Raisiolaiset HEI

  • Viestiketjun aloittaja Jenski
  • Ensimmäinen viesti
Jenski
Täällä kohta 1v pojan äiskä(vm.-75) kaipailee kärrylenkkikaveria ja pikkumies vastaavasti leikkikaveria.

Raisiolaiset ja lähiseudulla asuvat- laittakaahan viestiä tänne palstalle.
 
Raisiolainen
Täällä olis yks vm.75 äiti, mulla on kohta 4v ja 2v. tytöt. Olis kiva löytää uusia tuttavuuksia/kavereita täältäpäin!!! Mun sähköp, on: rainbird@luukku.com B)
 
Heippa :wave: ! Täällä äiti vm 73 sekä tytöt 0606 ja 0803 Raision Nuorikkalasta. (Esikoinen hoidossa 2-3krt/viikossa) Olen tällä hetkellä hoitovapaalla syksyyn asti joten kärry ja kahvikaveria saapi täältä suunnalta =) . Voi pistää yv:tä =)
 
Moi!
Täällä ollaan mekin vielä, äiti 31v. ja tyttö 1v9kk, muutettu raisoon n. vuosi sitten eikä ole paljon tuttavia tullut. Miksei tavattaisi porukalla jossakin puistossa, jos ollaan kaikki seuraa vailla :) Mulle voi laittaa yv:tä tai ilmoitella tälle palstalle!

terveisin, Fleur
 
Moi!
Täällä ollaan mekin vielä, äiti 31v. ja tyttö 1v9kk, muutettu raisoon n. vuosi sitten eikä ole paljon tuttavia tullut. Miksei tavattaisi porukalla jossakin puistossa, jos ollaan kaikki seuraa vailla :) Mulle voi laittaa yv:tä tai ilmoitella tälle palstalle!

terveisin, Fleur
 
Jenski
Tulin sattumalta vilkaisemaan, josko ilmoitukseni Raisiolaisille olisi tuottanut lisätuloksia ja OLIHAN SE :)

Eli olen 1v pojan äiti (vm-75)ja etsiskelin leikki -ja lenkkikavereita pikkumiehelle ja tietysti uusia ystäviä meille molemmille.

Olen itse tällä hetkellä puolipäiväisesti töissä ja kesäkuun alusta lähtien sen verran kuin haluan töitä tehdä:)
Olisi tosiaankin mukava vaihtaa kuulumisia ja tavatakin kaikkia teitä,jotka olette täältä Raision seudulta kotoisin.

meilailla voi osoitteeseen jenni@nettikirje.fi

 
Moi,
me asutaan kohtalaisen lähellä keskustaa ja liikutaan jalkaisin/rattailla, joten kovin kauaksi ei päästä... Jos on hyvä keli, voisi tietty tavata puistossakin. En tunne kovin hyvin muita, kun meidän lähipuistoja, mutta keskustassa on ainakin yksi iso leikkipuisto siinä S-marketin lähellä. (Se jää viereisien kerrostalojen taakse eikä näy kaupan pihaan). Siinä olisi ainakin parkkipaikkoja, jos joku olisi tulossa autolla. Onko muita ideoita?

 
Jenski
Juu hei,

Me asustelemme Kuloisissa ja kävellään kyllä ahkerasti ihan ympäri Raisiota.Autollakin päästään, joten paikka ei ole muuten ongelma kuin siinä mielessä, että tunnen TODELLA huonosti noita puistoja ja leikkipaikkoja. Hyvä jos tunnen näitä kotikulman puistoja...johtunee siitä, että pikkumies on tähän asti ollut vielä muissa kuin hiekkalaatikkotouhuissa :)

Mielellämme kyllä tullaan teitä muita tapaamaan. Ensin juhlitaan kuitenkin 1-v synttärit tulevana viikonloppuna ja sitten palaillaan taas arkirutiineihin.

Joten palaillaan asiaan!

-Jenski
 
Heippa :wave: . Mites olisi josko tuumattaisiin sitä keskustan leikkipuistoa?? Itse en tiedä missä kyseinen paikka sijaitsee mutta voisi esim treffata vaikka siinä s-marketin edessä tms?? Ehdotuksia päivästä ja ajasta niin päästään puistoon =)
 
Moi!
Me ei olla alkuviikosta kotona, mutta meille sopisi esim. ensi viikolla perjantai, joko aamusta siinä kymmenen maissa tai sitten iltapäivällä kolmen aikoihin. Treffit S-marketin edessä sopii. Parkkipaikan laidalla nousee semmoinen "kävelytie", joka vie ylös tasanteelle (siellä on myös keskusan neuvola) ja puisto onkin sitten talojen takana. Vähän hankala selittää, mutta ei ole kaukana :)

terv. Fleur
 
Moi!
Me ei olla alkuviikosta kotona, mutta meille sopisi esim. ensi viikolla perjantai, joko aamusta siinä kymmenen maissa tai sitten iltapäivällä kolmen aikoihin. Treffit S-marketin edessä sopii. Parkkipaikan laidalla nousee semmoinen "kävelytie", joka vie ylös tasanteelle (siellä on myös keskusan neuvola) ja puisto onkin sitten talojen takana. Vähän hankala selittää, mutta ei ole kaukana :)

terv. Fleur
 
jenski
Iltaa :)

Mulla on perjantai töitten kannalta aikainen päivä ja kuskailen pikkumiehen mummilaan hoitoon. Toukokuun perjantait ovat siis meidän osalta poissuljettuja, mutta kesäkuun puolella pääsen kyllä vapaammin kulkemaan.:)
Liityn siis silloin mielelläni joukkoon!

Nämä pari toukokuun työviikkoa aloitan työt päivästä riippuen klo 13.00 ja 15.00 välillä.Aamupäivisin kävelyä ja pihalla touhuamista ja taas kävelyä...:)

Piipahdan taas piakkoin täällä katsomassa, miten treffien suunnittelu etenee:)
 
Hei kaikille ja hyvää äitienpäivää :wave: . Ajattelin tulla ehdottelemaan treffipäiväksi maanantaita 21.5. Mites teille muille sopisi tuo päivä?? Entäpä kellonaikoja?? Itselleni käy parhaiten aamupäivisin, mutta pistäkääpä viestiä niin katsotaan kaikille sopiva ajankohta =)
 
Moi!
Anteeksi, kun vastaan vasta nyt...Maanantai ei käy meille sitten kuitenkaan. Laitan teille molemmille Raisiolaisille yv:llä mun sähköpostiosoitteen, olisi ehkä helpompi sopia tapaaminen sen kautta :)

terv. Fleur
 
Jenski
Hei,

Meille maanantai-aamupäivä sopii/olisi sopinut, sillä lähden töihin vasta klo 14.30.
Mutta sovitellaan edelleen sellaista kaikille sopivaa ajankohtaa, niin päästään sitten porukalla kuulumisia vaihtamaan, eikös?

Viikonlopun jatkoa!

-Jenski
 

Yhteistyössä