Qlaira pillerit kokemuksia?

Eli siis lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen aloitin vuodon toisena päivänä Qlaira pillerit.. nyt 3 päivää syönyt ja pääsärkenyt ja mielialasta en vielä tarkkaan osaa sanoa.. Olen siis ihminen jolle ei sovi niin minkäänlainen hormonaalinen ehkäisy tähän asti.. joten näitä ajattelin kokeilla kun lääkäri suositteli.. siksi kuulisin muiden kokemuksia kyseisistä pillereistä.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Eipä vielä juuri kokemusta, vasta aloitin että mielellään minäkin kuulisin käyttökokemuksia Qlairasta.

Äitönen2x (tai joku joka tietää) mitenkähän näillä Qlairoilla onnistuisi kuukautisten taikka pikemminkin tyhjennysvuodon siirtäminen? Viikolla kun saisin tyhjennystä lykättyä (loma tulossa) niin oisin tyytyväinen... että kertokaa viisaammat jos tiedätte! :confused:
 
Minulle määrättiin Qlairaa mutta vaadin saada toisen merkin kun kuulin pillereiden hinnan ja luin netistä muiden käyttäjien oireita. Tiedän että oireet on yksilöllisiä, mutta niin paljon negatiivista sanottavaa en oo kyllä kuullu aiemmin mistään merkistä. Ei siis oo hlö. kohtasta kokemusta, mutta googlettamalla niitä löytyy
 
Hei.Kohta kaksi kuukautta syönyt Qlairaa ja negatiivista sanottavaa:
- iho kukkii
- Limakalvot kuivaneet
-hiivatulehdus
-päänsärkyä/migreeniä

Ekan laatan jälkeen tuli parina päivänä tuhrua,nyt taas kohta odottelen alkaako tyhjennysvuoto tässäkään kierrossa.Näyttää siltä etten kauaa jatka näitä pillereitä:mad:

Lisään tänne,että nyt toista laattaa syödessä tyhjennysvuoto alkoi päivänä 15 ja jatkunut jo kohta viikon:x
Neuvolaan soittelin ja sieltä käskivät syödä tän laatan loppuun ja sitten lopettaa/vaihtaa Cerazetteen(terkka piti migreeniä sen verran vakavana asiana).
 
Viimeksi muokattu:
mä vuoden verran söin ja sopi mulle parhaiten mistään pillereistä..olen siis käynyt läpi nuvaringit ja minit ja yhdistelmät laidasta laitaan..yhdestä tuli mielialaoireet ja toisesta taas migreenit ja jostain meni halut..qlaira sopi mulle kyl ihan loistavasti..tosin napero tilauksessa joten eka kuukausi ilman hormoneita menossa ja jotenkin tuntuu että pää alkaa selkiytymään..pirteempi olo.

voisikohan vuotoa siirtää jos pitkittää sitä "taukoa" eli valkosten tablettien jälkeen pitää vielä muutaman päivän ilman pillerin aloitusta(ite en syöny ikinä niitä valkosia lumepillereitä ja välillä tauko vähän venähti) mulla loppu se tyhjennysvuoto muutaman levyllisen jälkeen kokonaan ja nyt odottelen ekoja luomumenkkoja:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä