Raskausmaha selällään

Nyt tulee maailman nerokkain kysymys johon en googlesta löytänyt vastausta :-D

Milloin raskausmaha alkaa näkyä selälleen tai tarkottaako,että jos selällään oltaessa en kumpua ole,ettei raskausmahaakaan ole vaan että se on jotain muuta?
Vai onko kohtu ja muut sitten niin liikkuvaisia että seisaalleen näkyy,mutta selälleen ei?:x
 
Hmm, en nyt osaa kyllä vastata kovinkaan tyhjentävästi tähän :D Omalla kohdallani raskausmaha alkoi näkyä selällään maatessa muistaakseni joskus rv 15-16. Nyt on rv 20+0 ja seisaallaan näytän edelleen enimmäkseen vaan lihoneelta, eli mulla tää menee tavallaan toisinpäin. Alussahan voi olla tosi tömäkkä turvotus päällä eli ei varsinaisesti vielä vauvamahaa, mutta se on tietysti kauhean yksilöllistä.
 
Mulla alkoi selällään näkyä n. viikolla 16 ja seisten on alkanut näkyä selvemmin nyt viikolla 20. Mulla jonkin verran "omaa" vatsaakin, niin siksi varmaan näkyy näin vasta myöhemmin kuin hoikilla.
 
Mulla on kans outo maha. viikkoja 22+. Maha näkyy ihan selkeästi, mutta esim eilen sain yhtäkkiä autossa istuessani mahan laihistettua niin, että ei näkyny mitään. Yöllä herätessäni maha on pinkeä ja kova. Selälleen maatessa näkyy selvästi pieni kumpu. En vaan ymmärrä tota miksi saan välillä lahistettua sen niin että ei näy:D Olen myös vähän ylipainoinen..
 

Yhteistyössä