Rakkaus ei katso ikäeroa <3

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No jaa... kyllä se vähän katsoo.
Itse vaikea kuvitella, että seukkaisin jonkun parikymppisen kollin kanssa. Sen verran pentuja ovat vielä.

Ja sama toisinpäin, en kyllä parikymppisenä olisi jonkun isäni ikäisen kanssa alkanut olemaan.

Yleensä ihminen kasvaa henkisesti ja älyllisesti vanhetessaan. Vaikea kuvitella, että jonkun ihan eri tasolla olevan kanssa olisi. Myöhemmin erot eivät enää ole niin suuria, mutta yleensä reilu parikymppinen on kyllä vielä aika pihalla elämästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En avannut ap:n linkkiä mut allekirjoitan otsikon. Itse olen aina tykännyt itseäni reilusti (siis 10-15v) vanhemmista miehistä. Heissä vaan sattuu olemaan vielä jonkinlaista entisen maailman hienostuneisuutta, tapoja ja olemusta.
 
Ehkä tuo joillekin sopii, itselleni ei. En voisi kuvitella seurustelevani oman poikani ikäisen kollin kanssa. Kakaroita ovat nuo parikymppiset vielä.
Sama täällä noiden parikymppisten suhteen. Vaikea kuvitella suhdetta jonkun sellaisen kanssa, joka ei vielä oikein tiedä mistään mitään, jaksaa juosta harva-se-ilta jossain ja ylipäänsä vasta opettelee tuntemaan itseään. Tuntuisi, että lapsen kanssa olisi suhteessa. Liian rankkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä