Rannalla

Tuuli puhaltaa hiukseni pois kasvoiltani. Henkäisen syvään ja nautin ilta-auringon lämmöstä vartalollani. Näen sinut jo kaukaa ja vilkutan sinulle. Saavut hengästyneenä luokseni ja hymyilet. Auringon säteet kimaltelevat lihaksissasi ja hyväilen niitä ihaillen. Katselet silmiini kysyvästi ja hymyilen vastaukseksi.
Suutelen pehmeitä huuliasi ja käteni kietoutuu selkäsi ympäri. Kaadat hellästi minut hiekkaan ja suutelet takaisin. Siirryt alemmaksi kaulalleni suudellen sitä. Toisella kädellä hyväilet nänniä ja voihkaisen mielihyvästä. Yllättäen kutitat kielelläsi korvaani ja puhallat hellästi. Henkäisen syvään ja käännän sinut ympäri.
Istun päällesi ja suutelen nännejäsi. Kuljetan kieltäni pitkin vartaloasi, kohti isoa ja sykkivää penistäsi. Jatkan hyväilyä kielelläni, sinun voihkien onnesta. Otan sen suuhuni ja imen voimakkaasti edestakaisin. Tunnen suussani sen sykkivän ja lämpenevän. Maistut niin hyvältä. Olen jo aivan kosteana ja sinä nostat minut ylemmäksi ja istun peniksesi päälle.
Voihkaisen ihanuudesta, tunnut niin isolta ja kovalta, että mieleni tekisi heti laueta. Alan hiljalleen liikkua ylös ja alas samalla kun hyväilet rintojani. Nojaudun taaksepäin ja peniksesi tuntuu suoraan g-pisteessäni. Voihkin ja haluan sinua, sinua ja sinun isoa ihanalta tuntuvaa penistäsi. Käännät minut nopeasti selälleni ja työnnät itsesi sisääni nopeasti ja kovasti. Laskevan ilta-auringon mukana kuuluvat huutomme kun kietoudumme toisiimme tiukasti. Meri huuhtelee ja herättää meidät onnesta.


(Tämä on sitten ensimmäinen kirjotelmani, eli älkää heti teilatko. Itse ainakin kirjottaessani lämpenin ja mies saa tänään seksiä) :D
 
Näitä onkin paljon helpompi kirjoitella itselle ku toisille.
Jos sallit pientä arvostelua,niin tämä oli kliseitä täynnä!

Eroottinen kirjoittelu on tosi ihanaa!!! Ja mulle ainaki siinä on päämääränä vain oma lämpeneminen =)
Ja lämpöisiä terveisiä sinne teille!
 

Yhteistyössä