Rehellisesti: ärsyttääkö jos miehesi naispuolinen ystävä on sinua kauniimpi ja nuorempi?

Tein tämän rinnakkaisketjuksi tuolle toiselle, jossa kyseltiin x-miehen naisista. Miten siis suhtaudut nykyisen miehesi naispuolisiin ystäviin? Vaikuttaako heidän ikänsä tai ulkonäkönsä?

 
Ei. Enemmän tuossa määrittäisi miehen asenne ja käytös kyseistä naista kohtaan, jos on samanlainen kuin muillekkin ystävilleen niin no problem, mut jos mielistelee ja ylistää joka käänteessä kuola suusta valuen niin sitten saisi ylistellä ja kuolata jatkossa ihan itekseen:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ei. Enemmän tuossa määrittäisi miehen asenne ja käytös kyseistä naista kohtaan, jos on samanlainen kuin muillekkin ystävilleen niin no problem, mut jos mielistelee ja ylistää joka käänteessä kuola suusta valuen niin sitten saisi ylistellä ja kuolata jatkossa ihan itekseen:)
ei kai kukaan ole niin pölijä että ylistelee ja kuolailee muita muiduja oman eukkosa nähen
 
Tein tämän rinnakkaisketjuksi tuolle toiselle, jossa kyseltiin x-miehen naisista. Miten siis suhtaudut nykyisen miehesi naispuolisiin ystäviin? Vaikuttaako heidän ikänsä tai ulkonäkönsä?

Siis mä vaan yritin katsoa tuossa että mitä ne juo, mies ei meinaa juo alkomahoolia!:whistle::barefoot:

Mehua se vaan oli, no hätä.:D
 
ei kai kukaan ole niin pölijä että ylistelee ja kuolailee muita muiduja oman eukkosa nähen
No myönnän että tuossa oli hieman kärjistystä. Mutta jos on yhtään ihmistuntemusta niin sen huomaa jos kyseessä on muitakin tunteita kuin pelkkää ystävyyttä. Enkä meinaa sitäkään etteikö voisi sanoa ystävänsä olevan hyvännäköinen, pointti oli siinä että jos vaikuttaa siltä että tahtoisi painaa ystäväänsä niin sen huomaisi kyllä käytöksestä ja ilmeistä yms. Ja sellaista peliä en katselisi.
 
vierailija
Ei ärsytä. Olen jo vuosia sitten lukinnut mieheni kellariin, jotta ei pääse näkemään yhtäkään toista naista. Ainahan ne muut ovat nuorempia ja kauniimpia. Tästä kellarista lähti muuten se mancave-trendikin.

Jaa, pitääpäs käydä vilkaisemassa, on ollut viimeaikoina aika hiljaista..
 
vierailija
Ei ärsytä. Olen jo vuosia sitten lukinnut mieheni kellariin, jotta ei pääse näkemään yhtäkään toista naista. Ainahan ne muut ovat nuorempia ja kauniimpia. Tästä kellarista lähti muuten se mancave-trendikin.

Jaa, pitääpäs käydä vilkaisemassa, on ollut viimeaikoina aika hiljaista..
heheee
pitää pistää mies karanteeniin ennen kuin tulee kyliltä "pöpölästä":ROFLMAO:
Jos yskii, ulkoruokintaan:cool:
 
r0s
No ei.

Mut taas on helppo sanoa, kun nuorempia on joo, mutta ei taatusti kauniimpia.

Tosin, meidän tapauksessa mun pitäisi olla ärsyyntynyt niistä vanhemmista ja kauniimmista. Tosin ei niitäkään ole.
 
vierailija
Noh, mites palstan miehet?
Kun jatkuvasti kyselette, onko naiset mustasukkaisia..
Pitäisikö naisten olla mielestänne mustasukkaisia? Olette heti rakentamassa pesää nuorempien ja kauniimpien naisten kanssa, jotka kohdalle osuvat?

Ja oletteko te mustasukkaisia vaimoistanne, jos ne näkeekin miehen kookkaammalla varustuksella, niin oletatteko heti, että siinä se sitten oli, heippa ja hyvästi. (...elarit prkl....)
 
vierailija
Näetkö sä paljonkin miesten vehkeitä joka paikassa?
Puhuin kyllä hartioiden leveydestä.. Mutta ei, näen miesten vehkeitä ihan liian vähän. Elämäni kirkastui hetkeksi game of thronsin kolmen sekunnin vilahduksen ajaksi, mutta sitten siirryttiin taas tisseihin.
No, olitko mustis vaimollesi, kun se näki paremman vehkeen? Vai pitäisikö kysyä, ylipäätään vehkeen?
 
Ei. Enemmän tuossa määrittäisi miehen asenne ja käytös kyseistä naista kohtaan, jos on samanlainen kuin muillekkin ystävilleen niin no problem, mut jos mielistelee ja ylistää joka käänteessä kuola suusta valuen niin sitten saisi ylistellä ja kuolata jatkossa ihan itekseen:)
Mutta kuolaamatta saa ylistää? Minulla taitaa joskus lipsahtaa tuohon suuntaan...
 

Yhteistyössä