rantakausi avattu virallisesti munki puolesta

Onnittelut fjonga kyydeistä... ;) Mä huomasin just että mut oli potkittu luolasta pellolle, mutta en mä välitä :) Mun addiktio on vaihtunut FB:iin :)
Mutta kerrohan kaikille luolalaisille terkkuja että hengissä oon ja, hmm, erittäin aktiivinen irl :) Aktiivisempi mitä aktiivisimpina luolailuaikoina.
Se muuten tuli mieleen että jos siellä on vielä linkki mun kuvaan niin sen vois kyllä poistaa. Mut enhän mä voi sitä poistaa! :D Voisitko sä?
 
Joo laitoin aijaasta. Eli eihän sitä nyt tästä maailmasta kokonaan pois saa, mut ei se nyt haittaa. Onko ne kuvagalleria-ketjut poistettu sieltä kokonaan? Jos, niin varmaan ihan hyvä. Vai pyöriikö siellä edelleen joku kyttääjä?

Nähdään. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Joo laitoin aijaasta. Eli eihän sitä nyt tästä maailmasta kokonaan pois saa, mut ei se nyt haittaa. Onko ne kuvagalleria-ketjut poistettu sieltä kokonaan? Jos, niin varmaan ihan hyvä. Vai pyöriikö siellä edelleen joku kyttääjä?

Nähdään. :)
ei se enää näy ku oot aijaan kautta laittanu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Joo laitoin aijaasta. Eli eihän sitä nyt tästä maailmasta kokonaan pois saa, mut ei se nyt haittaa. Onko ne kuvagalleria-ketjut poistettu sieltä kokonaan? Jos, niin varmaan ihan hyvä. Vai pyöriikö siellä edelleen joku kyttääjä?

Nähdään. :)
ei se enää näy ku oot aijaan kautta laittanu =)

No hyvä :)
 

Yhteistyössä