Pottakouluun

Hei!

Mitenkäs ootte opettaneet lapsenne potalle?Meijän jo 3v poika ei opi potalle ollenkaan. Välillä pidettiin paussiakin koko harjoittelussa ja kokeiltiin uudestaan,niin ei. Menee kyllä potalle,kun pyydetään käymään potalla,mutta ellei pyydä, itse ei osaa olla vailla potalle ollenkaan vaan pissat ja kakat on housussa...Mikä neuvoksi? Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tattis!
 
pulmu
Meillä on tytöt opetettu suoraan pöntölle kun potalla istuskelu meni leikkimiseksi. Annettiin itse vetää tarpeiden jälkeen pönttö ja se riitti kannustukseksi pöntöllä käymiseen, kun sai olla "ISO". En sitten tiedä onko pojilla eri juttu!
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 17:24 Maiju kirjoitti:
Hei!

Mitenkäs ootte opettaneet lapsenne potalle?Meijän jo 3v poika ei opi potalle ollenkaan. Välillä pidettiin paussiakin koko harjoittelussa ja kokeiltiin uudestaan,niin ei. Menee kyllä potalle,kun pyydetään käymään potalla,mutta ellei pyydä, itse ei osaa olla vailla potalle ollenkaan vaan pissat ja kakat on housussa...Mikä neuvoksi? Hyviä neuvoja otetaan vastaan. Tattis!
jos hän ei ole siihen vielä valmis. haluaa varmasti alkaa käymään vessassa itse ilman muistutuksia kun aika on siihen kypsä. turha patistelu voi vaan haitata oppimista
 

Yhteistyössä