raskaanako?

Päädyin harrastamaan seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksi viikkoa sitten jostain syystä ilman kumia. En kuitenkaan kerennyt laukemaan siinä välillä ja päätettiin lopettaa se heti muutaman minuutin jälkeen, kun tajuttiin että ei tässä ole mitään järkeä. Nyt ollaan kuitenkin huolissaan, että voiko tästä tulla raskaaksi kun kuukautiskierto ei osunut kuitenkaan ovulaation kohdalle. Tytöllä on hänen mielestään raskauden oireita, mutta itse luulen että hän kuvittelee kaiken. Eikai ne vielä näin aikaisin tule?
 
Millaisia oireita tytöllä on? Itsellä mm. oli todella kipeät rinnat, alavatsaa ja selkää vihloo. Aamulla kuvottaa ja muutenkin ihan älyttömän väsynyt. Tänään sain plussan. Huvikseni vain testasin vaikka ajattelin niidenolevan vain kuukautisoireita.

Ostakaa yhdessä testi, silleen se selviää. Tai jos ette luota kotitesteihin, menkää lääkäriin. Raskausoireet on tosi helppo myös kuvitella varsinkin jos pientä vauvakuumetta tai älytön pelko tulla raskaaksi. :)
 
Alaselän kipua, mutta ei mitään vihlovaa vaan jatkuvaa kipua. Aika paljon ollut myös unettomuutta ja väsymystä, mutta luulen että se johuu siitä kun hän stressaa tästä todella paljon. Raskaus ei olisi siis millään tavalla siis toivottu. Ensi viikonloppuna taas nähdään ja silloin olisi tarkoitus testi käydä ostamassa ja toivoa että se miinus putkahtaisi.

Myös se huolettaa että tytön mukaan kuukautisten olisi pitänyt alkaa muutama (2-4?) päivää sitten. Voiko jännittäminen tai pelko myöhästyttää kuukautisia?
 
Tyttö teki raskaustestin päivällä ja sai positiivisesti negatiivisen tuloksen. Kuukautiset ei kuitenkaan ole vielä alkaneet. Onko siis miten mahdollista että tyttö olisikin raskaana? Hänelle on alkanut tulla närästystä ja pientä pahoinvointia iltaisin.
 
Tyttö teki raskaustestin päivällä ja sai positiivisesti negatiivisen tuloksen. Kuukautiset ei kuitenkaan ole vielä alkaneet. Onko siis miten mahdollista että tyttö olisikin raskaana? Hänelle on alkanut tulla närästystä ja pientä pahoinvointia iltaisin.
Jos raskaus on alussa, testi ei välttämättä anna positiivista. Jos vielä epäilette raskautta kannattaa mennä verikokeisiin esim. Mitäs jos tyttö onkin raskaana? Mietittekö yhtää sen pidemmän päälle kun piti olla ilman ehkäisyä? :) En halua olla ilkeä tai syyllistää, mutta silti typerää.
 

Yhteistyössä