Relaatio 203 - Suomi

  • Viestiketjun aloittaja mark2
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
OT

oon tuossa laadiskellut rellua ja on itse asiassa jo valmiskin mutta kun tuo perkule ei anna sitä julkaista, herjaa että irrallisia sanoja tai sanaryhmiä olis mutta kun en niitä löydä, lieneekö vika mulla päässä vai rellussa?
 
mark2
OT

oon tuossa laadiskellut rellua ja on itse asiassa jo valmiskin mutta kun tuo perkule ei anna sitä julkaista, herjaa että irrallisia sanoja tai sanaryhmiä olis mutta kun en niitä löydä, lieneekö vika mulla päässä vai rellussa?
Hei,

itse sain juuri julkaistuksi relaatio 204:n vaan kun itse avaan sen niin ei toimi oikein. Relaatio näyttää kaikki aloitusruudun sanaruudut kirjainnumeroineen, mitä sen ei pitäisi tehdä. Ja kun kokeilin, seuraavan ruudun teemasana ei tule näkyviin.

Eli, nyt varmaan rellu-aplikaatio on hiukan pois tolaltaan...

M2
 
Hei,

itse sain juuri julkaistuksi relaatio 204:n vaan kun itse avaan sen niin ei toimi oikein. Relaatio näyttää kaikki aloitusruudun sanaruudut kirjainnumeroineen, mitä sen ei pitäisi tehdä. Ja kun kokeilin, seuraavan ruudun teemasana ei tule näkyviin.

Eli, nyt varmaan rellu-aplikaatio on hiukan pois tolaltaan...

M2
mietinki että jotain on nyt jossain vialla :D onneks ne pääsanat saa helposti ku vie hiiren sen sinisen ruudun päälle...

oonki just alottamas siitä ketjua ku iski jumi
 
vierailija
Hei,

itse sain juuri julkaistuksi relaatio 204:n vaan kun itse avaan sen niin ei toimi oikein. Relaatio näyttää kaikki aloitusruudun sanaruudut kirjainnumeroineen, mitä sen ei pitäisi tehdä. Ja kun kokeilin, seuraavan ruudun teemasana ei tule näkyviin.

Eli, nyt varmaan rellu-aplikaatio on hiukan pois tolaltaan...

M2
No höh, pitikin sattua. En tosiaan tuosta omasta tekeleestäni irtosanoja löydä ja annoin kaverillekin tarkistettavaksi eikä hänkään löytänyt joten vika lienee sitten tuossa editorissa. Muutenkin oli vähän haistavitunhommaa tuo tekovaihe kun editori omin päin laitteli viivoja sinne tänne ja sanojakin siirteli ihan pokkana minne halusi, lieneekö muilla ollut samoja ongelmia? No, pitänee jättää tuo valmiiksi saatu rellu odottelemaan parempia aikoja kun ei sitä julkaistuakaan saa
 
No höh, pitikin sattua. En tosiaan tuosta omasta tekeleestäni irtosanoja löydä ja annoin kaverillekin tarkistettavaksi eikä hänkään löytänyt joten vika lienee sitten tuossa editorissa. Muutenkin oli vähän haistavitunhommaa tuo tekovaihe kun editori omin päin laitteli viivoja sinne tänne ja sanojakin siirteli ihan pokkana minne halusi, lieneekö muilla ollut samoja ongelmia? No, pitänee jättää tuo valmiiksi saatu rellu odottelemaan parempia aikoja kun ei sitä julkaistuakaan saa
Mulla kävi samoin yhden relaationi kanssa. Irtosanoja en löytänyt, vaikka kuinka tarkistin, joten laitoin viestin ylläpidolle. Kimmo ystävällisesti tarkisti ja ilmoitti sitten irrallisen sanan. Mulla viiva näkyi, mutta tietokantaan se ei jotenkin ollut rekisteröitynyt. Poistin sanan ja lisäsin sen uudelleen uuden viivan kanssa. Sitten oli valmis julkaistavaksi :) Joten Kimmolle nyt vain viestiä!
 
Viikon reissussa ollut ja rellut ihan sekaisin??? Onneksi en uutta ehtinyt edes aloittaa (kai?) Tästäkin piti alunperin tulla isompi, mutta editori takkuili ja yksi ruutu meni niin jumiin, etten saanut sanoja muutettua tai poistettua muuta kuin siirtämällä sanan toiseen ruutuun ja viivatkin menivät miten sattuu. Taitaa Kimmo nyt tehdä hommia, kun koko sivusto on välillä poissa käytöstä :)
 
mark2
Hei,
miten lie sen relaatio 204:n kanssa. Onko se nyt hävinnyt bittiavaruuteen vai tuleeko se vielä ylläpidon toimesta takaisin? Ja voiko uusia relaatioita julkaista - olisi kyllä hyvä jos ylläpitäjä suoraan näitä kommentoisi....
M2
 
vierailija
Vielä puuttuu noin 10 sanaa. Saisinko apua Ruotsi ruutuun. Alalaidassa oikealla vi... (8). Ilmeisesti sitä kautta pääsee sinne IK... asti ja kun on se vastasana saa sen IK... väliviivallisen.
Ja Norja ruudussa puuttuu Aak... (11) ja au..(9) ja po...(12). Voi olla, että linkittyvät eli kun yhden keksii, niin muut seuraavat perässä.
 
Vielä puuttuu noin 10 sanaa. Saisinko apua Ruotsi ruutuun. Alalaidassa oikealla vi... (8). Pierre Ordinairen keksimä Ilmeisesti sitä kautta pääsee sinne IK... asti ja kun on se vastasana saa sen IK... väliviivallisen. Loppuun "tehoste"
Ja Norja ruudussa puuttuu Aak... (11) ??? (jos 13 niin tapa ilmoittaa sanat kirjaimina) ja au..(9) ajaessa kuunnelttu ja po...(12) edellisestä saat tämän. Voi olla, että linkittyvät eli kun yhden keksii, niin muut seuraavat perässä.
Toivottavasti on avuksi :)
 
vierailija
Kiitos. Norja ja Suomi nyt valmiita. Vielä puuttuu Tanska ruudun pääsanasta vasemmalle alaviistoon (9) ja se dis.. ja hy.. välinen (10). Ruotsi-ruudun puutteita jään etsimään.
 

Yhteistyössä