puhelimen hälytysäänet, tai siis tuuttaukset..

  • Viestiketjun aloittaja tavoittelija
  • Ensimmäinen viesti
tavoittelija
oon tässä koittanu tän päivän saada yhtä kaveria kiinni, mutta sen puhelin lyö koko ajan varattua, sitä tiheetä tuut-tuut-tuut-tuut.. ihan niin kauan kun jaksaa kuunnella. tasan se ei puhelimessa oo koko päivää ollu, mut sekin mua hämää et yleensä sit puhelimen näytölle tulee viesti et verkko varattu (tosin sillonhan tulee vaan muutama nopee tuuttaus?) tms. yleensä kaverilla ollu koputus päällä, joten mua nyt vähän ihmetyttää tää.. laskuhan toki voi olla maksamatta ja liittymä kiinni, mut ei oo tän kaverin tapaista jättää laskuja maksamatta ja tulisko sit tollanen hälytysääni.. jotenkin mua huolestuttaa et on käyny jotain, taidan olla aika vainoharhanen...
 
tavoittelija
ei oo omasta puhelimesta kii, oon soitellu muillekin.. ja ulkomailla tää mun kaveri ei ole.. mut josko on sit vaikka jossain mis ei tosiaan oo kenttiä :) huolestun vaan niin vähästä, toisinaan todella pyttymäinen luonteenpiirre..
 
Hämentynyt
Mulla on sllainen puhelin joka soi erilaisilla äänillä ei asetusten mukaan vaan ihan omanlaisia ääniä ja jos soi asetusten mukaisella äänenllä ja on musta ruutu ei ole vastausnäpäppäintä. on viikon ikäinen puhelin.
 
vierailija
Se on estäny sut. Siitä johtuu toi ääni. Jos olis paikassa mis ei kenttii tai puh kiinni ni tulis se naisääni "matkapuhelin johon yrititte soittaa ei saada yhteyttä"
 

Yhteistyössä