
Kukkuu kaikille!!

Tänään pitäsi sit mennä heitää talviturkki pojan kanssa... Saas nähä kuinka käy... Poika ollut ainakin tosi innoissaan.. Sai eilen kellukkeet ja on nyt olkkarin lattialla suorittanut kuivaharjoittelua....

Ihanaa kun nää kelit vihdoin ovat lämmenneet...

Lumineella: kuinkas reissu meni?
Aivan ihana reissu!!! :) Toisena reissupäivänä miekkonen kosi Cannesin Grand Auditorion/ le palais de festivalsin portailla!! :heart: :heart: :heart: 20 päinen turistijoukko Italiasta hurrasi ja hihkui, kun tajusi mitä portailla tapahtuu!! :D

Tossa teille kuva paikasta. :) kuvitelkaa siihen vielä iltavalaistus... huoh....

http://www.francemonthly.com/n/0404/images/cannes-5.jpg
 
Marza1970
Ainakin hinthaarassa on nyt parina juhannuksena ollut kokko tuossa joen törmällä jonka kyläyhdistys on järkänny ja eikös hamarin rannassa ole joka vuos iiiiso kokko ollut?
Niin ja itse mennään juornaankylään kun sielläpäin on tutuilla mökki niin sinne suunnataan kokkoa kytsimään ;)
 
vanukas
Hellurei kaikille !!

Täällä yksi yh-äiti Kevätkummusta tervehtii ...ekaa kertaa tänne palstalle tulin kurkkimaan uteliaisuuttani :whistle: Isommat lapset isällään lomailemassa ja nuorinman (2,5) kanssa viettelen hiljais eloa. Koti askareita ja hiekkalaatikko elämää ...kävelyä jokirantaan veneitä katsomaan ja muutenkin paikkojen tutkimista ...helmikuusta täällä asuttu. Olen nuoruuteni täällä viettänyt mutta elämä vei muualle ja nyt on tehty come back tänne seuduille ... Yksinäistähän tämä elämä on että jos on meininkiä jotain "treffejä" järjestää niin mukana ollaan mahdollisuuksien mukaan

Aurinkoisia Päiviä kaikille ! B)
 
my selene
Hei taas!

Muakin kiinnostais jonkinlaista tapaamista. en vielä pääse terassille tai baariin mutta varmaan jossain vaiheessa. ikää mulla 22v ja lapset 4v, 3v ja nuorin 2 kk. perheeseen kuuluu myös avomies 24v ja kaks kissaa. kamppulassa asutaan.

my selene ja tyttölauma
 
huomenta mammat!

käviskö teille että tavattais joku lauantai/sunnuntai vaik siinä kaupungin puistossa? mentäis siitä sit vaik muksujen kera kahville tai sitten järkätään nyyttärit sinne puistoon??? tietty isit ovat tervetulleita mukaan..
 
my selene
ite olen 22v ja lapset 4v, 3, ja 2,5 kk. muakin kiinostaa tapaaminen. minnukka82 (muistinko nimimerkkiä oikein?) Koivusen muija olen. (pojan nimee olen kuullu joten veikkaan et sama henkilö kyseessä..sori jos olen väärässä. =)

my selene ja tyttölauma; Emma, Alva ja Mai
 
olipoli
muakin kiinnostas kyllä tavata..

ite oon 22 ja poika oliver 8½kk

mikä päivä teille muille sopis tavata? mulla ei oo väliä kun kotosalla pojankaa oon niin käy melkeen mikä päivä vaan.
Musta se puist oon kans ok paikka..
 
my selene
Nyyttärit olis ihan jees kun mun vanhemmat tytöt ei aina istu kovin kiltisti paikoillaan kahvilassa ja vaunutkin vie tilaa niin kahvila on aika ahdas. tietty jos sataa niin kahvila parempi vaihtoehto. =)

Mikä päivä olis sopiva?

-ms-
 
meitä on jo 5 mammaa jotka olis valmiitä nyyttäreihin.. eli siis koskas me sitten nähtäis? mulla on kaikki viikonloput vapaita. eli jos vaikka öö no lauantai 9.9 ja käviskö vaik klo:12?? ehdotelkaa muutkin.. ja paikka oli toi kaupunginpuisto...
 

Yhteistyössä