Pregnylin jälkeen raskaustesti

Heippa.

Yritän saada vastausta täällä, kun lapsettomuuspuolella on aika hiljaista. Eli kokemuksia siitä, milloin voi alkaa yrittää testailla Pregnylin jälkeen? Totta kai oletus on, että kaks viikkoa oviksesta, mutta jos ei jaksa odottaa... Olen pistänyt irroituksen viime lauantaina eli nyt on menossa vasta dpo 5. Takana pco ja yksi keskeytynyt km (kehitys pysähtyi 10-viikolla), jolloin raskaus alkoi luomusti. Ennen aina naureskelin kun puhuttiin piinapäivistä, että kumma kun aikuiset ihmiset ei malta odottaa ja tsadaa, en ihmettele enää yhtää kun olen itse samassa tilanteessa! :(

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!:)
 
Pregnylin pakkausselosteessa lukee muistaakseni, että voi näkyä testeissä virheellisenä plussana 10 päivää pistämisestä. Itselläni ei kuitenkaan ole näkynyt enää silloin. Noilla dpo:illa sinun on muutenkin ehkä vielä aikaista testata, ja toki pregnylin vaikutus on yksilöllistäkin. Suosittelisin siis odottamaan ainakin tuon 10 päivää pregnylistä. Ihan vain varmuuden vuoksi :)
 
Kiitti vastauksesta naurunaama! Mulla on tänään klo 21 tasan 10 vrk pistämisestä ja arvaa maltanko odottaa siihen, et menkkojen pitäis alkaa, varsinkaan kun mulla on PCO ja sen takia oon tottunu, et menkat ei tuu koskaan.. Onks sul kokemusta ko. lääkkeestä ja jos on, niin tehosko?:)
 
nää on kyllä niin piinaavia nämä päivät! Kierrot, joissa oli apuna pregnyl, ei tuottanut tärppiä minulle ja tässä kierrossa onkin ollut ekaa kertaa apuna ovitrelle. Saa myöskin aikaan ovulaation tapahtumisen, mutta lääkärin mukaan on parempi ohkaiselle limakalvolle kuin pregnyl. Minulla tänään 12 päivää ovitrellesta, mutta takana sen verran monta pettymystä, että en uskalla vielä testata. Pidetään peukkuja meille molemmille, että tämä olisi meidän kierto!! :)
 

Yhteistyössä