Raskaustestin viivan haalistuminen

Nyt on rv 5+2 ovulaatiosta laskettuna. Alkuviikosta tuli hiukan tuhruvuotoa kahtena päivänä, mutta ei mitään siteeseen asti ja oli kuukautiskipuja hetken aikaa. Apteekin oma raskaustesti edelleen reippaasti positiivinen. Oireet kyllä väheni radikaalisti. Soitin neuvolaan perjantaina ja käskivät seirailla ja tehdä vaikka uuden r-testin. Tänään tein rfsu liuskatestillä päivällä uusintatestin ja viivan piirtymiseen meni melkein minuutti ja se oli kyllä sanalla sanoen hailakka. Vuotoja ei ole ollut. Onkohan tällä raskaudella enää mitään toivoa Apea mieli.
 
Raskaudella ei ollut toivoa. Kävin gynekologilla rv 5+3 ja keskenmeno kyseessä. Nyt jo vuotanut hyytyminä poiskin tämän viikon aikana, ja jälkitarkastus kahden viikon päästä. Eli kun tulee edes vähän verta ja menkkakipuja, niin kyllä ainakin mulla se keskenmenoa tarkoittaa. Mulle tuli myös tunne, että kaikki ei ole kohdallaan, vaikka raskausoireet vielä jatkuivatkin. HCG oli laskenut jo 15:sta, kun mulla oli edelleen pientä aamupahoinvointia. Eilen eikä tänään sitäkään ei ole onneksi enää ollut.
 

Yhteistyössä