Relaatio 182

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ravintola ruutu:
Pääsanasta suoraan ylös Ba 12 vas. yläviistoon
Ylhäällä Ku Ju 6
Oikealla Lo 11
Alhaalla Et 10
Lounas Jo sekä 5,8 että 14
DJ 5,10

Ei vaan meinaa löytyä sopivia sanoja. Kiitos auttajille.
 
vierailija
Jos joku tietää ELOKUVAn pääsanasta oikealle 5+9 niin saa vaihdossa Elokuva: 5 9, he.. 3 5 2 5. Terveisin Fenrir Harmaaselkä.
Tähän nyt täytyy sanoa, että onpa hieno meininki sinulla. Minäkin olen jakanut vissiin kymmeniä vihjeitä suurinpiirtein aina, kun on ollut aikaa ja mahdollisuuksia ja sitten täällä joku panttailee vastineen toivossa vihjeitä näin loppuvaiheessa.

Tässä on nyt vissiin viikon ollut porukka jumissa noissa kuudessa viimeisessä kohdassa, joten hienoa, että sitä yhtä uutta ei sitten jaeta, kun joku sen keksii. Täältä ainakin lähtee heti vihje jakoon, kun jotain keksin.
 
vierailija
Tähän nyt täytyy sanoa, että onpa hieno meininki sinulla. Minäkin olen jakanut vissiin kymmeniä vihjeitä suurinpiirtein aina, kun on ollut aikaa ja mahdollisuuksia ja sitten täällä joku panttailee vastineen toivossa vihjeitä näin loppuvaiheessa.

Tässä on nyt vissiin viikon ollut porukka jumissa noissa kuudessa viimeisessä kohdassa, joten hienoa, että sitä yhtä uutta ei sitten jaeta, kun joku sen keksii. Täältä ainakin lähtee heti vihje jakoon, kun jotain keksin.
Nyt komppaan. Vinkkaillut olen myös enkä suinkaan kiristellyt vastasanojen toivossa. Onhan tämä rellun jo 24 saanut valmiiksi, mutta vinkkejä ei ilmeisesti heru. Olkoon sitten minunkin puolestani kuutta vaille valmis.
 
vierailija
Nämä puuttuu:
RAVINTOLA Ku-Ju 6 -> Ranskalainen eurodanceartisti
JUOMA Ve 11 vas alakulma -> pienten sinisten hahmojen se punalakkinen tyyppi
SANONNAT Ha 9 vas reuna -> Ilves ja Tappara
ELOKUVA ja KFP2 6+9 alareuna -> Suomalainen ääninäyttelijä KFP3:ssa

Sain nämä apuna muualta ja listaan tänne, kun olen täältä aina saanut niin paljon apuja :)
 
Nämä puuttuu:
RAVINTOLA Ku-Ju 6 -> Ranskalainen eurodanceartisti
JUOMA Ve 11 vas alakulma -> pienten sinisten hahmojen se punalakkinen tyyppi
SANONNAT Ha 9 vas reuna -> Ilves ja Tappara
ELOKUVA ja KFP2 6+9 alareuna -> Suomalainen ääninäyttelijä KFP3:ssa

Sain nämä apuna muualta ja listaan tänne, kun olen täältä aina saanut niin paljon apuja :)
Erittäin lämpimät kiitokset. Oli reilusti tehty!
 

Yhteistyössä