Raskaana vaiko ei?

Hei kaipaisin kipeästi apua sillä olen tullut aivan luulotautiseksi kun mietin koko ajan että olenko raskaana vai en varsinkin kun on tullut kovasti luettua raskausoireista mutta tässä vaiheessa luulen jo että kuvittelen vain kaiken. Minun oireitani on:
- kp 15 n. tunnin kestävät kovat menkkamaiset alavatsa ja kylki kivut (ovulaatiolaskurin mukaan ovuloin edellisenä päivänä mutta koska tämä on ensimmäinen kiertoni ehkäisylaastarin jälkeen)
- kp 16-22 pientä kipuilua ja väreilyä alavatsassa ja kyljissä sekä myös alaselässä
- kp 16-17 rinnat ja erityisesti nännit hyvin arat
- olo on muutenkin aika turvonnut ja aika väsynyt (nykyään nukun kuin tukki helposti vaikka 12 tuntia putkeen)
- koko ajan tuntuu olevan jano ja periaatteessa myös nälkä mutta siltikään ei tee mitään mieli
- kp 19- erittäin runsas valkoinen ja tahmainen valkovuoto
- voimakkaat hajut aiheuttavat yökötystä ja kuvotusta jota kyllä tulee välillä muutenkin
- seksihalut tiessään
- pientä kuumetta iltaisin ja kylmiä värejä menee pitkin päivää

Eli siis voiko olla että vain kuvittelen nämä oireet? Kuukautisten pitäisi alkaa tasan viikon päästä eli testiä en voi vielä tehdä mutta stressaa silti hirveästi kun on tullut tällaisia oireiluja...
 
Viimeksi muokattu:
Olen itsekin miettinyt että voiko sen hedelmöittymisen tavallaan tuntea tai tuleeko jo silloin joitakin oireita kuten rintojen aristelua tai alavatsan nipistelyä? Just jos ovuloi ja on sukupuoliyhteydessä niin voiko sitten sen viikon sisällä jolloin munasolu hedelmöittyy tuntea joitakin erikoisia tuntemuksia? Olen myös lukenut paljon näistä raskausoireista ja tuntuu että kaikilla on rinnat ainakin edes vähän kipeät mutta voiko olla raskaana vaikka ennen tikkuun pissaamista ei tunnu siltä että rinnat olisi kasvaneet tai muutenkaan kipeät? Minkälaisia rintatuntemus kokemuksia teillä on? millä viikolla rinnat ovat alkaneet kasvamaan?
 
Heippa! Viesteistänne on jo sen verran aikaa, että taidatte jo olla tietoisia, miten kävi..? Kertokaa ihmeessä!? Ajattelin kuitenkin jakaa kokemukseni, jos se vaikka vastaisuudessa hyödyttäisi jotakuta. Elikkäs. Mulla oli todella pina ovulaation jälkeen ensimmäisiä oireita; juuri tuollaista kipristelyä vatsassa ja todella kummallinen maku suussa(!!!). Oireet eivät sitten hävinneet vaan niitä tuli lisää (hyvin lieviä tosin). Rinnat mulla ei ole ollut missään kohtaa kipeät. Anyway, plussasin muutama päivä sitten, joten olen vahvasti sitä mieltä, että asian voi tuntea jo tuossa vaiheessa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Heips, mulla on nyt kysymyksiä raskauden alkuoireisiin liittyen ihmisiltä, joilla jotain hajua niistä on.

Eli, mulla ei ole vielä menkat myöhässä (vaan pitäisi alkaa to), mutta ihmeellisiä tuntemuksia kuitenkin.

Yksi päivä, kun söin suklaakakkua, se maistui yhtäkkiä ihan raudalta. Tissit mulla on ihan sika kipeet ja turvonneet. Ja tänään, kun kampesin sängystä, alamahaa vihlaisi niin etten heti voinut nousta.

Voivatko nämä olla merkkejä mahdollisesta alkaneesta raskaudesta??

Olisin äärimmäisen kiitollinen, jos joku viitsisi kertoa omia kokemuksiaan..

Mulla on tullut nyt tällä viikolla nänneihin sellasia pieniä "nypyköitä".. onko kellään samanlaisia?

Aattelin tehdä loppuviikosta testin, jos menkkoja ei kuulu..
 

Yhteistyössä