Puhelu +349-alkuisesta numerosta?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
"Minä vaan"
soitellaa just +34951199145-numerosta. On soiteltu jo tiistaist asti! Äskenki se soitti.. Pelottaa ett mikä toi oikeen on ja ett millo se lopettaa soittelun. En todellakaan aio vastata siihe, ties vaik mistä päin maailmaa se on
 
Holmesin Sherlokki
Malakasta näyttäisi tulevan. Eiköhän oo joku suomalainen opiskelijaparka, joka yrittää elellä puhelinmyynnillä Espaniasa. Minulla kaiku vaa oma ääni korvasa, ku yritin huhhuilla, että kuka soittellee.

http://www.tellows.es/num/951199145
 
koskila
*puhelin soi*
Minä: "(nimeni)"
Osku: (hitaa-aaasti) "No.. Se on Ooosku.. Täältä 118:lta päivää.... Yrityksen.. Markkinointihenkilöä haettiin..."
Minä: "Joo, no en osta mitään."
Osku: "Ahaa... Vai nii-iiiiin..."
*soittaja lyö luurin korvaan*

Elikkä huono puhelinmyyjä sieltä soitti.
 
Hyvä konsti
Numeronäyttö ja puhelinvastaaja hyvä keino, kun tuntematon soittaja tai epämääräisestä numerosta
soitetaan vastaaja päälle ja jos todellista asiaa vastaajassa vain silloin soitan takaisin; harvoin on.
 
"vieras"
Tuosta +34952922369 numerosta tuli minulle juuri äsken puhelu. Markkinoi juurikin sitä suoramarkkinointikieltoa... Ihmettelin kovasti, koska itselläni on sellainen vasta kuukausi sitten hankittuna. Hyvin epäselvästi kertoi yrityksensä nimen, sillä kuulin "kilta" tai "gilda" oy:n enkä sellaista löydä netistä. Tarkoitus oli tietysti laittaa menemään reklamaatio. =D
Ajattele nyt hiukan pidemmälle. Mistä reklamoisit? Suomen suoramarkkinointikieltorekisteri koskee vain Suomesta toimivia yrityksiä. Toinen mitä ihmettelen, on että puhutaan huijarifirmoista. Ei niitä noin voi luokitella. Useat yritykset ovat ulkoistaneet call-centerinsä ulkomaille puhtaasti kustannussyistä. Monet suomalaiset nuoret esim. työskentelevät Espanjan aurinkorannikoilla juuri näissä töissä oikein mielellään.
 
"vierailija"
Tänään (22.7.2011 klo 09:38) numerosta +34951199145 kyseltii 118 numeropalvelussa olevia firman yhteystietoja ajantasalle à 90,00 euroa. Tietääköhän 118 toiminnasta? Jos minä soitan ulkomailta Suomen kännykkään molemmat maksavat sekä soittaja, että vastaaja. Toimiiko näin?
Aijon tehdä asiasta rikosilmoituksen / tutkintapyynnön koskien 118 yhteyttä ao. toimintaan ja huijareitten kiinni saamiseksi. Hommaan voi osallistua Stadin Gosarit Oy sivun s-postilla yhteystiedot antamalla. HUOM! EI HUIJAUS!
Teitkö rikosilmoituksen?
 
"Tintsu"
Tällä +34951199145 numerolla EI OLE MITÄÄN TEKMISTÄ NUMEROTIEDUSTELU 118:N KANSSA!!!


Tämä firma käyttää nimeä 1188, eli melkein sama kuin 118, mutta firman nimessä on yksi ykkönen lisää!

Meidän firma on tehnyt tutkintapyynnön tästä Poliisille. Kehotan muitakin toimimaan samoin!
Eilen tuli jälleen soitto samaisesta numerosta ja yksi henkilö meillä vastasi vahingossa siihen. Oli tyyppi aika hämillään, kun sanottiin, että ei edelleenkään tilata mitään ja että poliisi oli heidän toiminnastaan kiinnostunut. :D
 
yks Turusta
Soitti mulle äsken kun puhuin toista puhelua. Ihmettelin hetken maakoodia mutta päätin soittaa takaisin, mutta sitten menikin oudoksi: puhelu yhdisti jonnekin hälyttämättä ja sitten katkesi itsestään.
 
fluemieneism
Mainly because hedge resources are generally finished to help unqualified investors, a lot fewer rules designed to safeguard people employ. As an example, these people appreciate far more lenient confirming requirements. Nevertheless, the doctor has to adhere to strict recommendations fixed because of the SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION'S in addition to a variety of serves to be able to comply with regulations. One considerable subject of regulations is actually in regards to marketing and advertising through the fund. The SEC discourages hedge money from freely advertising and marketing investment decision opportunities and calls for specific disclosures upon just about all advertising and marketing substance. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ Should Apple company company Hard Key Fans End up being Termed Apple company company Cores? michael zimmerman prentice capital Global Macro - this type of type targets lengthy in addition to quick postures throughout both investment capital and also derivative promotes throughout the world. Tied carefully for you to global financial activities, they might be committed to growing areas and also economies together with created international locations.
 

Yhteistyössä