Raskaana mutta lapsen isä todennäköisesti ei ole mun aviomies

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "syysmamma", 28.05.2014.

1. "syysmamma"

"syysmamma" Vieras

Onko pakko kertoa vai mitä pitäis tehdä. En haluasi pilata meidän avioliittoa ja siksi en ole kertonut.

Onko muita joka ei ole kertonut että biolooginen isä onkin eri kun aviomies?

2. ffvxsw

ffvxsw Vieras

[QUOTE="syysmamma";29955777]Onko pakko kertoa vai mitä pitäis tehdä.[/QUOTE]

Ei kai se mikään pakko ole, mutta itse en ottaisi sitä riskiä että pilaisin tulevan lapsen elämän valheella (salaisuudella).

3. njoo

njoo Vieras

jos olisin tuollaisessa tilanteessa kertoisin miehelleni jkoska hän ansaitsee tietää

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. "mie"

"mie" Vieras

Olet jo pilannut liittosi jos olet käynyt vieraissa. Rehellisyys kannattaa aina ja se on oikein.Lapsellakin on oikeus oikeaan isään. Kanna vastuusi hyvä ihminen.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  5. vireras

vireras Vieras

Mutta jos mies tekisi lapsen jonkun muun kuin oman puolisonsa kanssa, siitä ei kannata kertoa.

6. Vieras..,,

Vieras..,, Vieras

7. krut

krut Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    2 809
    noin 10% lapsista on vieromiehen alta, aappee ei ole lähellekkään ainoa

8. Vaimo-Rakas

Vaimo-Rakas Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.10.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hyi, en voisi elää itseni kanssa jos en kertoisi asiasta. Tosin en kyllä ikinä pettäisikään miestäni.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  9. Alli Huuppa

Alli Huuppa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
  10. chef

chef Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    12
    On pakko kertoa. Mä en pystyisi moisen salaisuuden kassa katsomaa itseäni edes peiliin.

Saattaa olla, että mies haluaa eron. Tai sitten ei. Mutta kyllä miehellä on oikeus tietää, jos tuleva lapsi ei välttämättä ole hänen.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  11. vierass

vierass Vieras

Kertoisin. Valhe ei muutu totuudeksi ja tuosta voi jäädä kiinni milloin vain tulevaisuudessa.

12. pyhä sylvi

pyhä sylvi Vieras

Kumpi sulle on tärkeämpi tuleva lapsesi vai avioliitto? Itse lähtisin suhteesta ja laittasin eropaperit vetämään. En pystyisi elämään suhteessa josta olisin jo ajautunut toisen matkaan.

13. Marza1970

Marza1970 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.04.2005
    Saadut tykkäykset:
    2
    Voi ei... Kerrot tietenkin.jos sulla on ollut pokkaa pettää on sulla pokkaa myös kertoa

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. "Eee"

"Eee" Vieras

Kuvitellaanpa, että päätät olla kertomatta. Miltä luulet, että siitä lapsesta tuntuu sitten, kun se saa vaikka teini-ikäisenä tietää, että sen veriryhmä ja "isän" veriryhmä on sellaiset, että "isä" ei voi olla oikeasti isä? Tai joku muu vastaava juttu.

15. "Merri"

"Merri" Vieras

Pitäs tässä maailmassa pikkusen moraalia olla, mutta kun ei. Totuus tietysti. Itse olet lasiisi kaatanut, juo se myös.

16. "kikka"

"kikka" Vieras

Olen kokenut saman... en kertonut miehelleni ja ei tiedä vieläkään, lapsi jo 9 vuotta!

17. "Hömelö"

"Hömelö" Vieras

[QUOTE="kikka";29956053]Olen kokenut saman... en kertonut miehelleni ja ei tiedä vieläkään, lapsi jo 9 vuotta![/QUOTE]

Kyllä se vielä selviää, kyse on vain siitä että koska.

18. vierras

vierras Vieras

Keskeyttäisin raskauden. Itse asiassa olen näin joutunut tekemään samassa tilanteessa. En olisi voinut pitää lasta valehdellen isyydestä. Kerroin miehelleni ja tälle vieraalle miehelle keskeytyksestä. En kyllä kertonut miehelleni, että hän ei ollut isä.

19. lkjhgh

lkjhgh Vieras

Sun se lapsi on, ei sillä oo väliä kuka sua on pannu. Lapsi on aina naisen, eli äidin, ei jonkun kyrvän.

20. krut

krut Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    2 809
    mistä te muuten tiiätte että kuka on isä jos oottee ollu samoihin aikoihin useiden kanssa suojaamattomassa yhdynnässä?

21. "Elli"

"Elli" Vieras

[QUOTE="kikka";29956053]Olen kokenut saman... en kertonut miehelleni ja ei tiedä vieläkään, lapsi jo 9 vuotta![/QUOTE]

Enemmän sä tuolla salailulla omaa lasta satutat ja vahingingoitat.

Tiedän pari tapausta joissa lapsi on katkaissut välinsä äitiin, kun paljastui että isä on joku muu.

Valheilla on tapana paljastua joskus.

22. Olet kun käki ja jos onnistut salaamaan asiaa 5 v niin elatusmaksut taattu kunnes lapsi on aikuinen.

23. Mörköäiti

Mörköäiti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.08.2011
    Saadut tykkäykset:
    561
    Pelkästä pettämisestä en suosittele kertomaan, mutta tuossa tilanteessa se kyllä täytyisi tehdä. Jos mies sitten haluaa eron, niin sille ei sitten voi mitään. Aika todennäköisesti varmaan haluaa, mutta parempi sekin kuin tuollaisessa asiassa valehtelu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri