Raskaana?

Lasta on yritetty noin ½ vuotta, muttei vielä ole tärpännyt. Kai. Kuukatiseni olivat aivan joulukuun alussa ja seuraavien olisi pitänyt alkaa 27.12., mutta tulivatkin viikkoa liian aikaisin älyttömän kipeinä ja vuoto oli suht niukkaa, mutta kesti lähes viikon (normaalisti n.4 päivää). Kuukautisia ennen rintojani aristi, kävin vessassa koko ajan, päätä särki + pientä lämpöilyä, oksentelin ja hajut tuntuivat voimakkailta. Ajattelin jo silloin, että nyt on tärpännyt, mutta tosiaan nuo kuukautiset pilasivat sen. Olen nyt miettinyt, että onko mahdollista siitä huolimatta olla raskaana? Olen koko ajan tajuttoman väsynyt ja turvonnut, päätä särkee edelleen ja kuumetta ajoittain. En ole vielä hakenut testiä apteekista, jos se onkin aivan turhaa. Mitä mieltä olette?
 
Itselläni on kanssa pieni epäilys ett olisinkohan tullut raskaaksi ,mutten vielä voi testiäkään tehdä . Täytyneen vielä viikko odottaa.

Edelliset menkat loppu 22.12 ja samalla loperin e pillerit ja pupuilua harrastimme 31 pv ja ovis tuli 4-5 pv.
Heti oviksen jälkeen tuli todella aroiks nännit ,et niihin ei pysty edes koskemaan, ja on todella heikko olo kokoajan tuntuu kuin oisin kipeenä , aamulämmöt on ollut 36,2 ja oikea lämpö on mulla 35 ja vähä päälle , väsyttää ja näkee hyvin unia joita aamuisin muistaa, ja mikä kamalinta kauheat ilma vaivat eli räpättää beba koko aja... mikä ei oo yhtää kivaa... myös vatsa on turvoksis ... ELi johtuukohan tämä nyt e pillereitten lopettamisesta vaiko raskaudesta?!?!!?
 

Yhteistyössä