Raivopuuskat taas pahentumaanpäin

  • Viestiketjun aloittaja Elzu
  • Ensimmäinen viesti
Elzu
Alkaa tulla taas toivoton olo, kun 6vuotiaan neidin raivopuuskat tulleet kunnolla takaisin :/

Rähjää koko ajan pikkusiskolleen/minulle, raapii ja muksii.
Tänään kaikenlisäksi haistatteli mulle ekaa kertaa elämässään :(

Kyllähän ne "normaalitkin" lapset osaa uhmailla, mutta ihan kammolla odotan neidin murrosikää :headwall:

Miten te ajattelette lapsen tulevaisuutta ja sitä miten pärjäätte, kunhan on vanhempi?
 
minx
meillä samanikäinen poika joka ollut ain erittäin temperamenttinen ja omapäinen, vihastuttaa ja ihastuttaa olemuksellaan. on tosi sulonen poika mut sit ku on huono päivä niin huutoa riittää.... olen huomannu myös et nyt kuusi vuotta täytettyään jotenkin taas hankalampi vaihe menossa. vaikuttaa tietty eskariin meno ja väsymys yms.. tsemppiä sinulle ja pitkää pinnaa!!!
 
mun 6v saa älyttömiä raivareita.välillä koetellaan äidin pinnaa tosissaan :/
huuto ja raivoaminen alkaa yleensä aamulla ku silmät aukeaa.housut ei ole hyvät ja just tota paitaa ei voi laittaa päälle tänään \|O
ovet paukkuen lähetään ulos ku kaikki ei mene mieleksi.näytetään kieltä ja haistatellaan \|O
just oli viime vk:lla eskarilaisten vanhempainilta ja siellä "ope" varoitteli että tälläista on tulossa.sitä sanotaan esi murrosiäksi...
tää raivoaminen on alkanut jo 5.5v:nä ja pahemmaksi vaan menee.
enkä todellakaan tiiä miten tulen pärjäämään.täytyy varmaan pitää itteni lujana ja kestää toi raivoaminen.ei kait siihen mikään muukaan auta ,kait.
 

Yhteistyössä