Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

Haluaisin kertoa niin heille kuin oikeasti pinoon kuuluville kuin näille ihmisille jotka täällä haluavat mollata toisia että jos minusta ei kuulu niin olemme vain reissussa.Lähdemme sukuloimaan Forssan suuntaan.

Niin nyt te mollaajat haluatte varmasti sanoa että ei kuulu teille ja mua ei täällä kaivata ja jne.No mutta sanoimpa nyt kuitenkin tykkäsitte tai ette.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 19:06 heitukka kirjoitti:
sartsukka: oikein hyvää matkaa ja aja varovasti jos autolla menet. joo täällä on ihme nainen joka syyttelee ilman syytä, ja joka ei kuulu tänne.
nainen? sanoin vain että en kuulu vaki-naisiin.. ja olethan jäänyt tässä kahden viimeisimmän sivunkin aikana kiinni valheesta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 19:12 heitukka kirjoitti:
ai mistä valheesta kerro kaikki varmaan palaa halusta tietää että mitä sä taas valehtelet
kuule tää jää mun osalta tähän, halusin vaan valaista näitä vakipinolaisia sinusta ja sun tavoista.. ja oikeesti oot tosi typerä jos kuvittelet että sä et paljastu kun kirjoittelet muulla kuin omalla nikillä, ilmoitit ristiäisistä vieras nikillä, ja väitit että et juo viinaa mutta jätit siltä pienen vauvasi hoitoon että pääset menee :snotty:
 
vauva ei ole ikinä ollut hoidossa sen takia että äiti pääsis juomaan viinaa hyi. ja sä et tiedä mitään minusta onneksi. sä vaan olet valehdellut minusta vaikka et itse uskalla keroa kuka olet, ja taidan tietää kuka olet, olet sairas ja säälittävä ihminen mene hoitoon

 
Onpas täällä positiivinen tunnelma :eek:

Nettipimento päättyi kun sain anoppilan konen pelittään :D '

Sartsukalle hyvää matkaa, ajakaa varovasti!

Emppuliina, hyvä nimi teijän pikku miehellä :flower: :D

hennis ja viveca, juu meilläkin oli nimi hakusessa melko pitkään, mutta melko pian tytyn syntymän jälkeen kutsumanimi oleen selvä, muita piti vielä vähän miettiä,,

Hannee...?

Tänään käytiin Lapin pääkapungissa ostoksilla ja rahaa meni ihan vatusti!! Pojalle kengät, housut 2x, pusero, hanskat, pipo ja tytölle vaatetta, itselle vaatetta jne jne PLÄÄH. Teen varmaan henk.koht konkan ennen seuraavaa äippärahaa :LOL:

Mutta nyt :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 20:11 vieras kirjoitti:
IHANAA. ristiäiset nyt on ohi ja nimi jo on. joo oli helppo tietää nimi kun halusin toisen nimeni tytölle ja etu nimen oli PAKKO alkaa j kirjaimella. ompa outoa kun ei emppuliina kerro nimeä pojan.
kirjoititko sinä Heitukka tän viestin? PAkko kysyä kun tää kirjoittelu alkaa menee täällä todella todella oudoksi.. :/ HArmi jos näin hyvä kanava pitää ystäviin yhteyttä pilataan kaiken maailman harmaiden (minä) kirjoittelujen vuoksi..

 
Viveca harmaana
:attn: Perustettaisiinko meille vakipölisijöille msn:ään oma ns. suljettu yhteisö? Eli sinne pitäisi jokaisen lähettää hakemus ja sitten aina kirjaudutaan sisään. Ulkopuoliset ei pääse edes lukemaan. Voin hoitaa asian ja toimia yhtenä ns. valvojista, kunhan kuulen mitä mieltä olette. Itse olen yhden tällaisen yhteisön jäsen ja täytyy sanoa että homma toimii. Kutsu koskee meitä, jotka ollaan uskallettu tulla tapaamisiin -edes joskus. :attn:

ÖITÄ!!!

 
Emppuliina
Heitukka:jos kerran meidän pojan nimi oli mielestäsi ruma niin laitahan tyttösi nimi tänne niin voi sitä sitten jokainen arvostella makunsa mukaan :kieh: :kieh: ;) :whistle:
Viveca:suljettu "osasto" on hyvä ajatus! =) =) =)

mukavia illan jatkoja.. :wave:

ja Hipsukalle terveisiä sinne Lappiin!!
 
emppuliina: osaatko kertoa millä oikeudella sä sanot että mä olen sanonut sun pojan nimeä rumaksi. en edes ole sitä tienyt kun sitten vasta kun itse kerroit. se oli tosi hyvä nimi. ja vieras. sä saat käydä. kun mulla ei ole mitään. oeln ollut kuin muutkin mut moni syrjii jos ei pääse tai kerkiä tapaamisiin.se ei tee huonoa ihmistä. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 20:44 Viveca harmaana kirjoitti:
:attn: Perustettaisiinko meille vakipölisijöille msn:ään oma ns. suljettu yhteisö? Eli sinne pitäisi jokaisen lähettää hakemus ja sitten aina kirjaudutaan sisään. Ulkopuoliset ei pääse edes lukemaan. Voin hoitaa asian ja toimia yhtenä ns. valvojista, kunhan kuulen mitä mieltä olette. Itse olen yhden tällaisen yhteisön jäsen ja täytyy sanoa että homma toimii. Kutsu koskee meitä, jotka ollaan uskallettu tulla tapaamisiin -edes joskus. :attn:

ÖITÄ!!!
kannatetaan, ja Heitukka kato mun edellinen viesti? Kirjoitiko sinä sen viestin eikä mun käsittääkseni sua kukaan täällä syrji mutta en miellelläni jaa elämääni ja asioitani kovin tarkkaan ihmisen kanssa jota en ole koskaan tavannut, ja jonka oikeaa nimeä yms en tiedä, ja mitä luin noita MINÄn kirjoituksia niin niissä oli perää ehkä kuitenkin...?

 
Emppuliina
Heitukka:Ihmettelempä vain että miten "vieras"kutsui nimeä rumaksi kun olin sulle sen yksityisviestin laittanut.Jos et sitten ole se "vieras"itse.
Minä en ketään syrji, mutta kirjoitukset täällä muuttuneet vähän ns. epäilyttäviksi. :whistle: :whistle: :/
 
niin etpä etes syrjitä, ensin käsketään reippaasti mukaan ja tapaamisiin. sit heitetään kuin käytetty sukka roskiin. ja syytökset on mitä ihmeelisiä ja ei oleedes mitään todisteita. ja jos oisin tehnyt jotain ois musta sen verran miestä se kertomaan. en yleensä salaa mitään. ja kerta kun olen itse tänne tullut ja ystäviä teistä löytänyt. ja on se tapaaminen nyt. kuten sovittiin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 22:44 heitukka kirjoitti:
ja onko muuten väärin sanoa mielipiteensä?että jos esim kysytään väriä pidan kaveri kysyy niin pitääkö siihen valehdella että on hyvä väri vaikka ois ruma.eikö jokainen tykkää itse mikä on hyvä
Huomenta!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 07:27 hipsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 22:44 heitukka kirjoitti:
ja onko muuten väärin sanoa mielipiteensä?että jos esim kysytään väriä pidan kaveri kysyy niin pitääkö siihen valehdella että on hyvä väri vaikka ois ruma.eikö jokainen tykkää itse mikä on hyvä
Huomenta!

Täällä pakkasta 15C :xmas: :D

Olen sun kanssa samaa mieltä että rehellinen tulee olla mutta oikeesti kuitenkin asiat voi sanoa niin monella tavalla ja makuasioistahan ei voi kiistellä, eikö? ;) Ja kuten sanottu ystävyyteen kuuluu MINUN mielestä (sinä voit olla vapaasti eri mieltä) rehellisyys, luottamus, kohteliaisuus ja YSTÄVÄLLISYYS.. Voihan toki olla ystävä jollain muullakin tapaa mutta minun ystäväksi ei pääse ilman että voin luottaa kyseiseen ihmiseen ja se että ollaan rehellisiä puolin ja toisin YSTÄVÄLLISESTI.. Voihan toki asiat sanoa myös kovasti ja hyvinkin julmasta ja usko mua minä osaan sen taidon myös jos haluan mutta en todellakaan koen tarvetta käyttää/näyttää sitä puolta itsestäni.

Ja kuten kaikki me ollaan huomattu että sinä kirjoittelet myös vieras nikillä tänne, ilmoitit muun muassa ristiäisistä Vieras-merkillä jne, mutta mistä me voidaan tietää että kuka noista vieraista on ulkopuolinen ja kuka sinä?!? Ymmärrä nyt hyvä ihminen siellä että vähemmästikin herää epäilys, ja minä ainakin tunnistan sinun kirjoitustyylin noista viesteistä. Ei koskaan isoja kirjaimia, pilkun sijasta piste, lause jakopäin p:tä... Ja en todellakaan halua syytellä sua vaan kysyn että mitkä viestit olet kirjoittanut? ja jos todella haluat meidän ystäväksi niin kun mulle ynä latoit niin toivoisin sinun oikeesti
myöntävän jos olet ne kirjoitellut.

Viveca, infoa mua vaikka tekstarilla siitä jutusta?

:wave:
 
HIPSUKKA: Olen sun kanssa samaa mieltä. se ristiäis jutun voin kyllä selittää. kun olin kirjoittamassa sitä. J a tallensin sen niin huomasin että en ollut omalla nikilläni.Niinpä mä jouduin kirjautumaan että saan omalla nikillä kirjoittaa. ja mä tiedän joka täällä on mun juttuja kirjotellut sillä vieras ja minä hommalla. se selvisi eilen onneksi.Voin käskeä sen kirjoittaa tänne ja tunnustaa että minä se en ollut. Kun en kyllä tahdo olla teille töykeä,epärehellinen yms.Vaan sitä kaikkea positiivista, ja kun tänne tuli sillon kutsu luulin että täällä on sellasia ihmisiä jotka ei ole muka itse parempia kuin muut ja hyväksyy ihmiset sellasenaan kuten he ovat. ja ei syrji ja hauku ilman syytä. eli sinne tapaamisiin ei varmaan saa sit tulla. eli voitteko ilmoittaa saako.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 08:14 heitukka kirjoitti:
HIPSUKKA: Olen sun kanssa samaa mieltä. se ristiäis jutun voin kyllä selittää. kun olin kirjoittamassa sitä. J a tallensin sen niin huomasin että en ollut omalla nikilläni.Niinpä mä jouduin kirjautumaan että saan omalla nikillä kirjoittaa. ja mä tiedän joka täällä on mun juttuja kirjotellut sillä vieras ja minä hommalla. se selvisi eilen onneksi.Voin käskeä sen kirjoittaa tänne ja tunnustaa että minä se en ollut. Kun en kyllä tahdo olla teille töykeä,epärehellinen yms.Vaan sitä kaikkea positiivista, ja kun tänne tuli sillon kutsu luulin että täällä on sellasia ihmisiä jotka ei ole muka itse parempia kuin muut ja hyväksyy ihmiset sellasenaan kuten he ovat. ja ei syrji ja hauku ilman syytä. eli sinne tapaamisiin ei varmaan saa sit tulla. eli voitteko ilmoittaa saako.
No jos oikeesti tiedät että kuka on kirjoittanut vieras ja minä nikillä sun "piikkiin" niin käske ihmeessä oikoon juttunsa tänne.
 
Mä koitan saada se kiinni. Se ihminen joka kirjoittaa joka yrittää saada että mua aletaan syyttämään. niin se on sellanen joka käytää sellasta mihin jää koukkuun. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.Ja siitä se on kateellinen tai vihainen kun mulla on lapset ja sillä vietiin pois tyttö. olen yrittänyt sanoa sille että hakis apua että sais tyttönsä takaisin. mut ei.
 

Yhteistyössä