Pumppiin!

Jes! Vihdoin ja viimein pääsen tänään illalla bodypumpiin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. On tätä odotettukin! Tyttö on edelleen täysimetyksellä eli pitää muistaa tankata paljon vettä... :) Onko muita pumpin harrastajia?
 
tässä intohimoinen bodypumppaaja.lasta vasta yrittämässä tai tällä hetkellä enemmänki jännäämässä, että onko tärpänny vai ei. Sellasta kysysinki, että kuinka pitkälle odotusaikana kävit pumpissa ja pitäskö jo odotuksen alkuajasta vähentää painoja tai välttää tiettyjä liikkeitä? Olishan meillä siellä ohjaajat, joilta kysyä, mutta ei vielä viitti, kun ei haluais mahollisesta raskaudesta julkisesti siellä vielä kertoa.
 
No juu... Mä otin raskauteni sen verran "varman päälle" etten pumpissa käynyt kertaakaan koko raskauden aikana. Itse asiassa lopetin salilla ja muissakin "kovemmissa" liikuntajutuissa käymisen. Mutta jos ihan totta puhutaan niin se oli lähinnä vaan omaa laiskuuttani... Mutta kyllä mun mielestä pumpissa voi hyvin käydä niin kauan kun maha ei kamalasti oo tiellä, tietty kannattaa vähän vähennellä painoja. Toisaalta, ei kai sitä hirvittävästi kannata rehkiä raskauden alussa varsinkaan, sillon keskenmenon vaara on kuitenkin suurin...

Tsemppiä yritykseen! =)
 

Yhteistyössä