Progesteroniarvo 168!!!!????

Uskaltaudun teidän maaperälle kysymyksen kans.
Mitä tarkottaa, ku progesteroniarvo noin älyttömän korkea? Mitkä siinä on viitearvot?

Hoitaja kyselee lääkäriltä asiaa tällä hetkellä (oli itekki aivan ihmeissään!) ja soittelee joko tänään tai huomenna.

Pelottaa aivan!! :/

Auttakkaa, jos joku ossaa!!
 
Kyllähän se kieltämättä aika paljolta kuulostaa.. mun löytämien lähteiden mukaan viitearvot ois 5.3-86 tai 14-62.
Jostain luin että korkee progesteroni olis hyperstimulaatioo (?) tai että ois irronnu useempi munasolu..
 
Hoitaja soitti..kaks lääkäriä oli tuumannu arvoa ja olivat varmoja, et oon tosi kipeä tällä hetkellä. Menin onneton sanoon, et ei oo kipuja, pientä nippailua vaan, ni sano, et no sit ei ultrata heti. Laitto nyt sit ultran kn.kahen viikon päähän, tahtovat tarkistaa munasarjojen tilanteen. Meinas, et on tosiaan voinu irrota useempi munasolu ja et ovis olis nyt (vissiin). Kehotti peittojen pöllyyttelyyn. ;)
Jännä kyllä, ku lääkäritki oli pitäny arvoa hurjan korkeena ja kipuja varmana..eikä mulla juuri mitään tuntemuksia! Ja jos arvelevat useemman munasolun irronneen, miks eivät silti ultraa nyt heti!? MIELENKIINTOSTA!!

Kysymys: nouseeko progesteroniarvo raskaana ollessa??
 

Yhteistyössä