refluksista ja maitoallergiasta

Alkuperäinen kirjoittaja Mötkylä:
Meillä on menny tää almironkin siis vain sokerilla, oon yrittäny vähentää mut ei oo huolinu. Voisin koittaa noita sekotuksia, sit kun vaan mies pääsisi jo töistä ja apteekin kautta kotiin...

Meillä se kolmas pullo, joka oli siis pelkkää NC:tä, sattui sopivasti yösyötolle, jolloin ei muutenkaan yleensä huomannut mitään outouksia, kun joi pullonsa puolinukuksissa =)

Tuo sokerin lisäys toimii joillakin totutteluvaihessa. Siitä vaan olisi hyvä päästä eroon kuitenkin jossain vaiheessa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahmutar:
Alkuperäinen kirjoittaja Mötkylä:
Meillä on menny tää almironkin siis vain sokerilla, oon yrittäny vähentää mut ei oo huolinu. Voisin koittaa noita sekotuksia, sit kun vaan mies pääsisi jo töistä ja apteekin kautta kotiin...

Meillä se kolmas pullo, joka oli siis pelkkää NC:tä, sattui sopivasti yösyötolle, jolloin ei muutenkaan yleensä huomannut mitään outouksia, kun joi pullonsa puolinukuksissa =)

Tuo sokerin lisäys toimii joillakin totutteluvaihessa. Siitä vaan olisi hyvä päästä eroon kuitenkin jossain vaiheessa :/

Kannattaa kuitenkin ekaksi kokeilla antaa NC:tä sellaisenaan. Ei se ota, jos ei annakaan =)
 
Nallepuh Mä oon tässä ihmetellykki kun neiti nykyään kakkaa niin harvoin ja vähän..mut siis jos se neocate tosiaan imeytyy niin hyvin. Elikkä kiitos siitäkin tiedosta taas :D
Sen takii sitä varmaan tarviiki niin vähän? kun ei meil mee ku 600-700ml päiväs :eek:
 
Meillä sitä meni tosi pitkään jotain 7 dl päivässä, vaikka kiinteitä ei ollut tai sitten niitä oli ihan nimeksi. Mua alkoi jo huolestuttaa, kun muksulla alkoi olla jo ikääkin. Kummasti se on vaan kasvanut ja normaalisti kehittynyt, kai se on uskottava, että aika hyvää ainetta se on noin ravitsemuksellisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Meillä sitä meni tosi pitkään jotain 7 dl päivässä, vaikka kiinteitä ei ollut tai sitten niitä oli ihan nimeksi. Mua alkoi jo huolestuttaa, kun muksulla alkoi olla jo ikääkin. Kummasti se on vaan kasvanut ja normaalisti kehittynyt, kai se on uskottava, että aika hyvää ainetta se on noin ravitsemuksellisesti.
Juu niin sen täytyy olla. Meilläkään kun ei vielä niitä kiinteitä ja siltikin vaan tuo määrä menee. Enempää ei mee vaikka mitä tekis. Ja tyttö on todella kova touhottamaan ja menemään eli energiaa kyllä näyttäs riittävän :eek: :D

Kiinteistä milläs sitä sitten kannattas alottaa? Vielä ei lääkärin kans niistä keskusteltu ja viikon päästä sielä käydään,mut aattelin et josko sitä maanantaina alottelis? eli oisko bataatti hyvä? vai mikä?
 

Yhteistyössä