Raskaus Blogeja?

Hei, En löytäny onko täällä aijemmin kyselty aiheesta? :whistle:
Onko teillä muilla raskaus blogeja? Tänne vois halukkaat jakaa osotteensa toisten luettavaks. Varmaan muitakin mielellään blogeja lukevia täältä löytyy kuin minä vai..?
 
Viimeksi muokattu:
Ihania nuo. Katsoin molempien raskausblogit. =) Todella ihania. Meillä on vauva vielä haaveissa, toivottavasti pian tulisikin. On meinaa ollut tässä vauvakuumetta jo pitemmän aikaa. Meillä ei ole lapsia vielä, mutta jos joskus. :( Pietään peukkuja. Mun siskolla on 3 lasta ja niitä olen hoitanut ja kavereiden lapsia toki. On meillä siskon poika kummipoikana. Niin suloinen =)
 
Hitsi, muistan lukeneeni yhtä aivan ehdottoman ihanaa raskausajanblogia, tosin se ei alunperin ollut raskausblogi - mutta muuttui sellaiseksi :) en ole lukenut aikoihin mutta muistelin että blogi olisi ollut joku kissanpäiviä, mutta nyt nopsaan googlaamalla löytyneet olivat ihan erinäköisiä - ja oloisia, en sitten tiedä onko lopettanut/vaihtanut nimeä/vaihtanut tyyliä.
 
Mielessä muhinut ajatus oman raskausajan blogin pitämisestä ja eilen pistin sen sitten pystyyn. Luultavasti tulee tekstiä todella paljon omasta olotilasta ja tekemisistä. Saa tulla kommentoimaan ja linkkittelemään myös omaa blogiaan. :)

Ketustelua
 

Yhteistyössä