Ratsastuksen vaikeus..

  • Viestiketjun aloittaja asento-ongelma
  • Ensimmäinen viesti
asento-ongelma
Minulla on sellainen "ongelma" etten osaa kunnolla ratsastaa.

Tämän takia välttelen asentoa vaikka itsekin siitä pitäisin ja mies pitää siitä todella paljon!
Tuntuu etten pääse nousemaan siinä miehen päällä, hieman helpompaa on jos mies istuu!
Aluksi aina yritän mutta en vain osaa liikkua siinä kunolla ja vaihdan asennon siten, että olen kyykyssä jalkapohjien varassa.
Tässä asennossa onnistuu ja mieskin tykkää mutta jalat väsyvät heti!
Pieni jalkatreeni olisi kyllä paikallaan salilla :ashamed:

Voisiko tuo ongelmani johtua siitä että olen niin lyhyt, pari cm yli 150cm :ashamed: eli jalkanihan ovat lyhyet ja kun ne on vielä taivutettuna ratsastusasennossa miehen sivuille niin ei jää tarpeeksi jalkoja jotta voisin nousta kunnolla ja miehen muna pääsisi liikkumaan sisälläni kunnolla..

Hassusti selitetty, toivottavasti joku ymmärtää ja kertoo miten itse esim on asian ratkaissut..
 
Kokeiles laittaa tyynyt polvien alle, että pääset vähän korkeammalle.

Ja jos miehelläsi on tarpeeksi käsivoimia, niin pyydä häntä laittamaan kädet lanteillesi ja liikuttamaan sinua.

Liikkeen ei ole pakko tapahtua ylös-alas vaan myös eteen-taakse tai laitiota pyörittelemällä saa ihan hyvää liikettä aikaan.

Koita pysytellä hieman ylhäällä ja anna miehen lykkiä alhaalta päin itse.

Nämä toimii ainakin meillä kun mies istuu sohvalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 20:59 Hay-D kirjoitti:
meillä toimii niin että nojaudun eteenpäin (rinnat miehen suuhun :D ) ja siinä sitten ylös alas. Tai sitten en nouse ylös ollenkaan vaan liikuttelen lantiota alhaalla.
Juuri tätä oisin kans ehottanu...kun siinä saa käsin tukea miehen hartioiden vierestä(sängystä) ja käsin saa otettua vastaan osan omasta painosta eikä ole sit niin rankkaa reisille. Ja tee niin ettet kokoaikaa tosiaan rynkytä ylös alas vaan myös tavallaan istut huolella m.unan päälle :p ja sit muljutat sivulle(vasemmalle ja oikeelle) ja nylkytät sillai pikkusen eteen ja taa. Ettei vain ylös ja alas.
 
Mulla on hiukan sama ongelma, olen pienikokoinen ja väsyn aika pian ratsastaessa. Lisäksi se käy tuntumaan minusta jo lyhyen ajan jälkeen jotenkin monotoniselle ja vivahteettomalle. Mutta tässäpä sinulle ratkaisu -ainakaan meillä ei enää ole kaivattu perinteistä ratsastusasentoa:

Käy toisinpäin miehen päälle, siis selkä mieheen päin!!! Tärkeää on laittaa mies varovasti sisääsi, ettei taivuttamalla satuta, mutta sen jälkeen liikkeet löytyvät luonnostaan! Voit olla istuvassa asennossa, liikkua ylös-alas tai pyöritellen tai oma suosikkini: nojaat miehen toista jalkaa vasten niin, että rintasi osuvat miehen reiteen/ lipaiset kielelläsi miehen jalkaa/ hyväilet kädellä. Tässä asennossa mies on ihan kuumana kun näkee takaa päin kuinka homma hoituu, myös peppureiän. Ja ainakin minusta tämä tuntuu ihan parhaalle, kun k.litoris osuu uudella tavalla miestä vasten samalla kun liikkuu. Ihan parasta ja ihan erilaista kuin oikeinpäin ratsastaminen.
 
juu
Meillä ei toimi ilman liukastetta. Koska en jaksa kauaa nostaa itseäni, ja mies vaan kirjaimellisesti ON (kamala kun mieskin voi olla lahna) :D . No juu. Niin "liu'un siinä edes takaisin, ja tuntuu hyvältä.
 
Ah ratsastus on ihan PARAS ja toimii meillä vaikka pieni olenkin ja mies miehen kokoinen. Aina ei mennä kiitolaukkaa vaan rauhallista käyntiä välillä. Ratsastaessa on ihanaa kun mies puristelee pakaroita tai imee rintoja. Nojaan välillä käsillä miehen rintaan ja välillä nojaan taaksepäin miehen jalkoihin. Nami nami...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 20:59 Hay-D kirjoitti:
meillä toimii niin että nojaudun eteenpäin (rinnat miehen suuhun :D ) ja siinä sitten ylös alas. Tai sitten en nouse ylös ollenkaan vaan liikuttelen lantiota alhaalla.
Ja mikä parasta,tässä asennossa klitta hieroo itsestään miestä vasten eikä tarvitse kuin nauttia ratsastuksesta :) Itse saan ainakin tosi nopeesti orkun ollessani päällä :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 21:04 juu kirjoitti:
Meillä ei toimi ilman liukastetta. Koska en jaksa kauaa nostaa itseäni, ja mies vaan kirjaimellisesti ON (kamala kun mieskin voi olla lahna) :D . No juu. Niin "liu'un siinä edes takaisin, ja tuntuu hyvältä.
Voi heh! :LOL: :ashamed: :LOL:
Juu hienosti sanotti et kyllä mieskin voi olla lahna... :LOL: :LOL:
 
Meillä kanssa mies tykkää tuosta asennosta =)
Itse en niinkäänn tuntuu ettei kunto riitä :/ jalkoihin ottaa tosi paljon.. Mä en ole myöskään mikään pitkä, 164cm ja jalat on lyhyet, että kaipa se vaikuttaa myös jaksamiseen..
Mutta mies nauttii, kun liikun ylös ja alas ja samalla lypsän pimpillä
:p
 
ei onnistu myöskään
en ole paljon ratsastunut koska en todellakaan osaa! lihaskunto ja jalkavoimat on liiankin hyvin kohdallaan eikä kunto lopu, mutta en osaa taktiikkaa..

mieskään ei ole osannut neuvoa..(lahna=)

jos on ihan "tavallisesti" miehen päällä kavot kasvoihin päin, polvillaan ja nousee ylös-alas niin nousenko silloin itse kokonaan vai sheikkaanko vaan peppua ylös-alas ja oon ite vähän etukumarassa vai?

jos olen kyykyssä(miten se sitten ilmeisesti on helpompaa) niin miten sitten liikun/mitä liikutan?

entäs tuo edestakaisin/sivulle "muljuttaminen";eikö se ala hinkata/hiertää ihoa? ota mieheen kipeää?

en siis todellakaaan osaa..ihan hävettää..haluaisin kyllä

 
Nine Inch Nail
Tässä ratsastuksessa latinonaiset ovat seksipedon maineen hankkineet. Eräs nainen paljasti mielikuvaharjoittelun menetelmän ja se on yksinkertainen. Kuvittele että sinulla on kynä p.illussa ja rupea piirtämään sillä kasia. On takuuvarma liike, millä miehet saadaan villiksi, tai ainakin minun kohdalla toimii joka kerta kun nainen alkaa piirtämään kasia. ;)
 
Aika paljon vinkkejä siihen, mitä tehdä jotta mies nauttisi, kasin piirtämistä ja lantion liikuttelua, vaikka tosiasiahan on että mies nyt nauttii lähes tulkoon kaikesta :)

oma ongelmani on ehkä enemmänkin se, etten pääse päällä ollessani sellaiseen asentoon, jossa saisin tarpeeksi klitorisstimulaatiota, ja homma muuttuu pian tylsäksi. Ehkä en vain osaa, haluaisin kyllä kovasti. Olen tottunut sormeilemaan itselleni orgasmin seksin aikana, enkä koskaan ole lauennut esim suuseksissä. En vain pysty täysin rentoutumaan. Siksi olis kiva oppia ja olen kuullut myös ystävättärien juttuja, kuinka päällä ollessa on parasta kun saa itse päättää miten tekee. En haluaisi tehdä asiasta kauhean teknistä, mutta olis silti kiva kuulla kokemuksianne, laukeatteko aina päällä, käytättekö sormianne vai onnistuuko ilman, onko paras selin vai kasvotusten, tarkoitan siis nimenomaan klitorisstimulaation suhteen.

Tunnen välillä huonoutta, kun tuntuu että pitäisi naisena osata tuokin, tällä iällä ja kokemuksella varsinkin. Kaikkihan siihen pystyy! Tuosta liiasta yrittämisestä olis kenties hyvä luopua. Osaispa olla ajattelematta niin paljon, paineetkin hellittäisi, kun antais vaan mennä. siinäpä sitä haastetta kerrakseen :)
 
Bella: ootteko kokeilleet lelun kanssa? Itsellä ennen nykyistä miestä oli sama ongelma, en tullut kuin sormityöllä, kokeiltiin lelua ja nykyään taattu orgasmi ilman leluakin. :) Tai jos ei lelua nii kokeilkaa tiiminä, mies nuolee ja sinä käytät sormia, meillä myös tämä tiimityöskenty toimi ja edelleen hirveen kivaa vaitelua ja voimakkaammat orgasmit. :) Ja mitä tuohon ratsastamiseen tulee, niin ei onneksi ole painostusta koska mieheni tietää etten pidä asennosta huonon itsetuntoni kroppaani vuoksi, mutta silloin kun innostun niin asia hoituu sillä että mies määrää tahdin nostelemalla lantiosta ylös-alas tai sitten annan mieheni vain nauttia liikkumalla eteen-taakse, istuu vaan tarpeeksi edessä tai kumarassa ettei penis väänny liikaa "taaksepäin". :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lennon Fan
Ei ratsastuksessa tarvi silleen hulluna ylös alas hypyttää...voi myös lantiota nytkytellä ees taas...se on aikas hyvä...samoin pyöritys...ja sitten niitten lantiopohjan lihasten käyttö...jolloin ei tarvi ollenkaan liikkua...ja sitte voi lähestulkoon maata toisen masun päällä ja liukua ees taas hitaasti...hitaasti...siin kun samlla suutelee kuumasti niin johan lämpiää kohmettuneempikin kelo...

Ja tosiaan jos kääntyy toisinpäin...eli selkä miehen kasvoihin ja ottaa sillee matalan asennon....hyväilee samalla miehen jalkoja ja mies voi hyväillä sun jalkoja...
niin maisemat on kyllä miehen kannalta ihan sietämättömän kuumat...:p
 
no jos näkee päivittäin niin ei ehkä tunnu niin hyvältä ...;)

mutta jos sitten 1/2 päästä pääsee kokeileen niin muista sit kehua että sulla on paljon muodokkaampi peppu kuin tolla naapurin Liisalla....ja saat oikeen villiheppa experiencen...
 
Nii, naapurustossa asuu vaan eläkeläisiä. Ja yleensä vanhoja sellasia..
Mutta tajusin kyllä -täytyy vaan oottaa tarkasti missä vaiheessa sanoo tuollasta ettei vastaus ole "koskas olet tehnyt empiiristä tutkimusta?" Eli vastapuolen kiihkon mukaan ;)
Toisinpäin kääntyminen, kasikuvio ja makaaminen? Me noustiin istumaan mutta vaimo valitti että menee liian pitkälle.
 
se on outoa tuo miksi seksin pitää olla niin vaikeaa ja epämielekästä...
jollei se satu miksi sitä pitää pihdata viimeseen asti.
Se on kuitenkin hyvin luonnollinen juttu, tuntuu varmasti lopulta molemmista ihan hyvältä, ei maksa mitään, voi harrastaa koska tahansa. Parantaa varmasti pari suhdetta toimiessaan hyvin. Ja jollei toimi niin suuri osa suhteista päättyy ennemmin tai myöhemmin. Tai ainakin johtaa pettämiseen.
Mutta toisaalta onko se edes pettämistä jos toinen ei halua sinua....
 
Minä rakastan ratsastamista, mutta en todellakaan pompi ylösalas kyykyssä. Se on kamalinta, mitä tiedän. Nojaudun miehen rinnan päälle ja otan tukea käsilläni sängystä. Liu'utan itseäni miestä vasten vaakatasossa ja pääasiassa lantioni liikkuu, ei siis koko vartalo. Mies voi auttaa nostamalla omaa lantiotaan ja painamalla häpyään minun klitoristani vasten. Parhaalta tuntuu, kun mies pitää pakaroistani kiinni ja tulee vastaan. Takuuvarma yhdistetty orgasmi g-pisteestä ja klitoriksesta tulee tällä tavalla. Aivan massiivinen räjähdys.

Myös selin mieheen on hyvä. Siinäkin kannattaa liikkua enemmän vaakatasossa ja painaa häpyä samalla alaspäin miestä vasten. Tässäkin toimii lantion pyörittäminen, ei ylösalas hyppely.
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu

Yhteistyössä