Raskaana? Apua testin tulkitsemiseen.

Kuukautiset nyt maanantaina piti alkaa eikä vieläkään näy. Ti ja ke tein testit joissa selvä nega, nyt sitten tein tänään pe uuden ja en tiedä onko se haamu vai viivan paikka. Aikaisemmin ei mielestäni tuonkaa vertaa näkynyt, mutta tässä jännityksessä sitä saattaisi kyllä ihan kuvitellakkin.. Joten kertokaapa mikö tuo nyt on. Teen kyllä uuden testin vielä vklopun aikana mutta malttamaton on malttamaton. IMG_20190322_203352.jpg
 
Joo on rfsun testi, mutta aiemmat 2 mitä tein oli myös ja ei näkynyt edes tuon vertaa. Mutta joo pitääpä kipaista ostamassa toisen merkkinen sitten.. :unsure:
Itse olen kyllä siis saanut oikeat tulokset noilla. Negat noilla liuskoilla sain kun piti niin ollakin ja keskenmenneen raskauden plussasin rfsu:n herkällä puikolla. Varmistelin itse plussan silloin Apteqn herkällä ja cb:n viikkonäytöllisellä.
 
Minä olen myös saanut aina RFSU:n testeillä ihan oikeat tulokset negat negoina ja positiiviset kun oon raskaana ollutkin (kuusi raskautta, neljä lasta), joten vaikka moni niitä epäilee, niin minun kohdalla ollut ihan luotettavia :)
 
Itse olen kyllä siis saanut oikeat tulokset noilla. Negat noilla liuskoilla sain kun piti niin ollakin ja keskenmenneen raskauden plussasin rfsu:n herkällä puikolla. Varmistelin itse plussan silloin Apteqn herkällä ja cb:n viikkonäytöllisellä.
Osaatko sanoa joko luottaisi raskauteen tämä oli apteekin testi, ei tuo ukko siellä käydessään hölmönä löytänyt muka digitaalista mutta tämä apteekin omalla tänään, ei kyllä aamupissasta mutta ei eilinenkään ollut
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Johannaz
@kja123 Ultrastakin olen kuullut huonoa, mutta kummallisena pitäisin jos kahteen eri merkkiseen testiin tulisi väärä positiivinen. Varovaiset onnittelut siis. :) Itse testaisin vielä digillä, se ei ainakaan jätä mitään arvailujen varaan. Kuulun kyllä niihin jotka tekee muutenkin kymmenen erilaista testiä ennenkuin uskoo. :D Onko oireita?
 
@kja123 Ultrastakin olen kuullut huonoa, mutta kummallisena pitäisin jos kahteen eri merkkiseen testiin tulisi väärä positiivinen. Varovaiset onnittelut siis. :) Itse testaisin vielä digillä, se ei ainakaan jätä mitään arvailujen varaan. Kuulun kyllä niihin jotka tekee muutenkin kymmenen erilaista testiä ennenkuin uskoo. :D Onko oireita?
Hi itsekkin tekisi apteekki mieli tyhjentää testeistä että saisi sen 100% varmuuden. :whistle: miehenkin kanssa vasta asiasta sovittiin (että se vauva tehdään) siinö kohtaa kun luulin että ovulaatio olisi jo mennyt :ROFLMAO: ehkä maltan ensiviikkoon ja sitten se digi testi itse hakemaan. Ja oireita ei kummoisempia ole ollut kuin normaalia enempi väsymystä ja tämä mahoton ruoanhimo joka itselle ei tosiaankaan ole tavallinen ja ihokin alkanut finniä pukkaamaan ja sitä ei kyllä yleensä myöskään tapahdu tiedä sitten liittyykö tähän:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kassu93

Yhteistyössä