Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 08:41 heitukka kirjoitti:
Mä koitan saada se kiinni. Se ihminen joka kirjoittaa joka yrittää saada että mua aletaan syyttämään. niin se on sellanen joka käytää sellasta mihin jää koukkuun. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.Ja siitä se on kateellinen tai vihainen kun mulla on lapset ja sillä vietiin pois tyttö. olen yrittänyt sanoa sille että hakis apua että sais tyttönsä takaisin. mut ei.
Ja onko se muitten ihmisten vika jos ei itse osaa huolehtia lapsistaan,että antaa lapsen olla tosi huonosti. mitä muut on mieltä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 08:47 heitukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 08:41 heitukka kirjoitti:
Mä koitan saada se kiinni. Se ihminen joka kirjoittaa joka yrittää saada että mua aletaan syyttämään. niin se on sellanen joka käytää sellasta mihin jää koukkuun. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.Ja siitä se on kateellinen tai vihainen kun mulla on lapset ja sillä vietiin pois tyttö. olen yrittänyt sanoa sille että hakis apua että sais tyttönsä takaisin. mut ei.
Ja onko se muitten ihmisten vika jos ei itse osaa huolehtia lapsistaan,että antaa lapsen olla tosi huonosti. mitä muut on mieltä?
eiköhän se ole sen vika joka ne lapset huolehtimatta jättää, syystä tai toisesta. Nyt mulla alkaa taas nettipimento, illalla voin palata juttuun :wave:
 
emppuliina
kyllä se minustakin on niin että jos ei itse pysty lapsistaan huolehtimaan,niin niiden on sitten parempi muualla.
Heitukka:sen verran vielä kysyn tästä "vieras"-tyypistä,että onko se sun kaveri/mies yms. kun se kerran pääsee lukemaan sun yksityisviestit..??
ja eiköhän niihin tapaamisiin ole edelleen "avoimet ovet"..
mutta nyt täytyy pienemmän vaippa vaihtaa..joten :wave:
 
Emppuliina: se oli mun kaveri mut ei enään kun kuulin että mitä se on tehnyt ja vetänyt. Tai siis vetää edelleen. mun pitää vaihtaa kaikki nimet ja salasanat uusiksi. ´voi pitäs lähteä kengäostoksille.Tarkenis vaan lähteä.
 

Yhteistyössä