Raskaana vai mitä tää on?

Oon 18 vuotias. Olin tossa viime kuussa viikon Oulussa kaveripojan/säädön luona. Harrastettiin seksiä useempaan otteeseen, etten jaksa rupee ees laskeen. Joka kerta käytettiin kortsua, koska en käytä e-pillereitä tms.
Mulla on ollut viimeset 2-3 vuotta menkat ihan säännölliset, mut nyt ei ookkaan sit menkat tullu ajallaan, vaan ne on yli viikon myöhässä. Ei johdu stressistä tai vastaavasta, koska vaikka stressaanki paljon, niin silti ne on tullut ajallaan. 2 raskaustestiä oon tehnyt, molemmat oli negatiivisii (ekan kyl menin mokaamaan), mut silti on pieni pelko perseessä, et jos sittenki oon raskaana. Tässä nyt muutaman päivän aikana on ollut joka päivä vähän väliä viiltävää kipuu alavatsastassa ja välillä on ollu semmonen kohta lentää laatta - huono olo. Lisäks oon ollu normaalii väsyneempi, et vaikka nukkuisinki 12 tunnin yöunet, ni silti oon rättiväsyny, mielialat pomppii, et voin eka olla ilonen, sit menee pari sekuntii ja voin olla jossain nurkassa itkemässä. Ruumiinlämpö on kokoajan koholla, normaalisti se on n. 36,2 ja nyt se on pari päivää ollut 36,9.

EDIT// Ja ei oo tietoo, menikö mikään kortsu rikki tms.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä