Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

Ehdottomasti mukana:) Tälläistä olenkin odotellut ilmestyvän=) Täällä olisi kohta 9kk täyttävän eskois pojan äiti (29v) Helsingistä.
Vaikeaa noi muskarit/perhekahvilat,sielä on jo valmiiksi kaikennäköisiä kuppikuntia,jotka jo entuudestaan tuntevat toisensa.
 
Vieläkö mahtuisi mukaan? Olen vasta Vantaalle muuttanut ja oikein mielläni tutustuihin muihin lapsiperheisiin ja saisin vertaistukea yms. Meillä tukiverkkona tällä hetkellä anoppi, olisi mukavaa saada tukiverkkoonkin vahvistusta.

Laitan viestiä Wilma79:lle.
 
Laitoin viestiä Cetinjelle.

Olen 24-vuotias esikoisen odottaja P-Helsingistä, ja hieman hukassa kaiken "tämän" kanssa. Asiat kuitenkin pyörivät hirveästi mielessä, eikä se ainakaan pahaa voi tehdä, jos samassa elämäntilanteessa olevia tuntisi. LA meillä on vasta kesällä, joten aikaa vielä löytyy ennen äitiyslomaa. :)
 
Hei, täällä nuori 20v esikoisen odottaja kaipaa myös mukavia uusia tuttavuuksia ja kohtalontovereita! :) Laskettu aika on kesäkuussa, mutta mukava olisi nyt jo päästä mukaan juttuihin ja saada vähän tukea ja neuvoja muilta samassa tilanteessa olevilta.
Laitan viestiä sinulle, mursumarsu :)
 
Heippa! Tämä ryhmä sopii kuin nenä päähän: odotan ensimmäistä lastamme rv 10+5, la elokuun alussa, asumme Espoossa eikä lähisukua ole mailla halmeilla. ;) Muutenkin juttuseura kelpaisi, en tiedä tällä hetkellä montaakaan raskaana olevaa tuttavaa (eivät ehkä ole vielä kertoneet, enhän minäkään ole). Laitan mursumarsulle yv:n.
 
Moikka! Ilahtuneena minäkin löysin tämän ryhmän. Lapsia ei omassa kaveripiirissä oikeastaan ole joten olis kiva saada vertaistukea/seuraa tätä kautta :) Olen 27-v. äiti ja minulla on 4kk ikäinen tyttö. Asutaan Helsingissä.

Laitoin viestin Cetinjelle.
 

Yhteistyössä