raskaana matkalle.

Kertokaahan kun olette matkailleet kaukumatkoille raskauden puolivälissä onko se järkevää? Miten pärjäilitte?Olisin lähdössä dominikaaniseen tasavaltaan mutta jännittää nyt kovasti enkä ole ollenkaan varma uskallanko.
 
MiisuKisu harmaana
terveydenhuolto ja bakteerikanta siellä ainakin on aivan toista kuin meillöä täällä suomessa. entä jos raskauden kanssa tulee ongelmia matkalla? lentomatkakin saattaa rasittaa enemmän.
 
Jos raskaus on sujunut hyvin siihen asti, ei mikään estä matkustamasta! Päin vastoin, minulle ainakin lääkäri sanoi, että ottaa kaikki irti matkasta ja rentoutua kunnolla. Toki kannattaa ottaa kunnon matkavakuutus sekä käydä vielä lääkärintarkastuksessa ennen lähtöä. Sitten vain iso kasa maalaisjärkeä mukaan, niin hyvin menee. :)
 
Shaina
Minä kävin Italiassa viikon reissun, mutta olin kylläkin vasta 13 vkolla. Jos kaikki on hyvin mennyt, niin matkalle vaan! Mä en käsitä miksi raskauteen pitää suhtautua kuin sairauteen, ettei mitään saa tehdä... Vähän varovaisemmin vaan syö ruokaa, jättää jääpalat ja äyriäset tms. syömättä.
 
alannah
Mun kaksois sisko on matkustanu Kreetalle ku ootti esikois poikaansa. Raskaus kyll oli alussa. Mua kyll kauhistutti siskoni puolesta mutta hyvinpä reissu oli menny. Eli jos vaan kaikki on sun ja vauvasi kohalla hyvin, miksei... :saint:
 

Yhteistyössä