PULLIP-nukke...mitä öö mistä?

  • Viestiketjun aloittaja taas jotain älytöntä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka! Oon katellunäitä viestejä jo jonkin aikaa ja totesin ettei ihmiset ole maininneet tätä asiaa.
Elikkä miks mollamaniassa on nii "kallista"
Ja pullip stylessä on nii "halpaa" no siis
Mollamaniassa ei ole kallis tulli ulkomalle eikä postitkaa oo kaliita.
Pullipstylessä taas ne tullit ja postit on oikeesti aika kalliita joten se hinta-arvo onjo sama kun esim mollamaniassa :) itse omistan jo 11 nukkea :)
 
vierailija
Pullipit eivät ole leluja!
Eikä ne todellakaan ole tarkoitettu leikkeihin/minkään 8v pikkulapsen käsittelyyn.
Ne ovat arvokkaita ja usein ja toivottavasi kaikilla myös laadukkaita, nyt jos joku siellä näytön toisella puolella on sillee "HAH! Sanoit just että ne siis voi olla laaduttomia" niin ei, en tarkoittanut sitä, vaan sitä että jos joku tilaa nukkensa käytettynä, ulkomailta eikä vaikka miitissä, muulta nukkeilialta, niin se ei olisi rikki/myyjä huijaisi että ei hänellä myytävänä mitään nukkea oikeasti ole.
Ja jos sinua hinta pännii niin otappa kuule yhteys pullip-yhtiöön ja tee raportti.
Ja voin vinkiksi sanoa että ei ne sitä hintaa yhden valituksen takia muuta ;)
Ja ihan näin btw pullipeja EI TODELLAKAAN myydä missään anttilassa. Niitä ei saa edes mistään SUOMEN kaupoista. Ja niille ketkä haluaa tietää pullipeista jotain kannattaa käydä wikipediassa lukemassa "pullip" aiheinen teksti
Eikös kilala ole Helsingissä ja sehän on suomessa vai? :/ Ja sieltä voi ostaa pullippeja, daleja sekä niitten vaatteita ja pikkutavaroita! :)
 
vierailija
No niinpä! Eikä noilla voi edes leikkiä. Mua niin ärsyttää nää turhuudet ja isopäiset rumilukset joita pitäis ostaa ja joilla on aina vaan lisää hintaa!

Ensinnäkin, nukkeliiton on harrastus. Toiseksi, loukkaat ihmisiä. Pullipit ei ookkaan leluja. Mitäs itte sit sanot, ku teet niitä Marimekko-kaupan ostoksia? Ihan kuin ne ei ois kalliita ja rumia?q
 

Yhteistyössä