Puremajäljet vyötäröllä APUA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
APUA. Mulle on yön aikana ilmestynyt kolmen paukaman rivi vyötärölle. Olen luteiden pelossa kääntänyt suunnilleen koko kämpän ympäri, tutkinut ja imuroinut koko sängyn, mutta mitään ei ole löytynyt.. Hysteerisenä pyöritin jo monta koneellista pyykkiä korkeassa lämpötilassa. Silti pelko perseessä odotan että jostain niitä vielä löydän.. Ahdistaa niin vietävästi..

Paukamat eivät kutise paljoa ja silloin kun kutisevat, ei kutina ole mitenkään helvetillistä. Olkapäästä löysin myös muutaman pureman, mutta ne eivät ole mitenkään järjestelmällisesti asettautuneet.. Puremajäljet ovat hieman koholla ja punaisia, kooltaan n. 3-4mm. Ensin kävi mielessä, että hyttyset olisivat pistäneet (nukuin viimeyönä ikkuna auki).. Lintukirppuakin olen miettinyt, olisiko mahdollista..? Mitä nyt kannattaa tehdä? Odottelenko ilmestyykö paukamia lisää ja suunnittelen jatkon sen mukaisesti, vai tuikkaanko suosiolla koko kämpän tuleen samantien?
 
vierailija
En tiedä miten kestän sen rumban jos vielä luteetkin olen saanut riesaksi. Tällä hetkellä elämässä muutenkin isoja muutoksia tulossa ja kauhea stressi ja ahdistus päällä.. Tuntuu että iljettää ja ahdistaa niin ettei paikallaan voisi pysyä :(
 
vierailija
Viime viikonloppuna olimme Tallinnassa ja sehän nyt ensimmäisenä kävi mielessä että sieltä olisin jotain tuonut mukanani..

Siellä ollessa tutkailin kyllä sängyn, mutta en nähnyt mitään epäilyttävää. Eikä minulle siellä ollessa ilmestynyt mitään puremia, samoin kuin ei miehellenikään. Hänellä ei ole edelleenkään mitään oireita. Mukana olleet kamppeet pidimme repuissa, hotellihuoneen naulakossa.

Niin ja koira tosiaan löytyy meidän taloudesta ja todella toivon että se on tuonut meille vaan jonkun lintukirpun tmv.. :(

Ap
 
vierailija
En kyllä ymmärrä mitä hauskaa tässä tilanteessa voisi olla.

Yön aikana ei ainakaan lisää puremajälkiä ole tullut.. Sanokaa nyt joku että jos todella ovat luteita niin niistäkin pääsee eroon. :( Ahdistaa ajatuskin..
 

Yhteistyössä