Raskaustestissä haalea viiva, plussako?? Apuja!

  • Viestiketjun aloittaja pelokas.
  • Ensimmäinen viesti
ei v*ttu
No ei toi tilanne kyllä mun mielestä mikään kaikista paraskaan ole... Kyllä te mun mielestä aika liian nuoria vielä ootte, ja sinuna kyllä kävisin eka ne koulut loppuun. Menee vaan elämä pilalle jos meinaat sen lapsen nyt pitää. Ehit kyllä myöhemminkin.
Typerää ja katkeraa abortin suosittelua!
Mistäs sä tiät että joku vois myöhemminkin SAADA vielä lapsia?? Kato kun ei koskaan tiedä, niin parempi katsoa nyt kuin katua koko (pilalle mennyt) loppuelämä..
 
huoh-
Liian nuoria ette kyllä ole..

Oliko teillä sitten ehkäisy käytössä? Meillä kakkonen synyti ehkäisystä huolimatta. Söin pillereitä.
Aluksi oli todella sekavat mielipiteet. Pidimme kuitenkin vauvan.
 
pelokas.
Liian nuoria ette kyllä ole..

Oliko teillä sitten ehkäisy käytössä? Meillä kakkonen synyti ehkäisystä huolimatta. Söin pillereitä.
Aluksi oli todella sekavat mielipiteet. Pidimme kuitenkin vauvan.
Kondomi oli käytössä, ollut jo kaksi vuotta. En pysty käyttämään minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä, eivät yksinkertaisesti käy minulle. Ja kuparikierukkaa lääkäri ei aikoinaan suositellut - syynä erittäin runsaat ja kivuliaat kuukautiset sekä se, etten ole vielä synnyttänyt. Kondomilla siis ollaan ihan pakosta menty. Onhan siinä isompi riski tulla raskaaksi ja kyllä kai minä tämän joskus arvasinkin koittavan, mutta tulihan tämä silti aika isona yllätyksenä...
 
ounou!
Tein tos pari tuntia sitte testin, ja tuli se sama haalia viiva... olin kans ihan pihalla että oonko raskaana vai en...oon aiemminki tehny testin, eikä oo tullu haaliaa viivaa ja nyt se sitte päätti ilmestyä... huhhuh.. että täs ny sitte mietitään oonko raskaana vai en.. huomenna uus testi :)
 

Yhteistyössä