Pump!

  • Viestiketjun aloittaja Amatööri
  • Ensimmäinen viesti
Amatööri2
Mutta vastaavanlaisesti saa kiinteydettyä itseään kuin kuntosalillakin?Painoihin perustuvaa??
En mitään jättilihaksia haluaisikaan.
Ihan pihalla näissä hommissa!!
 
aloittelija
Mä oon miettiny Pumpin aloittamista. Yksin vaan on jotenkin "vaikee" mennä ekaa kertaa tunnille, kun ei tiedä niistä jutuista mitään.. Eli te jotka pumpia harrastatte, mitä siä pitää ekana tehdä, kun menee tunnille? Ottaa se levytanko ja valita siihen jotkut sopivat painot? Voiko ekalla kerralla tehdä kaikki liikkeet samoilla painoilla? Tiedän, että ohjaajat kyllä varmati neuvoo, mutta jos ne eivät ole saapuneet vielä paikalle, niin olis kiva tietää mistä aloittais, eikä vaan seisoskella seinän vieressä yksinään...
 
Voi tehdä samoilla painoilla vaikka koko tunnin jos haluaa.
Kannattaa ottaakin kevyet ensin ja varata vaikka lisää painoa viereen jos haluaa kesken tunnin lisätä.
Käsipainoja ja steppilautaa käytetään myös.
Ohjaajat neuvovat!
Mua aristi myös ensimmäinen kerta mennä pump tunnille, mutta menossa pysyi hyvin mukana kun tunninhan voi tehdä vaikka kuinka kevyesti jos niin haluaa. Ja liikkeet ovat rauhallisia joten ne kyllä oppii.
 
Mä kävin viime vuoden puolella aika usein pump-tunneilla, mut sitten ne jotenkin vaan jäi...

Nyt aion taas ens viikolla lähteä kokeilemaan..Täytyy taas alottaa ihan alkupainoista.
Se on tosi kivaa ja ainakin Caribialla on tosi hyvät ohjaajat jotka neuvoo.
 
Mä kans hurahdin ihan täysin tähän lajiin! Aiemmin inhosin kaikenlaista ryhmäheilumista, mutta tämä on kyllä ylitse muiden!!
Oon käynyt noissa Les Millsin Body Pumpeissa (en kyllä tiedä miten eroaa tavallisesta Pumpista..), niissä on aina kolmen kuukauden ajan sama ohjelma ja sama musiikki.
Olen harrastanut myös tavallista punttisalitreeniä, mutta koen tämän tehokkaammaksi.
Voin suositella! :)
 
Les Mills
Edelliselle kirjoittajalle:
Body Pumpilla on lisenssi. Eli tosiaan sama ohjelma pyörii menit sitten mihin salille tahansa. Pump nimellä vedetään ihan samaa harrastusta mutta salilla menee vetäjän oma ohjelma siis ilman lisenssiä.
 

Yhteistyössä