raskausmahan lääppiminen

kuka ei siedä/sietäny sitä et tuikituntemattomat ja puolitutut (ja miksei tututkin) tuli hinkkaan ja lääppiin mahaa ja kyseleen et potkiiko ja pahimmassa tapauksessa tunki korvan mahalle? :kieh: :whistle:

tuli taas mieleen kun kaveri on raskaana ja sil oli taas ollu oikeen rattosa juhannus kun kaikki puolitutut ja ohikulkijat oli tullu lähmiin ja lääppiin :whistle:

ite en tykänny yhtää.. teki mieli lyödä näpeille tai karjasta et häivy,mut hymyilin väkinäisesti ja sadattelin mielessäni :ashamed: :whistle:
 
Kerran mun miehen kaveri (kun mies poistui kotoa hetkeksi) halus koskettaa mun mahaa, kysyi siis että saako kokeilla..
annoin luvan kun on sitä miehen muutkin frendit kokeillut sitä masua..
sit tää miehen kaveri nostikin mun paidan helmaa ja kokeili paljasta masua, jota alkoi silitellä aika kiihkoisasti ja pitkästi.. siirtyi sitten silittelemään rintoja
 
Tulipeikko harmaana
Minua ei häirinnyt ollenkaan, jos joku mahaani silitteli, mutta se oli liikaa kun tätini kävi tisseihin kiinni ja muistutteli pitämään ne lämpiminä, etteivät tulehdu.
 
vieras
ja se kommentointi "kyllä se kohta syntyy"kun meni eka pari päivää yli ja sitten viikon päästä "eikö se vieläkään ole räjähtänyt" no EI OO kun meni 2vko ja 2päivää yli.hirvee timpraaminen vierailta ihmisiltä ärsyttää
 
No minä en voinut sietää että mua lääpittiin :kieh: :kieh:
Ja tein sen kyllä aikalailla selväksi että en ole yhteistä omaisuutta vaikka olen raskaana.Eihän lihaviakaan ihmisiä osotella sormella ja mennä mahaa silittelee vaan siks että se on iso |O
Jessus se lääppiminen oli ällöttävää ja viä kun lässytettiin mahalle "kuku se tielä köllöttelee?Ekkö sä yhtään potki???"

Kerran kun näin kaverini joka oli vähä ottanu niin se sitten mun puolesta valisti kaikkia läsnäolevia että ei kannata koskea mahaan kun voipi tulla sanomista B)
 
Helvet.ti mä inhosin niitä vatsan taputtelijoita!!! |O Mä haluan muutenkin pitää vähintään metrin hajurakoa ihmisiin, mutta raskaana olevaa on kaikilla lupa kosketella ja taputella! Saati sitten tarkailla mitä syö, mitä ei syö, mitä tekee, mitä ei tee jne.. Joo, en pitänyt yhtään raskausajasta.. :ashamed:
 
Vieras
Mä en tykkää kans yhtään!! |o
Ihan sama kun kävisin jonkun ylipainoisen läskien kimppuun. :kieh:
Nyt jo ärsyttää kun ihmiset kyylää kuin spitaalista kun sattuu olemaan raskaana, ja vielä naiset! Kaipa se sitten on kulttuurishokki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja se kommentointi "kyllä se kohta syntyy"kun meni eka pari päivää yli ja sitten viikon päästä "eikö se vieläkään ole räjähtänyt" no EI OO kun meni 2vko ja 2päivää yli.hirvee timpraaminen vierailta ihmisiltä ärsyttää
Joo tuo kanssa on sitten niin typerää. Milloin se syntyy? Eikö se ole vieläkään syntynyt? Onko mitä tuntemuksia? Et ole vielä räjähtänyt/ jakautunut... Todella ottaa aivoon tuon tyylin kommentointi. Ja varsinkin, kun sitä tekevät ihan vieraatkin ihmiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
En ollut mustasukkainen mahasta missään muodossa, joten mitkään mahan koskattamiset tai kyselyt ei ärsyttäneet.
Itseasiassa ihmettelen kun niin monia tuntuu asia vaivaavan... :|
Mutta kun toisten mahoja ei muutenkaan taputella ja kommentoida niin miksi se on sitten silloin pitäisi olla oikeutettua, kun toinen on raskaana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
En ollut mustasukkainen mahasta missään muodossa, joten mitkään mahan koskattamiset tai kyselyt ei ärsyttäneet.
Itseasiassa ihmettelen kun niin monia tuntuu asia vaivaavan... :|
Mutta kun toisten mahoja ei muutenkaan taputella ja kommentoida niin miksi se on sitten silloin pitäisi olla oikeutettua, kun toinen on raskaana!
Hlökohtaista :) .
 
Mun mahaan ei koskettu kuin mieheni toimesta, joillekin kavereille ja sukulaisille saatoin antaa luva, kun sitä kysyttiin.

Mun vatsanahka on mun, oli siellä alla vauva tai ei (kyse ei siis ollut mustasukkaisuudesta, vaan siitä etten ylipäätään tykkää vieraiden ihmisten lääppimisyrityksistä). Yrittäjiä kyllä riitti jos jonkin sorttisia varsinkin ekan kanssa, raivostuttavaa |O
 
Luulenpa, että en minäkään siitä yhtään tykkäis, ja saattaisinpa törkkästä toisen siitä poiski ehkä rumastikin. En muutenkaan oikeen tykkää jos puolitutut vaikka ottaa olkapäästä kii ku juttelee mulle, tai muutenkaan jos tulee liika lähelle. Mulla on sen verta iso reviiri...

Onhan sitä nyt muutenki äidillä lapsen syntymän jälkeenki oikeus päättää kuka vauvaa silittelee.
 

Yhteistyössä