Poski- ja otsaontelon tulehdus!

  • Viestiketjun aloittaja Pöhelö
  • Ensimmäinen viesti
Pöhelö
Lääkäri totesi mulla tänään poski ja otsa ontelon tulehduksen. En ole aikaisemmin vaivasta kärsinyt.
Olen ihan paniikissa näiden oireiden kanssa, sillä sairastan myös paniikkihäiriötä.
Pelkoa ja paniikkia aiheuttaa nää silmä oireet, mitkä on tulleet nyt tulehduksen yhteydessä.
Silmiä särkee jotenkin sieltä silmien takaa, ja en pysty tarkentamaan katsetta kunnolla. Kaikki tuntuu muutenkin oudolta silmissä. Huomaan että mulla on kulmat kurtussa kaiken aikaa, kun silmissä on outo paine.Ja kun liikutan silmiä, niin se sattuu silmiin. Tosi vaikea katsoa tätä tietokoneen näppistäkin, kun silmät ei tahdo pysyä sormien perässä kirjoittaessa. (en siis osaa kymmensormijärjestelmää sokkona:=))
Onko tää todella normaalia poski ja otsaontelon tulehduksen yhteydessä??
Onko kokemusta??

Paniikki oireita on parasta aikaa päällä, kun pelottaa nää silmät niin paljon...tuntuu että hulluksi olen tulossa kun silmät on tällaiset \|O

 
Moi,
minulla on paraikaa myös poskiontelon tulehdus, mutta ei kyllä silmiä säre.
Ota särkylääkettä ja laita kylmäkääre silmille, niin eiköhän olo helpotu ja katse terävöidy.
Paniikkihäiriö on ikävä sairaus, itsekin olen kärsinyt siiä jonkin asteisena ahtaanpaikan kammoisena.
Omasta mielestä minulla auttoi veden juominen, eli nestetasapainon ylläpito rauhoittumaan.


 

Yhteistyössä