Rekkamiesten puolisoita??

  • Viestiketjun aloittaja epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti
epäileväinen
Onko täällä muita?
Meillä on hyvä suhde ja kaikki ok. Nyt vaan olen pitkän aikaa ajatellut sitä, että kuinka paljon on noita mahdollisuuksia esim. pettämiseen jne. Paljon kun näkevät noita "hehkeitä" baarin misuja yms. typsyköitä. Mitään viitteitä ei ole esim. pettämiseen, mutta miksi mulle yhtäkkiä tullut sellainen jännä tunne, että miehellä esim. kiinnostus johonkin toiseen (vaikka ei pettämään aikoisikaan). Onko muilla tälläisiä kausia vai mistä tämä johtuu?
Miten yleensä teidän parisuhteet voi kun mies tuollaisessa työssä?
 
LEP
Itse voin vaan omasta kokemuksesta sanoa, että tästä eteenpäin uskon sanonnan "Älä luota rekkamieheen tai hevosmieheen!". Omalle kohdalle osuneet rekkamiehet ovat kyllä olleet kovia naisten perään ja ei se vehje housussa ole pysynyt silloin kuin pitäisi. Mutta en minä silti halua yleistää niitäkään. :) Ihan ihmisestähän se on kiinni, ei varmaan niinkään ammatista.
 
Kaipa tuo on ihan normaalia, että tuollaisia miettii. Meillä ainakin jo pitkä parisuhde takana ja välillä on ns. valjumpaa arkea ja välillä taas hehkeämpää ;) .
Kyllä minä tiedän, että mieheni katsoo kauniita naisia siten kuten kuka tahansa terve mies. Kyllähän itsekin komeita miehiä mielellään katsoo.
Tähän asti kuitenkin olen tuolle miehelle riittänyt ja toivottavasti niin käy tulevaisuudessakin. Ja toki työ vie miehen paljon pois kotoa, mutta kuten NUPPU sanoi, ei siinä paljon aikaa jää millekään suhteille kun hommia pitää painaa...
 
Vastaanpa vielä uudestaan tähän ketjuun. Eli jos ap:lla esim. joskus on tunne, että mies vähän outo tai jopa "tyly", kuten meillä ja siitä tulee tunne, että nyt on jotain tekeillä. Voin sanoa, että meillä tuo johtuu silkasta väsymyksestä välillä eli ukolla stressiä ja univelkaa ja näkyyhän se sitten :/
 
Jos pettää ja jää kiinni niin se on sitten siinä. On kertonut, että vosuja pyörii rekan ympäril (reilu osa niistä kännis tai aineis) ja osa pyytää "nätisti" kyytiä johonkin. Firman säännöt kieltää ottamasta ketään kyytiin ilman lupaa, joten jos vaikka pienikin kolari kävisi, niin...
Pakko se on vaan luottaa! Ja ei se ammattia kato jos meinaa pettää!
Ei kannata yleistää!
Yhtälailla sellaiset ihmiset pettää jotka töissä 8-16 jos niin tahtovat tehdä! Ihmisestä se on kiinni, ei ammatista!


 

Yhteistyössä