Raskaana mutta lapsen isä todennäköisesti ei ole mun aviomies

  • Viestiketjun aloittaja "syysmamma"
  • Ensimmäinen viesti
"syysmamma"
Onko pakko kertoa vai mitä pitäis tehdä. En haluasi pilata meidän avioliittoa ja siksi en ole kertonut.

Onko muita joka ei ole kertonut että biolooginen isä onkin eri kun aviomies?
 
ffvxsw
[QUOTE="syysmamma";29955777]Onko pakko kertoa vai mitä pitäis tehdä.[/QUOTE]

Ei kai se mikään pakko ole, mutta itse en ottaisi sitä riskiä että pilaisin tulevan lapsen elämän valheella (salaisuudella).
 
pyhä sylvi
Kumpi sulle on tärkeämpi tuleva lapsesi vai avioliitto? Itse lähtisin suhteesta ja laittasin eropaperit vetämään. En pystyisi elämään suhteessa josta olisin jo ajautunut toisen matkaan.
 
"Eee"
Kuvitellaanpa, että päätät olla kertomatta. Miltä luulet, että siitä lapsesta tuntuu sitten, kun se saa vaikka teini-ikäisenä tietää, että sen veriryhmä ja "isän" veriryhmä on sellaiset, että "isä" ei voi olla oikeasti isä? Tai joku muu vastaava juttu.
 
"Hömelö"
[QUOTE="kikka";29956053]Olen kokenut saman... en kertonut miehelleni ja ei tiedä vieläkään, lapsi jo 9 vuotta![/QUOTE]

Kyllä se vielä selviää, kyse on vain siitä että koska.
 
vierras
Keskeyttäisin raskauden. Itse asiassa olen näin joutunut tekemään samassa tilanteessa. En olisi voinut pitää lasta valehdellen isyydestä. Kerroin miehelleni ja tälle vieraalle miehelle keskeytyksestä. En kyllä kertonut miehelleni, että hän ei ollut isä.
 
"Elli"
[QUOTE="kikka";29956053]Olen kokenut saman... en kertonut miehelleni ja ei tiedä vieläkään, lapsi jo 9 vuotta![/QUOTE]

Enemmän sä tuolla salailulla omaa lasta satutat ja vahingingoitat.

Tiedän pari tapausta joissa lapsi on katkaissut välinsä äitiin, kun paljastui että isä on joku muu.

Valheilla on tapana paljastua joskus.
 
Pelkästä pettämisestä en suosittele kertomaan, mutta tuossa tilanteessa se kyllä täytyisi tehdä. Jos mies sitten haluaa eron, niin sille ei sitten voi mitään. Aika todennäköisesti varmaan haluaa, mutta parempi sekin kuin tuollaisessa asiassa valehtelu.
 

Yhteistyössä