Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

Hanne harmaana
Huomenta!!!

Pitihän sitä meikäläisenki tulla viesti heittämään tähän meidän uuteen puluparven pölinäpinoon! :LOL:

Kuten Hipsukka välittikin viestiä niin oon tässä ollu edelleenki flunssassa ja eilen lähti ääni ihan totaalisesti, nyt ääni kulkee pienten räkästen yskähdysten kera... :D

Urho on ollut paljon mielessä.. :'( Väkisinkin miettii asioita omalla kohdalla ja oman perheen osalta laidasta laitaan.

Olis kyllä ihan soppeli ajankohta järkätä uus tapaaminen, mutta missä me voitais treffata, paikka vois olla joku sellanen missä ei vielä oo treffattu. Mitäs sanotte jos mentäs Raahen suunnalle pitsalle tai ihan Raahen Hoviin syömään listaruokaa tai sitte yks tosi hyvä syöntipaikka on Huruakka...? =) Ottakeehan kantaa ehotukseen.

Täytyy alkaa pyykin viikkaukseen, jotenka paremmalla ajalla lisää tekstiä!

:wave:
 
Emppuliina
Siihen tapaamiseen että entä jos tulisitte käymään meillä??kun ette ole täällä vielä käyneet.. ;)

Voisin kahvit keittää ja vähän pullan känttyä tarjota =)

mutta nyt pikku-ukolla on plöröt housussa ja nälkä joten täytyy mennä :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 10:38 Emppuliina kirjoitti:
Siihen tapaamiseen että entä jos tulisitte käymään meillä??kun ette ole täällä vielä käyneet.. ;)

Voisin kahvit keittää ja vähän pullan känttyä tarjota =)

mutta nyt pikku-ukolla on plöröt housussa ja nälkä joten täytyy mennä :wave:
Todella, mun puolestani voidaan tulla seuraavaan tapaamiseen teille vauvantuoksua nuuskuttelemaan.. :) Mutta mitäs sanotte muut palstalaiset?
 
Juu passaa emppuliina! Kerrot vaan ajan, meille passaa ke parhaiten kun pojalla lyhyt päivä ja miehellä pitkä päivä, mutta kerrot miten sulle käy niin järjestän niin että pääsen katsomaan teidän jässikkä =)

ja Hanne, tuo syöminki raahessa tai jossain muualla kuulostaa hyvältä, en ole käynyt kalajoellakaan missään. Mamma leon (?) ruokia isäntä ainakin kehui kun olivat käyneet siellä viime pe.

Ja missäs meidän Viveca on? ja Hennis? :wave:

mutta nyt :wave:
 
hennis
Täällä minä. Oltiin kyläilemässä neitin kans. =) =) Hoh hoijaa miten se tyo kyläily niin väsyttää ;) =) No joo biancalle terkuja et ollu tylsää seuraa muuten vaan tää raskaus väsyttää. =) =) Joo passaa tapaaminen paitsi ens viikolla mulla on ma,ti ja ke koulua että passaa kyllä sillonki mutta neljän jälkeen vasta. =) =) Joo mamma leone kuulostaa ihan hyvältä idealta kans. Empuliina ilmota miten teille saa tulla niin tuumma kaffelle sitte. =) =) Juu isäntä osti muuten mulle eilen uuden tuulipuvun oikeen sellasella vettähylkivällä kankaalla. =) =) Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa vivecaa ootko niin remontti touhussa ettet ehi tänne ollenkaan huhuuuu :attn: =) =) Palataan askaan taas moikka :wave: B)
 
Emppuliina
Mites olis tämän viikon perjantaina meillä treffit??
Meille sopii mihin aikaan vaan.
Isäntäkin lähtee torstaina taas töihin kun ollut sillä isyyslomalla.
mutta nyt täytyy mennä kun juniori hermostuu..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2005 klo 16:44 Emppuliina kirjoitti:
Mites olis tämän viikon perjantaina meillä treffit??
Meille sopii mihin aikaan vaan.
Isäntäkin lähtee torstaina taas töihin kun ollut sillä isyyslomalla.
mutta nyt täytyy mennä kun juniori hermostuu..
juu passaa, poika pääsee koulusta puoli yks joten yhden aikaan oltais varmaan lähtö valmiina teille päin =) eli puoli kaks oltaisi teillä? Käykö sulle ja muille? Vivecaa kävisko kimppa kyyti? :wave:
 
Viveca harmaana
Heips. Löysinpäs teidät! Puluparven pölinä kantautuu kauas! :LOL:

Vaikea on ollut kirjoittaa edelliseen pinoon, kun ei ole halunnut häiritä Sartsukan perheen suruvalitteluja. Osanottoni vielä kerran, Sartsukka ja koittakaahan jaksaa! :hug:

Tapaamisesta: Perjantai käy hyvin, mutta tuo tapaamisaika on vähän paha, kun poika on silloin juuri päiväunilla. Eikun hei! Ehtiihän tuo nukkua tunnin verran autossa, jos vaikka vähän kiertelen ennenkuin Emppuliinalle kurvaan! Eli puoli2 käy käy käy!!! Ihana päästä pikkuista ihmettelemään!

Nyt ei kummoisempia. Jospa sitten huomenna jo juttua irtoaisi. MOIMOI!
 
Huomenta!

Mikäs on Emppuliinan kanta pe klo 13,30? :wave: Ja hyi kamala kun on kylmä!! :xmas:

JA Viveca me mennään heti aamsuta tuonne kaupoille appin kanssa joten voi olla että en ole kotona siihen aikaan kun olisitte tulossa :/ mutta tulukaa iltapäivällä myöhemmin? :wave: =)

Mutta kaffille :wave:
 
hennis
Huomenta Kamala ilma :/ Nyt tais tulla sisä päivä. :D No aatelin verhoja vaihtaa ja siivoilla yläkertaa. =) =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa Hannee jos ei oo mitään tekemistä näin sajepäivänä kurvaa kaffille. =) =) Jeps mutta nyt jotaki hommaileen joten moikka :wave: =) =)
 
Emppuliina
Kyllä se aika käy mulle.Eli tervetuloa vaan tännepäin.
=) =)
odottelen tässä kun terveydenhoitaja tulee kohta toiselle käynnille ja punnitsee pojan.
Neiti meni aamusta anoppilaan,niin olen vähän torkkunut tuossa samalla kun pikku-ukko on vedellyt sikeitä.
jotenkin on niin pimeää että saa olla valot joka paikassa.nyt taitaa äkinä kuulua sängystä.joten taidan mennä ja kammata vähän nutturaa ennen kun th tulee. :wave:
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 19:48 hennis harmaileepi kirjoitti:
hanneeee!! :attn: treffataan jossaki sitte perjantaina niin osaat sinäki perille =) =) puolimatkassa vaikka...
Juuh, voidaan jossain treffata nii mennään samaa matkaa.
Mites se nyt olikaan, oliko se klo 13.30???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 19:59 Hanne harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 19:48 hennis harmaileepi kirjoitti:
hanneeee!! :attn: treffataan jossaki sitte perjantaina niin osaat sinäki perille =) =) puolimatkassa vaikka...
Juuh, voidaan jossain treffata nii mennään samaa matkaa.
Mites se nyt olikaan, oliko se klo 13.30???
jees jees
 
Hanne harmaana
Nii mut hei, onko silmätulehdus tarttuvaa??? meillä neitillä on silmätulehdus ja jos se on tarttuva-juttu nii ei me sitte lähetä vauvaa tieten tahtoen tartuttamaan... Lisäksi neitillä on elämänsä ensimmäinen korvatulehdus, että jippijaijeeeeh! \|O

Mites se muutes menee, jos alle vuoden ikäsille ei saa antaa hunajaa, niin joko viikon yli vuoden ikäselle saa antaa?!?? :D Hipsukalle taisinkin yv:nä laittaakki että tuttava "mainosti" hunajaa että sillä pysyy taudit poissa kun lusikkallisen joka aamu ottaapi.

Käytiin hakemassa tuo hieno "sisustustaulu" vihdoin ja viimein, se ois ollu valmiina jo viime perjantaina mutta ollu muka kiireitä ettei oo kerenny hakemaan. nyt on heenot kehykset hääkuvassa... :)

Kyllä mua alkaa jo raivostuttamaan tämä jatkuva sairastelu, sais pitempi terveempi pätkä jo tulla!!! \|O

Mutta täytyy mennä komentamaan poika sänkyyn että jaksaa aamulla kouluun.

Huomenna tuleeki sitte isännän poika taas yökyliin pariksi yöksi. Ja neitin toinen korva pitää käydä "imuroimassa" kunhan liotetaan vaikkua pikkasen että paremmin saa kököt pois.
 
Viveca harmaana
Hanne: Mun tietääkseni silmätulehdus tarttuu, jos esim. tulehduksenkantaja koskee silmäänsä, ja sen jälkeen lelua ja sitten joku toinen koskee samaa lelua ja sitten silmäänsä... Mut jos pidät sylissä niin no hätä! Mut toi korvatulehdus, mites sen kaa? Siitä en tiedäkään? Kiva ois kyl nähdä pe!

MUlla ei oikein juttu luista. Enkä tiiä miks. Ei vaan lähe. Joten poistun. MOI!


 
terve vaan :wave:

Voi harmi Hanne että teillä neiti on alkanut sairastaan :/ Mutta tiedän tunteen kun tuntuu että koko ajan joku on kipeänä ja ns normaalia arkea ei ole ollenkaan :kieh: :ashamed: Onhan silmätulehdus tarttuva mutta jos tytyllä on lääkkeet niin en usko että pe on enää pahana ja kun ei anna hänen koskea vauvaan niin tuskin tarttuu =)

Viveca, kiva kun kävit =) Vivecalle just kerroin että kyllä mun elämä on rankkaa kun anoppi ja appi on kylässä niin joudun pukeutuunkin jopa ennen 12 aamulla :eek: :ashamed: :D

Onko carina hukannut meidät kokonaan kun ei ole mitään kirjoitellut tähän meidän uuteen pinoon? :wave:

Hennis, nähelläänpäs sitten pe.

Emppuliina, sopii joukkoryntäys silloin kahden kieppeillä pe?!?

Mikäs on Sartsukan olotila ja vointi? :'( :hug:

Meillä poika sai ihan hirveän raivarin äsken, siis niin järkyttävän kohtauksen ettei anoppi muistanut pojan tuollaista saaneen koskaan hänen nähden ja meille se oli joka viikkoinen kuvio. Läksyjen teosta alkoi taas, kun oli niin väsynyt eikä päivällä suostunut tekeen vaikka kuinka patistelin.. katko kynät ja nakko kirjoja jne jne, ja minä otin "tyynesti" :snotty: kirjat pois ja totesi että ei tarvi tehdä ja siitäkös se riemu repes, ihan hirveä huutoa ja kirkumista ja potkimista jne jne aivanko olis järkensä menettänyt :eek: noh nyt on läksyt sitten tekemättä mutta saapipa huomenna sitten opettajalle itse selittää että miksi ovat tekemättä :headwall: Että voi yksinkertainen asia olla vaikea! :kieh:

Mutta nyt täytyy mennä, nähelläänpä perjantaina :wave: :D
 

Yhteistyössä