Postin lakko & paperinen saapumisilmoitus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitenhän tämä oikein menee? Minulle on kerrottu että tarvitaan tunnus ja pelkällä nimellä nouto ei onnistu...
Kuulostaa kyllä kohtuuttomalta että paketti lähetettäisiin takaisin vaikka saapumisilmoitusta ei ole ollut edes mahdollista saada.
 
vierailija
Mitenhän tämä oikein menee? Minulle on kerrottu että tarvitaan tunnus ja pelkällä nimellä nouto ei onnistu...
Kuulostaa kyllä kohtuuttomalta että paketti lähetettäisiin takaisin vaikka saapumisilmoitusta ei ole ollut edes mahdollista saada.
Kyllä on onnistunut nouto pelkällä nimellä.

Toisaalta tällä hetkellä paketit eivät tunnu kulkevan juurikaan (eli viivästykset ovat todellisuudessa enemmänkin viikkoja kuin päiviä) eli eipä ole kovin suurta riskiä varsinkaan siitä takaisin lähetyksestä.
 
vierailija
Mitenhän tämä oikein menee? Minulle on kerrottu että tarvitaan tunnus ja pelkällä nimellä nouto ei onnistu...
Kuulostaa kyllä kohtuuttomalta että paketti lähetettäisiin takaisin vaikka saapumisilmoitusta ei ole ollut edes mahdollista saada.
Kävin kysymässä. Paketit joista tulee paperinen saapumisilmoitus makaa lajittelukeskuksessa. Odottavat siis lakon loppumista, jolloin saapumisilmoitukset lähtee liikkeelle sitä mukaa kun paketit saadaan jaettua posteihin
 

Yhteistyössä